Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40-vuotias mies, jolla on 23-vuotias tyttöystävä.

Vierailija
07.05.2015 |

Mitä ajatuksia herättää?

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näitä aloituksia tänne väsää? Joka vitun päivä. 18-vuotias saa panna vaikka satavuotiasta koska on täysi-ikäinen.

Vierailija
62/79 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella mieheni kaverille tuon ikäisen tyttöystävän ja hän on sellainen kypsymätön teinipoika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 42-vuotiaalla miehelläni (toki ex-mies nykyään) oli 23-vuotias tyttöystävä. Koin tilanteen hyvin nolona, vaikka ei kai minun häpeäni ollutkaan. Miehen kanssa olimme suunnilleen saman ikäiset.

Vierailija
64/79 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en erityisemmin pidä koska olen nähnyt useammassa suhteessa miten reilusti vanhempi kumppani hyväksikäyttää ja manipuloi. Poikkeuksiakin tottakai on. Itse en pidempään parisuhteeseen myöskään ryhtyisi koska en haluasi vapaaehtoisesti omaishoitajaksi silloin kun olen sairaanhoitajana sen raskaan arjen nähnyt. 20 vuotta omaishoitajana 24h päivässä on raskain työ mitä tiedän, niin henkisesti kuin fyysisestikin. 

Jokainen kuitenkin tekee omat päätöksensä enkä paheksu ketään yksilöitä joiden nään kävelevän käsikädessä kadulla. 

Vierailija
65/79 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti henkisesti samalla tasolla. :) Ja ovathan molemmat täysi-ikäisiä.

Itse seurustelin 17-vuotiaana 37-vuotiaan miehen kanssa. Oli kivaa! :P

Vierailija
66/79 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 11:46"]

Keskimäärin 40-vuotias on henkisesti aikuinen, 23-vuotias ei ole. Jos etsii tasaveroista parisuhdetta, ikäero saattaa olla liikaa. Itse olen yli 40-vuotias nainen enkä tapaile alle kolmekymppisiä miehiä, koska sitä nuoremmat lähinnä vetoavat hoivaviettiini.

[/quote]

Entäs jos se 40-vuotias ei ole "henkisesti aikuinen". Eikös tuo suhde olisi silloin ihan jees?
[/quote]

Niin. Henkisesti aikuinen ihminen, joka etsii syvää tunne- ja keskusteluyhteyttä kumppaniinsa, ei varmaan ryhdykään tuollaiseen. Moni keski-ikäinen mies ottaa ihan nuoren naisen varmaankin muista syistä.

Vierailija
67/79 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, jos nää henkiköt ihan oikeasti välittää toisistaan ja tuo suhde on vakavalla pohjalla, eiköhän ne henkisesti kuitenki oo suunnilleen saman ikäsiä ja samalla tasolla? Siinä tapauksessa ei herätä yhtään mitään ajatuksia.

Vierailija
68/79 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehissä se herättää kateutta ja kunnioitusta, naisissa kiukkua ja halveksuntaa.

Vierailija
69/79 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sitä ittekkin sais näin 37-vuotiaana noin nuorta. Tosin edellinen tyttöystävä oli 28, mutta näytti just joltain 23-vuotiaalta. Ja oli nätti. Kyllähän se välillä katseita keräs, kun oltiin liikenteessä.

Vierailija
70/79 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 12:09"]Kun sitä ittekkin sais näin 37-vuotiaana noin nuorta. Tosin edellinen tyttöystävä oli 28, mutta näytti just joltain 23-vuotiaalta. Ja oli nätti. Kyllähän se välillä katseita keräs, kun oltiin liikenteessä.
[/quote]

Ja juurikin niin, että naiset katto vihasesti ja miehet kateellisesti

Vierailija
71/79 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavathan nuo seurustella keskenään vaikka suhde ei olisi vakavalla pohjalla eivätkä he edes oikeasti välittäisi toisistaan. Jompikumpi ottaa ennen pitkää asiasta opiksi tai sitten muuten vain jatkavat tai eivät.

Ei herätä minussa missään tapauksessa mitään ajatuksia, koska asia ei kuulu kenellekään muulle.

Vierailija
72/79 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 11:40"]

Mitä ajatuksia herättää?

[/quote]

Miksi teit tästä aiheesta taas uuden avauksen?

Vierailija
73/79 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herätä mitään erikoisia ajatuksia. Itselläni (38v mies) on 26v nainen ja asiat erittäin hyvin.

Vierailija
74/79 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 11:46"]

Keskimäärin 40-vuotias on henkisesti aikuinen, 23-vuotias ei ole. Jos etsii tasaveroista parisuhdetta, ikäero saattaa olla liikaa. Itse olen yli 40-vuotias nainen enkä tapaile alle kolmekymppisiä miehiä, koska sitä nuoremmat lähinnä vetoavat hoivaviettiini.

[/quote]

En seurustelisi keskimääräisen naisen kanssa, vaikka hän olisi minkä ikäinen.

Olen 35, tyttöystäväni on 24. En pidä ikäeroamme merkittävänä, koska sovimme hyvin yhteen ja haluamme elämältä samoja asioita.

Vierailija
75/79 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asia kutittaa aloittajan p**settä niin kovasti, onko tämä kenties itse kiinnostunut kys. suhteen jommastakummasta osapuolesta?

Vierailija
76/79 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa että ulkopuolisisa se eniten häiritsee kommentteineen vaikka kaksi on virittyneet yhteen. :)

Vierailija
77/79 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateutta ja kunnioitusta miehissä..? Tuskin ainakaan normimiehissä joilla on arvomaailmassaan aika paljon muitakin asioita kuin nuoruus ja hyvännäköisyys. Ehkä joissain tietyissä miesporukoissa herättää kateutta ja kunnioitusta.. 

Ja miksi naisia vihastuttaisi ja kiukuttaisi? Enemmän ehkä sellainen "hymähtely" sille että voi kun nuoren ottanut ja taitaa mies itsekin olla aika lapselliseksi jäänyt:) mutta ei siinä mitään pahaa ole! Tiesin tollaisen parin ja olivat silti ihan söpö pari, vaikuttivat henkisesti samantasoisilta ja mies hengaili muutenkin nuorempien porukoissa ja oli vähän sellainen ikuinen teini. Toisaalta tottakai tulee hyvin pinnallinen olo miehestä joka valitsee ulkonäköperustein kumppanin, mutta jokaisella on omat arvonsa.

Näin siis naisena vastaan. 

Vierailija
78/79 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seurustelin joskun 13 vuotta vanhemman miehen kanssa. Äijä oli ihan innoissaan sanomassa että kun kaikki katsoo meitä. Katsoivat varmaan kauhistellen kuinka nuori nainen ja vanha mies. No tämä on ex koska ei ollut mua varten tuollainen ikäero.

Vierailija
79/79 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 11:51"]

Ä.I.J.Ä. Tottakai herättää kateutta, kun setämiehellä on nuori tsirbula.

[/quote]

No hei hei nyt, eipäs liioitella! Ei nelikymppinen ole lähellekkään "setämies"!

:)

t: tänä vuonna 40v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan