Miksi naiset kuolaavat babyface japanilaismiesten perään?
En ole koskaan ymmärtänyt tätä.. Aasialaismiehet näyttävät ihan lapsilta kasvonpiirteiltään... Sitten siihen vielä joku ylipitkä teinireuhka päähän niin huhhuh...
Ja turha kotkottaa mitään japanilaisnaisista. Miehille on luontaista valita mahdollisimman nuoren ja hedelmällisen näköinen naaras. Japanilaisnaiset ovat ihania ja hyväkäytöksisiä. Eri asia koska naisilla ei ole fysiologista tarvetta jahdata nuoria miehiä.
Joku nainen nyt selventää ennen kuin menetän uskoni naissukupuoleen.
T. Mies 35
Kommentit (115)
Me emme voi selventää asiaa. Olen pahoillani, nyt varmaan menetit uskosi naissukupuoleen. Oletko kuullut MGTOW-liikkeestä? Sinun kannattaisi liittyä siihen. Kaikilla olisi mukavampaa.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 15:39"]Onko tuollainen kuolaaminen sitten kovinkin yleistä? Itse olen aina pitänyt japsien piirteitä liian eksoottisina että tuntisin heihin vetoa ulkonäön perusteella.
[/quote]
Tämä. Ei aasialaiset miehet ole se mammuleiden ensisijainen kuolauskohde. Ketjun aloittaja on joko provo tai kokee muumien puutetta laaksossa.
Jos asuisin Japanissa, voisin seurustella japanilaismiehen kanssa. Jos asuisin Ranskassa, seurustelisin luultavasti ranskalaismiehen kanssa.
Ei sillä rodulla ole mitään väliä. Hyvä käytös ja ihana luonne sen ratkaisee, oli kansallisuus mikä tahansa.
Tietysti on näitäkin jotka ihailevat KANSALLISUUTTA, mutta nämä ihmiset ovat pinnallisia.
Ap taisi lukea tuota japaniketjua, missä jopa kaksi kirjoittaa sanoi japanilaismiehiä ihaniksi. Vedit sitten herneen nekkuun ja katkeroiduit?
Jos yhtään helpottaa, niin katkera, vihainen ja sulkeutunut suomalaismies ei ole viehättävä kenenkään mielestä. Sori.
Ei miellytä. Näyttävät naisilta. Itse tykkään karvaisista pohjolan miehistä. T. N35
En ole koskaan tuntenut vetoa japanilaisiin miehiin - tai aasialaisiin.
Miten se on ap sinulta pois, jos naisilla on erilaisia miesihanteita? Tuntuuko sinusta pahalta jos et vastaa jonkun satunnaisen palstalaisen miesihannetta? Vähän katkeran kuuloista tekstiä.
Miksi edes itket jostain suomalaisnaisista, kun itsekin sanoit pitäväsi aasialaisnaisista?
Olen kasvanut mangan, animen ja visual kei -bändien parissa. Tottakai se on miesihanteeseen vaikuttanut. Tyyli, pukeutuminen ja hiukset. Ei niinkään kansalaisuus. Pidän muistakin kuin aasialaisista, nykyinen love on turkkilais-suomalais-espanjalainen. Hih.
Ihan kuin japanilaismies huolisi läskiä ja massiivista suomalaisnaista. Siellä kun miestenkin pituus on sellainen 162-170cm ja paino max. 60 kg, niin mitä luulette.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 16:16"]
Ihan kuin japanilaismies huolisi läskiä ja massiivista suomalaisnaista. Siellä kun miestenkin pituus on sellainen 162-170cm ja paino max. 60 kg, niin mitä luulette.
[/quote]
Tällä palstalla kyllä jyllää stereotypiat niin ettei mitään järkeä. Japanilaismiesten keskipituus on nykyään samaa luokkaa kuin suomalaismiesten pituus. Samoin naisten keskipituus on kasvanut huimasti.
T. 162/55 nainen, japanissa en erotu pituuden ja painon takia joukosta mitenkään. Olen ehkä kurvikkaampi kuin perus japanilainen maija meikäläinen ja rintaliivien löytäminen paikallisista vaatekaupoista on vaikeaa (75D)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 16:16"]
[/quote]
Millähän keskiajalla sinäkin elät? Ei japanilaiset ole olleet pieniä varmaan moneen vuosikymmeneen. Miehet tuppaavat olemaan jopa pidempiä kuin suomalaismiehet. Luulin että vain amerikkalaiset elävät siinä luulossa että japanilaiset ovat jotenkin erityisen pieniä.
Thaimaalaiset ovat vähän pienempiä ja sirompia, mutta eivät hekään mitään kääpiöitä ole.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 15:50"]Ei miellytä. Näyttävät naisilta. Itse tykkään karvaisista pohjolan miehistä. T. N35
[/quote]
Sä ootkin vanha
Eiköhän ne pariudu muiden japanilaisten kanssa.
Olen ajatellut suomalaismiesten olevan japanilais-amerikkalaisia. Ainakin tietyt sukupolvet ovat, joihin itsekin kuulun. Olen kokeillut judoa, karatea ja aikidoa ja suurin osa lapsuusmuistoistani liittyy Nintendoon. Englantia suomalainen mies puhuu amerikkalaisella aksentilla ja amerikanenglannin fraaseja käyttäen. Kuluttamamme populaarikulttuuri on paljolti Amerikasta (elokuvat, tv-sarjat, muoti osittain) ja viihde-elektroniikassa korostuu japanilaisuus.
Sen lisäksi suomalaiset ja japanilaiset arvot ovat samankaltaisia ja kielet kuulostavat vähän samankaltaiselta monien ulkomaalaisten mielestä.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 07:00"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:29"]
Niinkö? japanilaismiesten keskipituus on 170.7 cm ja suomalaismiesten 180,7 cm. Kannattaa oppia erottamaan omat toiveet faktoista. Jos et usko faktoja niin osta käy sovittamassa japanilaisia vaatteita ja katso samalla kokolappua.
https://www.thl.fi/fi/web/lastenneuvolakasikirja/tietopaketit/kasvu/uudet-kasvukayrat
http://www.mext.go.jp/component/b_menu/other/__icsFiles/afieldfile/2014/03/28/1345147_1.pdf
[/quote]
Suomalaisten miesten keskipituus ei ole 180,7 cm. Se on nuorten suomalaismiesten keskipituus. Koko miesväestöllä keskipituus on pienempi. Opettele lukemaan ja ymmärtämään faktoja ennen kuin väität muuta.
[/quote]
Tiedän ja ymmärrän kyllä, mutta asia ei muutu miksikään vaikka siitä vähentääkin muutaman sentin jolloin se vastaa koko väestön keskipituutta. Suomalaiset ovat silti reilusti pidempiä kuin japanilaiset.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:35"]
Olen ajatellut suomalaismiesten olevan japanilais-amerikkalaisia. Ainakin tietyt sukupolvet ovat, joihin itsekin kuulun. Olen kokeillut judoa, karatea ja aikidoa ja suurin osa lapsuusmuistoistani liittyy Nintendoon. Englantia suomalainen mies puhuu amerikkalaisella aksentilla ja amerikanenglannin fraaseja käyttäen. Kuluttamamme populaarikulttuuri on paljolti Amerikasta (elokuvat, tv-sarjat, muoti osittain) ja viihde-elektroniikassa korostuu japanilaisuus.
Sen lisäksi suomalaiset ja japanilaiset arvot ovat samankaltaisia ja kielet kuulostavat vähän samankaltaiselta monien ulkomaalaisten mielestä.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Japanin ja suomen lausuminen on samanlaista. Japania on myös helpompi opiskella suomen kautta, kuin englannin.
Minusta se poikamainen tyyli mikä monella kolmekymppiselläkin japsimiehellä on, on vaan ihan tajuttoman kivan näköistä. Ja siis se on sellainen hyvännäköinen tyyli, josta ei tule mieleen kiroileva ja syljeskelevä jonne 13wee tai Rallirane 16wee.
Nelosen linkittämä mies on todella hyvä esimerkki tuosta tyylistä. Aasialaisten kasvonpiirteet ovat yleisestikin hirvittävän kauniit. Jotenkin pehmeän ja ystävällisen näköiset.