Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden parisuhteen aloittaminen ja vanhasta oppiminen

12.01.2022 |

Moikka,
Näin 30v sitä alkaa oleen oppinut erilaisista parisuhteista joita on elämässä ollut ja yrittänyt aina sitten etsiä ns sopivampaa jatkossa. Kaikilla meillä taitaa usein olla jonkinlainen ihmistyyppi joka vetää puoleensa. Näin myös mulla. Puoleensa on vetänyt maskuliiniset miehet (lähinnä kotona opittujen mallien vuoksi). Kuitenkin olen huomannut että itse pohtivana ihmisenä kyllästyn siihen ainaiseen asioiden yksinkertaistamiseen ja rauhallisuuteen. Tämän vuoksi minulla on nyt mies joka puhuu ja pussaa mutta välillä silti tuntuu vieraalta hänen kanssaan, olenhan mennyt ns luontoani vastaan eli sitä vastaan mikä minua eniten vetää seksuaalisesti puoleensa. Olen tyytyväinen valintaani mutta välillä on vaan outo olo. Tämähän on kylläkin psykologisesta näkökulmasta täysin normaalia.
Muilla kokemuksia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isäni ja ensimmäinen aviomieheni olivat ihmisiä, jotka dominoivat, koska tiesivät absoluuttisen totuuden.

Eronnjälkeen päätin, että kukaan ei enää koskaan vaadi minulta mitään. Nykyiseni tapasin 45 v, ja olin alkuun aikana hukassa - koska hän ei vaatinut mitään. Oli outoa, että kaikki sopi. Meinasin erehtyä tulkitsemaan sen välinpitämättömyydeksi, mutta onneksi tajusin ajoissa sen olevan tosirakkautta. Nyt yhdessä liki 10 vuotta, ja naimisissakin seitsemän. Ka hän vieläkin antaa minulle täyden vapauden. Uskomatonta!

2/2 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla, että olet löytänyt vielä 40 v jälkeen sen oikean ihmisen. Monet jäävät huonoon avioliittoon. Tämä antaa valtavasti myös toivoa itselle - jos nykyinen valinta paljastuisi vääräksi niin erota voi myöhemminkin vaikka olisi avioliitossa ja lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän