Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin raskaaksi ajatuksen voimalla

Vierailija
30.04.2015 |

Pikkasen liiottelin! Mutta kumminkin. Viime viikolla juteltiin miehen kanssa että voisi alkaa yrittämään toista lasta, ajateltiin että siinä voi kestää aikaa kun esikoistakin yritettiin melkein vuosi. Tänään kävin aivan muista syistä lääkärissä ja siellä paljastu että oon jo raskaana. Ajattelin aluksi että tämä on neitseellinen raskaus kun mies on ollut reissussa, mutta olinkin sitten jo yllättävän pitkällä.
Aina sitä voi koettaa suunnitella asioita, mutta sitten käykin tällä tavalla :-D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tulin kerran -tuulimuna.

Vierailija
2/8 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 21:30"]Mäkin tulin kerran -tuulimuna.
[/quote]

Täällä pitäisi olla kaikki hyvin. Ultrankin sain samantien kaupan päälle. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit laittaa mun selän kuntoon ajatuksen voimalla.

Vierailija
4/8 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 21:35"]Voisit laittaa mun selän kuntoon ajatuksen voimalla.
[/quote]

Taidat joutua pettymään :-( -ap

Vierailija
5/8 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea. Mä luulin etten saa koskaan enää lapsia joten jätettiin ehkäisy pois. Meni just 2kk ja olin raskaana. Nyt alkaa tehdä mieli toista mutta hieman pelottaa miten nopeasti nyt tärppäis jos jättäs pillerit pois. Täytyy sulatella pari kuukautta vielä asiaa.

Vierailija
6/8 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo tuli myös! Olemme hartaita kristittyjä ja päätimme jo suhteen alussa odottaa avioliittoon ennen kuin harrastaisimme seksiä. Noh, muutaman vuoden seurusteltuamme, tyttöystäväni tulikin yllättäen raskaaksi. :)

Se oli ihme Jumalalta. Menimme samantien naimisiin. Poikamme on siunattu lapsi.:)

Vierailija
7/8 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka idiootti pitää olla että uskol neitseelliseen raskauteen?!

Vierailija
8/8 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 21:48"]Kuinka idiootti pitää olla että uskol neitseelliseen raskauteen?!
[/quote]

Kuinka idiootti pitää olla ettei ymmärrä vitsiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme