Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkuvauvan äänellä puhuvat aikuisen naiset?!!!

Vierailija
12.01.2022 |

Joku vauva-äänellä puhuva, lähes jokelteleva aikuinen nainen puhui äsken puhelinvastaajassa. Ihmetyttää nämä. Ei voinut olla lapsi, koska oli työsuhteessa. Mikä homma tää oikein on?

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain jää ääni sellaiseksi hassuksi. Esim. tädilläni joka EI haluaisi puhua niin, inhoaa ääntään ja kävi ihan puheterapeutilla ett oppisi matalamman äänen. Mutta niitä ei ole helppoa muuttaa. Eikä kyse edes ole äänen korkeudesta pelkästään vaan tietynlaiaesta heleydestä tms. Hän on siis vanttera yli kuusikymppinen ihminen, mutta ääni on epäsuhtainen habitukseen nähden, sellainen jännän kimittävä kuin sillä TTK-opettaja Anskulla. Tätini ei lässytä eikä tarkoituksella kimitä, ääni on vaan hassu. Ja on kärsinyt paljon ja kuullut kettuilua.

Vierailija
22/87 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On olemassa naisia jotka haluavat puhua joko: 1. Nuorekkaalla naisellisella äänellä, kuulostaen silti suhtkoht aikuiselta. 2. Kaksikymppis- ja teiniääniset. 3. Lapsen tapaisella äänellä puhuvat? 4. Narisevaa ääntä tai nenän kautta puhuvat, kukaan ei tiedä miksi. 5. Jokin muu.

Höpö höpö, tuota ykköstä ei ole olemassakaan. Voi joku yrittää tuota mutta oikeasti kuulostaa joltain instabeibi-feikkiääneltä.

Ok. No sitten meillä kaikilla naisilla on sellainen nuorekkuusyritys ääni, nelikymppisenäkin. Parempi se kai kuin kaikuva tätiääni tai miehekäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lässytän ja puhun lapsekkaasti joskus mun miehelle. :D Yritän olla hassu ja söpö samaan aikaan. Miehen mielestä se onkin sööttiä. Missään julkisesti en tätä harrasta. Enkä kutsu miestä isiksi vaan ihan hänen omalla nimellään. 

Vierailija
24/87 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä laulajia, jotka laulavat nenä-äänellä ja sanovat ään aana?!

En pidä myöskään ihmisistä, jotka nostavat nenän kohti kattoa ja töksäyttävät rumalla äänellä näitä 'minäuskallansanoamitäoikeastiajattelen' epäkohteliaisuuksia.

Matalat ja käheät viskin pilaamat äänet vasta onkin kauheita.

Tekopirteät kestohymyt yhdistettynä työntää kasvot 50 cm päähän omistani ja seurata liikkeitäni tekee olon 'ahraaksi'

Seksikauppojen radiomainoksissa äänensävy on aina sama. Miksi ei vain tavallisella äänellä kerrota, että osta tekokulli meiltä, nyt alemyynti.

Vierailija
25/87 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa naisia jotka haluavat puhua joko: 1. Nuorekkaalla naisellisella äänellä, kuulostaen silti suhtkoht aikuiselta. 2. Kaksikymppis- ja teiniääniset. 3. Lapsen tapaisella äänellä puhuvat? 4. Narisevaa ääntä tai nenän kautta puhuvat, kukaan ei tiedä miksi. 5. Jokin muu.

Tai naiset, joilla on matala ääni 😌

Vierailija
26/87 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, tuota ykköstä ei ole olemassakaan. Voi joku yrittää tuota mutta oikeasti kuulostaa joltain instabeibi-feikkiääneltä.

Ok. No sitten meillä kaikilla naisilla on sellainen nuorekkuusyritys ääni, nelikymppisenäkin. Parempi se kai kuin kaikuva tätiääni tai miehekäs.

Heh, millainen on tätiääni?

Vierailija
27/87 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittävät kuulostaa seksikkäiltä. Jotkut miehet kiihottuvat lapselta kuulostavista naisista, hyi olkoon.

Joitain p e d o j a vissiin. Ihmetyttää vaan että kuka nainen haluaa tuollaisen pervon joka ei oikeasti ole aikuisista naisista edes kiinnostunut.

Vierailija
28/87 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhevikaisia. Ohjattava puheterapeutin juttusille.

Vierailija
29/87 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lässytän ja puhun lapsekkaasti joskus mun miehelle. :D Yritän olla hassu ja söpö samaan aikaan. Miehen mielestä se onkin sööttiä. Missään julkisesti en tätä harrasta. Enkä kutsu miestä isiksi vaan ihan hänen omalla nimellään. 

Sama. Joskus lipsahtaa lässytyksen puolelle myös julkisilla paikoilla, kun en muista keskittyä puhumaan normaalisti. Meillä on myös toisillemme melko nolot lempinimet, jotka eivät ole johdoksia etunimistämme, mutta isiksi en pystyisi miestäni kutsumaan. Tuntuisi jo karmivalta.

Vierailija
30/87 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä vauva-äänisiä lässyttäjiä ovat amerikkaiset sarjat täynnä.

Jostain lehdestä aikoinaan lukenut, miten jo lapsesta/teinistä asti tyttöjen ääntä ”harjoitellaan” USA.ssa. Se on opeteltu tapa puhua.

Sitä pidetään naisellisena sielläpäin.

Vierailija
31/87 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu ilmiö on myös se, että eri kieliä puhutaan erilaisella äänensävyllä ja -korkeudella. Sama ihminen voi puhua japania kuin pikkutyttö ja venäjää sitten pari oktaavia alempana.

Vierailija
32/87 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen pari tommosta naista. Halutessaan ne osaa kyllä puhua kunnolla. Uskoisin, että joku rooli tm. Kutsun heitä lapsiaikuisiksi. 

Vierailija
33/87 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Mä sanon miestäni isiksi…

Miksi?!?

Vierailija
34/87 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö edes seksin aikana kutsu miestäsi isiksi? Etkö sano että ”Isi, isi kovempaa isi, kovenpaa...”?

Vierailija
35/87 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö edes seksin aikana kutsu miestäsi isiksi? Etkö sano että ”Isi, isi kovempaa isi, kovenpaa...”?

Miksi seksin aikana pitäisi kutsua miestä isiksi? Kutsutko sinä naista äidiksi? Hyi.

Vierailija
36/87 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän pari tuollaista piipittäjää. Todella surullista seurata tuota esitystä ja siihen oheen opeteltuja maneereja ja harkitun ”spontaaneja” reaktioita eri tilanteissa.

Niinpä. Hassun ja höpsönsöpön piipittämisen ja sitä tukemaan sommiteltujen eleiden välissä piipittäjän kylmä katse seuraa ympäristöään ja tarkkailee saako esitys aikaan toivotun vaikutuksen.

Vierailija
37/87 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yksi instagrammaaja @eevakatariina usein valittaa, kun sen ääntä moititaan pikkuoravien äänestä.

Vierailija
38/87 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hellittelynimet kuuluu sanoa sellaisella ihanalla lapsekkaalla äänellä. Se alleviivaa mukavasti sitä, että nyt on jotain spessua meneillään.

Vierailija
39/87 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi seksin aikana pitäisi kutsua miestä isiksi? Kutsutko sinä naista äidiksi? Hyi.

Tottakai. Itse kutsun häntä ”mammaksi”. Kyllä normaalissa avioliitossa voi tavallisesti kutsua puolisoa isäksi tai äidiksi.

Vierailija
40/87 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksan entinen perheministeri Franziska Giffey puhuu pikkulapset äänellä. On nyt Berliinin pormestari. YouTubessa on useita pätkiä, jos joku haluaa kuunnella.