Jes, posti toi tänään joulukortin! :)
Kommentit (15)
Joku ottanut varman päälle, kun tietää postin jakeluongelmat. Hyvää joulua 2022!
Jatkossa ei ehkä kannata laittaa joulun ja uudenvuoden toivotuksiin mitään vuosilukua, mihin uudella vuodella viitataan, kun ei voi olla varma, minä vuonna menevät lopulta perille.
Vierailija kirjoitti:
Koska lähetetty?
Leimassa 14.12.2021.
Kuukausi on ihan hyvä aika.
Heh, mä sain maanantaina yhden. Ja osoite oli ihan tasan oikein ja leimakin jo joulukuun 13 tai 18 päivä. Kunnolla en siitä saanut selvää.
Mitä?Sait joulukortin jo?Täällä ne tulee vasta vähän ennen juhannusta.
Vierailija kirjoitti:
Jatkossa ei ehkä kannata laittaa joulun ja uudenvuoden toivotuksiin mitään vuosilukua, mihin uudella vuodella viitataan, kun ei voi olla varma, minä vuonna menevät lopulta perille.
Jatkossa ei kannata lähettää koko kortteja. Vttuako sitä tukemaan moista puljua.
Eikös se ole vain kivaa, kun joulusuklaat tulee kauppoihin lokakuussa ja joulupostia tulee vielä tammikuussa, niin voi olla joulutunnelmissa peräti 4 kuukautta !!
Ikävintä on saada kortti, jossa ei ole lähettäjän nimeä, tuli se sitten milloin vain. Kammottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ikävintä on saada kortti, jossa ei ole lähettäjän nimeä, tuli se sitten milloin vain. Kammottavaa.
Tiedän, mitä teit viime jouluna...
Heh. Ilahduitko? Ja ennen kaikkea, saitko allekirjoituksesta selvää?