Miksi naiset kuolaavat babyface japanilaismiesten perään?
En ole koskaan ymmärtänyt tätä.. Aasialaismiehet näyttävät ihan lapsilta kasvonpiirteiltään... Sitten siihen vielä joku ylipitkä teinireuhka päähän niin huhhuh...
Ja turha kotkottaa mitään japanilaisnaisista. Miehille on luontaista valita mahdollisimman nuoren ja hedelmällisen näköinen naaras. Japanilaisnaiset ovat ihania ja hyväkäytöksisiä. Eri asia koska naisilla ei ole fysiologista tarvetta jahdata nuoria miehiä.
Joku nainen nyt selventää ennen kuin menetän uskoni naissukupuoleen.
T. Mies 35
Kommentit (115)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 06:46"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 15:31"]En ole koskaan ymmärtänyt tätä.. Aasialaismiehet näyttävät ihan lapsilta kasvonpiirteiltään... Sitten siihen vielä joku ylipitkä teinireuhka päähän niin huhhuh... Ja turha kotkottaa mitään japanilaisnaisista. Miehille on luontaista valita mahdollisimman nuoren ja hedelmällisen näköinen naaras. Japanilaisnaiset ovat ihania ja hyväkäytöksisiä. Eri asia koska naisilla ei ole fysiologista tarvetta jahdata nuoria miehiä. Joku nainen nyt selventää ennen kuin menetän uskoni naissukupuoleen. T. Mies 35 [/quote] Koska naiset haluavat pienikaluisen tyttömäisen miehen? Androgyyni miesmaku on selvästi muodissa tällä hetkellä nuorten naisten keskuudessa.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:29"]
Niinkö? japanilaismiesten keskipituus on 170.7 cm ja suomalaismiesten 180,7 cm. Kannattaa oppia erottamaan omat toiveet faktoista. Jos et usko faktoja niin osta käy sovittamassa japanilaisia vaatteita ja katso samalla kokolappua.
https://www.thl.fi/fi/web/lastenneuvolakasikirja/tietopaketit/kasvu/uudet-kasvukayrat
http://www.mext.go.jp/component/b_menu/other/__icsFiles/afieldfile/2014/03/28/1345147_1.pdf
[/quote]
Suomalaisten miesten keskipituus ei ole 180,7 cm. Se on nuorten suomalaismiesten keskipituus. Koko miesväestöllä keskipituus on pienempi. Opettele lukemaan ja ymmärtämään faktoja ennen kuin väität muuta.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 15:31"]
En ole koskaan ymmärtänyt tätä.. Aasialaismiehet näyttävät ihan lapsilta kasvonpiirteiltään... Sitten siihen vielä joku ylipitkä teinireuhka päähän niin huhhuh...
Ja turha kotkottaa mitään japanilaisnaisista. Miehille on luontaista valita mahdollisimman nuoren ja hedelmällisen näköinen naaras. Japanilaisnaiset ovat ihania ja hyväkäytöksisiä. Eri asia koska naisilla ei ole fysiologista tarvetta jahdata nuoria miehiä.
Joku nainen nyt selventää ennen kuin menetän uskoni naissukupuoleen.
T. Mies 35[/quote]
Muhun vetoaa aika paljon japanilainen kulttuuri ja kieli. Japanilaisilla on lisäksi kauniit ja androgyynimäiset piirteet (näin yleensä). Japanilaisista näyttelijöistä esim. Hiroyoki Sanada on aika nam http://www.imdb.com/name/nm0760796/?ref_=tt_cl_t5 ;) J-rockista pidän myös ja visuaalinen laittautuminen on olennainen osa tietyn tyylin bändeille. Yleensäkin ottaen, erilaisuus on minusta kiinnostavaa. Siis ottaisinko japanilaisen miehen jos saisin? jos luonne ois kohdallaan ja synkkais, niin totta kai. Mutta kyllä mulle suomalainenkin mies kelpais, jos luonteet natsais ja mä kelpaisin tällaisena kuin olen.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:27"]
(on muuten ihanan kohteliaita teinipoikia tuossa videolla :) Saisivat suomijannut ottaa mallia.)
[/quote]
Hauskoja, alkoi hymyilyttämään. ^^
(on muuten ihanan kohteliaita teinipoikia tuossa videolla :) Saisivat suomijannut ottaa mallia.)
[/quote]
Nuo hyvännäköisiä? Sallikaa mun nauraa. Ja ei, turhaan lässytätte siitä että ovat teinejä, yleensähän teinit ovat paremman näköisiä kuin aikuiset, ainakin naisissa.
t. Mies22
Pidän kauniista, siroista ja nuorista tai nuoren näköisistä miehistä.
Isävartaloiset keski-ikäiset miehet eivät innosta.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 13:19"]
[/quote]
Nuo hyvännäköisiä? Sallikaa mun nauraa. Ja ei, turhaan lässytätte siitä että ovat teinejä, yleensähän teinit ovat paremman näköisiä kuin aikuiset, ainakin naisissa.
t. Mies22
[/quote]
Yleensä normaali aikuinen ei kuolaa lasten perään, eikä ole kiinnostunut heidän ulkonäöstään.
No yäk! En mä ainakaan mistään pienistä hintelistä aasialaisista kiihotu ..
Japanilaisilla nuorilla miehillä on yleensä mahtavat tyylit. Hiuksia laitetaan ja vaatteetkin ovat hienot. Joku 30+ suomalainen mies jää helposti toiseks.
Minusta on yleensäkin törkeää "seurustella" ihmisen kanssa vai tämän rodun perusteella. Oli kyse sitten miehestä tai naisesta.
Moni mies ottaa aasialaisnaisen, koska nämä tulevat sovinistisesta kulttuurista eivätkä osaa oikein olla alistumatta miehelle. Surullista. Hyvin surullista.
Ihminen ei ole mikään jalostuskappale tai näyttelyesine, rakkauden tulisi aina tulla jostain muualta kuin ulkokuoresta ja omista mielihaluista.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 15:35"]Japanilaisilla nuorilla miehillä on yleensä mahtavat tyylit. Hiuksia laitetaan ja vaatteetkin ovat hienot. Joku 30+ suomalainen mies jää helposti toiseks.
[/quote]
Esimerkiksi tää on paljon komeempi kuin yksikään vanha kaljamahainen suomalainen.
http://29.media.tumblr.com/tumblr_lz9lw4hvSQ1ro7lgto1_400.jpg
Aloittaja. Lue tekstisi. Mieti sitten miksi suomalainen mies ei ehkä pahemmin innosta.
Japanilaismiehet varsinkin ovat tosi kohteliaita ja hyvätapaisia, mukavaa vaihtelua örisevään luolamieheen.
Ooh. Aivan uusi twisti klassiseen idioottien houkutteluaiheeseen.
Onko tuollainen kuolaaminen sitten kovinkin yleistä? Itse olen aina pitänyt japsien piirteitä liian eksoottisina että tuntisin heihin vetoa ulkonäön perusteella.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 05:59"]Mulla on aasialainen mies, eikä todellakaan ole mikään hintelä pikku poika. Luonne täyttä kultaa: perhekeskeinen, arvostaa naisia, ei käytä alkoholia, ei ravaa baareissa, ei ole pihi, arvostaa vanhempiani kuin omiaan ja pitää huolta itsestään. Ja tekee muuten hyvää ruokaa joka päivä!
[/quote] Onko iso kalu vai "sopiva"? :)