40-vuotias mies, jolla on 23-vuotias tyttöystävä.
Kommentit (79)
Olen ollut jo 7 vuotta mieheni kanssa yhdessä... Minä 22 ja mieheni 43... Ja hyvin on toiminut (;
Heippa ap.
Ajattelen, että aloitus aiheesta takuuvarma ja kolme sivuahan tässä on jo kommentteja, että hyvät sinulle.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 16:03"]
Yök, mä en voi olla noin paljon vanhemman kanssa.
[/quote]
Ja mulla ei ole mitään sitä vastaan että joku on vanhemman kanssa.
Mä olen 44v. Joten en voisi olla kuuskymppisen kanssa. Olis samaa ikäluokkaa mun vanhempien kanssa.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 16:07"]Olen ollut jo 7 vuotta mieheni kanssa yhdessä... Minä 22 ja mieheni 43... Ja hyvin on toiminut (;
[/quote]
Kuka yläpeukuttaa näin sairasta suhdetta? Oot ollu 15 v. Kun olette alkaneet seurustella. Ja miehesi oli 36 v. Laiton suhde!
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 16:07"]Olen ollut jo 7 vuotta mieheni kanssa yhdessä... Minä 22 ja mieheni 43... Ja hyvin on toiminut (;
[/quote]
Kuka yläpeukuttaa näin sairasta suhdetta? Oot ollu 15 v. Kun olette alkaneet seurustella. Ja miehesi oli 36 v. Laiton suhde!
[/quote]
Ei tuossa mitään laitonta ole, Suomessakaan.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 16:19"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 16:07"]Olen ollut jo 7 vuotta mieheni kanssa yhdessä... Minä 22 ja mieheni 43... Ja hyvin on toiminut (; [/quote] Kuka yläpeukuttaa näin sairasta suhdetta? Oot ollu 15 v. Kun olette alkaneet seurustella. Ja miehesi oli 36 v. Laiton suhde!
[/quote]
Kaikkihan näki, että se oli jonkun tekemä provo (ehkä jopa aloittajan).
No hei ikis. Puhutkohan minusta ja miehestäni? Meillä menee todella hyvin jo usean vuoden ajan, kiitos kysymästä.
Ikä on vain numeroita, ja me ainakin ollaan ihan samalla aaltopituudella. Olen myös ihan henkisesti aikuinen, vaikka sitäkin joku täällä epäilee. Se riippuu paljon henkilöistä itsestään että sopiiko ikäero vai ei. Itse olen ollut täysin omillani jo 18-vuotiaasta, joten ihan kypsäksi koen itseni jo. Mieheni taas on vähän sellainen vaahteramäen eemeli -tyyppinen, josta suurin osa ihmisistä on arvannut iänkin kymmen vuotta pieleen. Että samalla tasolla tässä ollaan. Miksi tämä aihe on tälläinen ikuinen vääntö? Miksi se on joillekin iso asia jos pariskunnalla on ikäeroa? Eihän se kehenkään ulkopuoliseen vaikuta?
T. 23-vuotias nainen
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 16:07"]
Olen ollut jo 7 vuotta mieheni kanssa yhdessä... Minä 22 ja mieheni 43... Ja hyvin on toiminut (;
[/quote] Kyllä muuten jossain on vikaa ja paljon jos 36v mies kiinnostuu 15v tytöstä. Just saying.
Kun mun isä ja äiti eros niin isä oli 36v ja uusi vaimo oli 18v ja itse olin 16 :P Olihan se aika outoa. Varsinkin koska olin silloin raskaana niin kuin isäni uusi vaimokin ...
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 16:07"]Olen ollut jo 7 vuotta mieheni kanssa yhdessä... Minä 22 ja mieheni 43... Ja hyvin on toiminut (;
[/quote]
[/quote]
Ei tuossa mitään laitonta ole, Suomessakaan.
[/quote]
Suomessa suojaikäraja 16 v. EI 15 v. Eli on laitonta! Jos 15 v. Ja 36 v. Ovat yhdessä
Inhottava ajatus. Säälittävä mies, säälittävä tyttö
Mitä sen pitäisi herättää? Meinaan, uskallan väittää, että jos 40-vuotias nainen seurustelisi 23-vuotiaan miehen kanssa, tsemppaisi siskot täysillä. Olihan Demi Moorekin Kutcherin kanssa ollessaan jokaisen naisen mielestä täydellinen esimerkki haluttavasta vanhemmasta naisesta.
Meillä sama ikäero. En nyt tiedä mitä ajatuksia pitäisi herätä. Ikä on vaan numeroita.
Keskimäärin 40-vuotias on henkisesti aikuinen, 23-vuotias ei ole. Jos etsii tasaveroista parisuhdetta, ikäero saattaa olla liikaa.
Itse olen yli 40-vuotias nainen enkä tapaile alle kolmekymppisiä miehiä, koska sitä nuoremmat lähinnä vetoavat hoivaviettiini.
Ei sitten mitään. Paljon oudompiinkin asioihin olen elämässäni törmännyt.
t. nainen
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 11:46"]
Keskimäärin 40-vuotias on henkisesti aikuinen, 23-vuotias ei ole. Jos etsii tasaveroista parisuhdetta, ikäero saattaa olla liikaa. Itse olen yli 40-vuotias nainen enkä tapaile alle kolmekymppisiä miehiä, koska sitä nuoremmat lähinnä vetoavat hoivaviettiini.
[/quote]
Entäs jos se 40-vuotias ei ole "henkisesti aikuinen". Eikös tuo suhde olisi silloin ihan jees?
Ä.I.J.Ä. Tottakai herättää kateutta, kun setämiehellä on nuori tsirbula.
Ei kovin tavallista, mutta en näe tuossa mitään vikaa jos henkilöt pitävät toisistaan aidosti.
Yök, mä en voi olla noin paljon vanhemman kanssa.