Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutin 26 kg, nyt ei ole rahaa hienoihin vaatteisiin

Vierailija
07.05.2015 |

Olen ollut työttömänä kohta puoli vuotta ja laihtunut -26 kiloa. Nyt vanhat vaatteet rötköttää päällä, mutta tilillä on vain muutama satanen jäljellä pahan päivän varalle. Työttömyyskorvaukseni riittää vain juuri ja juuri ruokaan ja vuokraan. Rakastan laadukkaita ja uusia vaatteita, mutta kirppareilta en koskaan löydä omankokoisia saati tyylisiä vaatteita. Pitäisikö ottaa kulutusluotto vai saisiko esim. Ulkomailta tilattua halvempia laadukkaita renttuja? Mikä avuksi?

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:06"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 09:10"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 08:58"]FB-kirppareilta voi saada laadukkaitakin vaatteita halvalla. Sinne voi vaikka laittaa oman ilmoituksen, jossa kerrot minkä tyyppisiä vaatteita etsit ja mitä voisit maksaa. Jos ostaa alueellisesta kirppisryhmästä niin ei tule postikuluja, kun voi käydä hakemassa vaatteen ja työttömänähän sulla on aikaa siihen. Jos vaate ei käykään niin sen voi myydä eteenpäin. Tosin tuo kirpparin haju kuvottaa -kommentti sai epäilemään että asut Porvoossa. Ikinä kuullut pesukoneesta? Yhteiskunnanko pitäisi sulle marimekot kustantaa? [/quote] Fb-kirpparit ovat vähän turhan leimaavia sosiaalisesti. Tulee kauhea häpeä, jos joku tuttu huomaisi että kuljen kenen tahansa rääsyissä. Kiva idea, mutta ei ikinä kiitos. - Ap [/quote] Kuulostat anopiltani, joka on erittäin pienituloinen ja elelee appeni siivellä täysin. Anopin mielestä on noloa kertoa ostaneensa vaatteita kirppikseltä. Hän on tosin kotoisin maalta ja asuu pikkukaupungissa. Vertailun vuoksi sanoisin, että esim. Helsingissä ei ole yleisesti ottaen mitään noloa kirppiksillä käymisessä, vaan se on jopa muotia.

[/quote] Tuo "siivellä eläminen" kävi silmään. Miksi noin sanot, vai onko appesikin sitä mieltä, että "siivellä elää?"

Vierailija
22/93 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:05"]siun pittää sit nakuna kulkea :/
[/quote]
Kyllä tykkään kotoma kulkeakin, mutta en ole muuten mikään neandertaali. - Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:05"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 12:49"]Onneksi säästin kaikki vanhat vaatteet kun raskauden myötä lihoin 30 kiloa. Nyt kahdeksan vuoden jälkeen kun alan lähetelemään normaalia painoa kaivelen vain kaappeja. Sieltä löytyy lähes käyttämättömiä merkkivaatteita joihin ei nyt lapsen teon jälkeen olisi muutoin ollut enää varakaan. [/quote] Varmasti hienoja vintage-vaatteita. Itsekin kyllä käytän vanhoja vaatteitani, jos ne ovat klassisia. Silti toisten vanhojen vaatteiden ostaminen on aina arvelluttavaa. Mietin, onko joku esimerkiksi pissannut tietyt housut tai hame päällään, tai jos niihin on jäänyt hiv-verta tai on luteita tms. Tykkään myös erittäin paljon seurata muotia ja tuhlaan melkein kaiken ylimääräisen juuri vaatteisiin. Siksikin talouteni on kuralla. Sikäli hassua, että minun pitäisi osata tällaiset asiat, mutta suutarin lapsella ei usein ole kenkiä. - Ap

[/quote] Nyt VIIMEISTÄÄN paljastuit provoksi :D

Vierailija
24/93 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 09:10"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 08:58"]FB-kirppareilta voi saada laadukkaitakin vaatteita halvalla. Sinne voi vaikka laittaa oman ilmoituksen, jossa kerrot minkä tyyppisiä vaatteita etsit ja mitä voisit maksaa. Jos ostaa alueellisesta kirppisryhmästä niin ei tule postikuluja, kun voi käydä hakemassa vaatteen ja työttömänähän sulla on aikaa siihen. Jos vaate ei käykään niin sen voi myydä eteenpäin.

Tosin tuo kirpparin haju kuvottaa -kommentti sai epäilemään että asut Porvoossa. Ikinä kuullut pesukoneesta? Yhteiskunnanko pitäisi sulle marimekot kustantaa?
[/quote]
Fb-kirpparit ovat vähän turhan leimaavia sosiaalisesti. Tulee kauhea häpeä, jos joku tuttu huomaisi että kuljen kenen tahansa rääsyissä. Kiva idea, mutta ei ikinä kiitos. - Ap
[/quote]

Kuulostat anopiltani, joka on erittäin pienituloinen ja elelee appeni siivellä täysin. Anopin mielestä on noloa kertoa ostaneensa vaatteita kirppikseltä. Hän on tosin kotoisin maalta ja asuu pikkukaupungissa. Vertailun vuoksi sanoisin, että esim. Helsingissä ei ole yleisesti ottaen mitään noloa kirppiksillä käymisessä, vaan se on jopa muotia.
[/quote]
Onhan se tietyissä "alakulttuureissa" muotia käydä kirppiksillä. Minäkin olen tottunut olemaan toisten elätettävänä, mutta olen elässäni tehnyt sittemmin vääriä valintoja ja joutunut opettelemaan asioistani ihan itse. Niitä ei tule sulle kuule kukaan näyttämään. - Ap

Vierailija
25/93 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:06"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 09:10"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 08:58"]FB-kirppareilta voi saada laadukkaitakin vaatteita halvalla. Sinne voi vaikka laittaa oman ilmoituksen, jossa kerrot minkä tyyppisiä vaatteita etsit ja mitä voisit maksaa. Jos ostaa alueellisesta kirppisryhmästä niin ei tule postikuluja, kun voi käydä hakemassa vaatteen ja työttömänähän sulla on aikaa siihen. Jos vaate ei käykään niin sen voi myydä eteenpäin. Tosin tuo kirpparin haju kuvottaa -kommentti sai epäilemään että asut Porvoossa. Ikinä kuullut pesukoneesta? Yhteiskunnanko pitäisi sulle marimekot kustantaa? [/quote] Fb-kirpparit ovat vähän turhan leimaavia sosiaalisesti. Tulee kauhea häpeä, jos joku tuttu huomaisi että kuljen kenen tahansa rääsyissä. Kiva idea, mutta ei ikinä kiitos. - Ap [/quote] Kuulostat anopiltani, joka on erittäin pienituloinen ja elelee appeni siivellä täysin. Anopin mielestä on noloa kertoa ostaneensa vaatteita kirppikseltä. Hän on tosin kotoisin maalta ja asuu pikkukaupungissa. Vertailun vuoksi sanoisin, että esim. Helsingissä ei ole yleisesti ottaen mitään noloa kirppiksillä käymisessä, vaan se on jopa muotia.

[/quote] Tuo "siivellä eläminen" kävi silmään. Miksi noin sanot, vai onko appesikin sitä mieltä, että "siivellä elää?"
[/quote]
Ei appi toki niin sano. Hän tykkää siitä, että hänellä on kiitollisuudenvelassa elelevä ja nöyristelevä kodinkone (=anoppini), joka passaa ruoat eteen ja tekee aivan kaikki kotityöt sekä anelee "viikkorahoja" armopaloina, jotta joskus pääsee ostoksille. Siipeilyähän sellainen on. Jos anopilla olisi omia tuloja, niin se heidän perhedynamiikkansa ei olisi niin pahasti vinksahtanut. Sori vaan, jos totuus sattuu. :(

Vierailija
26/93 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:05"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 12:49"]Onneksi säästin kaikki vanhat vaatteet kun raskauden myötä lihoin 30 kiloa. Nyt kahdeksan vuoden jälkeen kun alan lähetelemään normaalia painoa kaivelen vain kaappeja. Sieltä löytyy lähes käyttämättömiä merkkivaatteita joihin ei nyt lapsen teon jälkeen olisi muutoin ollut enää varakaan. [/quote] Varmasti hienoja vintage-vaatteita. Itsekin kyllä käytän vanhoja vaatteitani, jos ne ovat klassisia. Silti toisten vanhojen vaatteiden ostaminen on aina arvelluttavaa. Mietin, onko joku esimerkiksi pissannut tietyt housut tai hame päällään, tai jos niihin on jäänyt hiv-verta tai on luteita tms. Tykkään myös erittäin paljon seurata muotia ja tuhlaan melkein kaiken ylimääräisen juuri vaatteisiin. Siksikin talouteni on kuralla. Sikäli hassua, että minun pitäisi osata tällaiset asiat, mutta suutarin lapsella ei usein ole kenkiä. - Ap

[/quote]

LOL! Mulla ei ole montakaan uutta vaatetta, koska olen kierrätyksen ystävä. Ihan vaan Uffilta olen ostanut, ja myös Fb-kirppiksiltä. Olen työssäkäyvä virkanainen. Eipä tosiaan ole tullut mieleenkään, että vaatteita ei voisi pestä, että niissä olisi virtsaa tai luteita ja että niiden kautta leviäisi jopa HIV :D 

Vierailija
27/93 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lol. Jos ei muka vuokran ja ruoan jälkeen jää mitään käteen, joko a) olet oikeutettu toimeentulotukeen tai b) saat jo kyllä perustoimeentulon, mutta elää vaan hullusti yli varojesi ja pärjäisit vähemmälläkin rahalla kuin mitä nyt kulutat.

Vierailija
28/93 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 09:10"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 08:58"]FB-kirppareilta voi saada laadukkaitakin vaatteita halvalla. Sinne voi vaikka laittaa oman ilmoituksen, jossa kerrot minkä tyyppisiä vaatteita etsit ja mitä voisit maksaa. Jos ostaa alueellisesta kirppisryhmästä niin ei tule postikuluja, kun voi käydä hakemassa vaatteen ja työttömänähän sulla on aikaa siihen. Jos vaate ei käykään niin sen voi myydä eteenpäin.

Tosin tuo kirpparin haju kuvottaa -kommentti sai epäilemään että asut Porvoossa. Ikinä kuullut pesukoneesta? Yhteiskunnanko pitäisi sulle marimekot kustantaa?
[/quote]
Fb-kirpparit ovat vähän turhan leimaavia sosiaalisesti. Tulee kauhea häpeä, jos joku tuttu huomaisi että kuljen kenen tahansa rääsyissä. Kiva idea, mutta ei ikinä kiitos. - Ap
[/quote]

Kuulostat anopiltani, joka on erittäin pienituloinen ja elelee appeni siivellä täysin. Anopin mielestä on noloa kertoa ostaneensa vaatteita kirppikseltä. Hän on tosin kotoisin maalta ja asuu pikkukaupungissa. Vertailun vuoksi sanoisin, että esim. Helsingissä ei ole yleisesti ottaen mitään noloa kirppiksillä käymisessä, vaan se on jopa muotia.
[/quote]
Onhan se tietyissä "alakulttuureissa" muotia käydä kirppiksillä. Minäkin olen tottunut olemaan toisten elätettävänä, mutta olen elässäni tehnyt sittemmin vääriä valintoja ja joutunut opettelemaan asioistani ihan itse. Niitä ei tule sulle kuule kukaan näyttämään. - Ap
[/quote]
Joo-o. Kuulostat maalaiselta sekä pienisieluiselta pelkurilta. Jos et ole provo, niin kommenttisi paljastavat syyn siihen työttömyyteesi. Asenneongelma ja sivistymättömyys nimittäin paistavat kilometrien päähän. Suosittelen löysäämään sitä kovasti kiristävää vannetta pääsi ympärillä.

Vierailija
29/93 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 12:40"]Kerro salaisuutesi? Miten laihduit?
[/quote]
Aloitin laihduttamisen suunnilleen viime syyskuussa, kun heräsin siihen, että selkä oli kipeä ylipainon vuoksi. Aloitin jokapäiväiset aamulenkit ennen aamupalaa. Jätin myös pois ihan kaikki herkut ruokavaliostani ja olen siirtynyt pääosin kasvisruokaan. Syön tasaisin väliajoin ja olen pitänyt kalorit koko ajan n. 1300-1700 pinnassa sekä juossut ja käynyt erilaisissa jumpissa 4-5 kertaa viikossa. Juon vettä vähintään 3 litraa päivässä ja syön paljon vitamiineja sekä vihreä tee -kapseleita, jotka tehostavat rasva-aineenvaihduntaa. Olen huomattavan paljon hoikempi ja kiinteämpi jo nyt, mutta lihasmassaa pitäisi hankkia seuraavaksi. Paljon muitakin asioita olen toki tehnyt paljon laskun eteen. - Ap
[/quote]
Varaa on kalliisiin jumppiin muttei sopiviin vaatteisiin?

Vierailija
30/93 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:06"]

[/quote]
Ei appi toki niin sano. Hän tykkää siitä, että hänellä on kiitollisuudenvelassa elelevä ja nöyristelevä kodinkone (=anoppini), joka passaa ruoat eteen ja tekee aivan kaikki kotityöt sekä anelee "viikkorahoja" armopaloina, jotta joskus pääsee ostoksille. Siipeilyähän sellainen on. Jos anopilla olisi omia tuloja, niin se heidän perhedynamiikkansa ei olisi niin pahasti vinksahtanut. Sori vaan, jos totuus sattuu. :(
[/quote]
Itsekin olen tottunut siihen, että sukuni maksaa kaiken. Nyt olen yli 30 niin joudun kuulemma utse elättämään itseni. Olen tämän vuoksi katkaissut siteet näihin sukulaisiini. - Ap

Vierailija
31/93 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän lopeteta tän kommentointi ja jätetä ap yksin tänne provoilemaan.

Vierailija
32/93 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:06"]

[/quote]
[/quote]
Itsekin olen tottunut siihen, että sukuni maksaa kaiken. Nyt olen yli 30 niin joudun kuulemma utse elättämään itseni. Olen tämän vuoksi katkaissut siteet näihin sukulaisiini. - Ap
[/quote]
Voi kyynel. Sympatiani ovat sukulaistesi puolella.

Vierailija
33/93 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskos maailman vanhin ammatti hyvä apu?

Vierailija
34/93 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 08:22"]Kyllä kirppareilla on kaiken kokoisia ja laatuisia vaatteita, älä selitä. Ja tyhmempää syytä lainaan työttömänä en ole kuullutkaan
[/quote]

Mä en kyllä löydä kirppareilta siistejä koon XS vaatteita ja 36 kenkiä.

Vierailija
35/93 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 12:40"]Kerro salaisuutesi? Miten laihduit?
[/quote]
Aloitin laihduttamisen suunnilleen viime syyskuussa, kun heräsin siihen, että selkä oli kipeä ylipainon vuoksi. Aloitin jokapäiväiset aamulenkit ennen aamupalaa. Jätin myös pois ihan kaikki herkut ruokavaliostani ja olen siirtynyt pääosin kasvisruokaan. Syön tasaisin väliajoin ja olen pitänyt kalorit koko ajan n. 1300-1700 pinnassa sekä juossut ja käynyt erilaisissa jumpissa 4-5 kertaa viikossa. Juon vettä vähintään 3 litraa päivässä ja syön paljon vitamiineja sekä vihreä tee -kapseleita, jotka tehostavat rasva-aineenvaihduntaa. Olen huomattavan paljon hoikempi ja kiinteämpi jo nyt, mutta lihasmassaa pitäisi hankkia seuraavaksi. Paljon muitakin asioita olen toki tehnyt paljon laskun eteen. - Ap
[/quote]
Varaa on kalliisiin jumppiin muttei sopiviin vaatteisiin?
[/quote]
Urheiluvaatteita olen kyllä ostanut useammilla tonneilla viime aikoina, mutta mitään edustavampaa ei tällä hetkellä kyllä ole, eikä myöskään varaa kun menin matkustelemaan ja käyttämään loputkin säästöt viime kuussa. - Ap

Vierailija
36/93 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:15"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:06"] [quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 09:10"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 08:58"]FB-kirppareilta voi saada laadukkaitakin vaatteita halvalla. Sinne voi vaikka laittaa oman ilmoituksen, jossa kerrot minkä tyyppisiä vaatteita etsit ja mitä voisit maksaa. Jos ostaa alueellisesta kirppisryhmästä niin ei tule postikuluja, kun voi käydä hakemassa vaatteen ja työttömänähän sulla on aikaa siihen. Jos vaate ei käykään niin sen voi myydä eteenpäin. Tosin tuo kirpparin haju kuvottaa -kommentti sai epäilemään että asut Porvoossa. Ikinä kuullut pesukoneesta? Yhteiskunnanko pitäisi sulle marimekot kustantaa? [/quote] Fb-kirpparit ovat vähän turhan leimaavia sosiaalisesti. Tulee kauhea häpeä, jos joku tuttu huomaisi että kuljen kenen tahansa rääsyissä. Kiva idea, mutta ei ikinä kiitos. - Ap [/quote] Kuulostat anopiltani, joka on erittäin pienituloinen ja elelee appeni siivellä täysin. Anopin mielestä on noloa kertoa ostaneensa vaatteita kirppikseltä. Hän on tosin kotoisin maalta ja asuu pikkukaupungissa. Vertailun vuoksi sanoisin, että esim. Helsingissä ei ole yleisesti ottaen mitään noloa kirppiksillä käymisessä, vaan se on jopa muotia. [/quote] Tuo "siivellä eläminen" kävi silmään. Miksi noin sanot, vai onko appesikin sitä mieltä, että "siivellä elää?" [/quote] Ei appi toki niin sano. Hän tykkää siitä, että hänellä on kiitollisuudenvelassa elelevä ja nöyristelevä kodinkone (=anoppini), joka passaa ruoat eteen ja tekee aivan kaikki kotityöt sekä anelee "viikkorahoja" armopaloina, jotta joskus pääsee ostoksille. Siipeilyähän sellainen on. Jos anopilla olisi omia tuloja, niin se heidän perhedynamiikkansa ei olisi niin pahasti vinksahtanut. Sori vaan, jos totuus sattuu. :(

[/quote]

Ei satu henkilökohtaisesti, mutta ulkopuolelta on huono arvostella perheen sisäisiä ratkaisuja. Jospa se anoppi ei ole kyennyt työelämään ja tämä ratkaisu heille paras. Tuo "siipeily" sana on minusta huono, kun sitä käytetään täällä av:lla myös pieniä lapsia kotona hoitavista äideistä.

Vierailija
37/93 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:15"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:06"] [quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 09:10"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 08:58"]FB-kirppareilta voi saada laadukkaitakin vaatteita halvalla. Sinne voi vaikka laittaa oman ilmoituksen, jossa kerrot minkä tyyppisiä vaatteita etsit ja mitä voisit maksaa. Jos ostaa alueellisesta kirppisryhmästä niin ei tule postikuluja, kun voi käydä hakemassa vaatteen ja työttömänähän sulla on aikaa siihen. Jos vaate ei käykään niin sen voi myydä eteenpäin. Tosin tuo kirpparin haju kuvottaa -kommentti sai epäilemään että asut Porvoossa. Ikinä kuullut pesukoneesta? Yhteiskunnanko pitäisi sulle marimekot kustantaa? [/quote] Fb-kirpparit ovat vähän turhan leimaavia sosiaalisesti. Tulee kauhea häpeä, jos joku tuttu huomaisi että kuljen kenen tahansa rääsyissä. Kiva idea, mutta ei ikinä kiitos. - Ap [/quote] Kuulostat anopiltani, joka on erittäin pienituloinen ja elelee appeni siivellä täysin. Anopin mielestä on noloa kertoa ostaneensa vaatteita kirppikseltä. Hän on tosin kotoisin maalta ja asuu pikkukaupungissa. Vertailun vuoksi sanoisin, että esim. Helsingissä ei ole yleisesti ottaen mitään noloa kirppiksillä käymisessä, vaan se on jopa muotia. [/quote] Tuo "siivellä eläminen" kävi silmään. Miksi noin sanot, vai onko appesikin sitä mieltä, että "siivellä elää?" [/quote] Ei appi toki niin sano. Hän tykkää siitä, että hänellä on kiitollisuudenvelassa elelevä ja nöyristelevä kodinkone (=anoppini), joka passaa ruoat eteen ja tekee aivan kaikki kotityöt sekä anelee "viikkorahoja" armopaloina, jotta joskus pääsee ostoksille. Siipeilyähän sellainen on. Jos anopilla olisi omia tuloja, niin se heidän perhedynamiikkansa ei olisi niin pahasti vinksahtanut. Sori vaan, jos totuus sattuu. :(

[/quote]

Ei satu henkilökohtaisesti, mutta ulkopuolelta on huono arvostella perheen sisäisiä ratkaisuja. Jospa se anoppi ei ole kyennyt työelämään ja tämä ratkaisu heille paras. Tuo "siipeily" sana on minusta huono, kun sitä käytetään täällä av:lla myös pieniä lapsia kotona hoitavista äideistä.
[/quote]
Olisi fyysisesti ja henkisesti kyennyt, mutta kyseessä oli asenneongelma. Mikään normaali työ ei kuulemma kelvannut, vaikka sellaisia olisi oikein tarjottu.

Vierailija
38/93 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:19"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 09:10"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 08:58"]FB-kirppareilta voi saada laadukkaitakin vaatteita halvalla. Sinne voi vaikka laittaa oman ilmoituksen, jossa kerrot minkä tyyppisiä vaatteita etsit ja mitä voisit maksaa. Jos ostaa alueellisesta kirppisryhmästä niin ei tule postikuluja, kun voi käydä hakemassa vaatteen ja työttömänähän sulla on aikaa siihen. Jos vaate ei käykään niin sen voi myydä eteenpäin.

[/quote]
[/quote]

[/quote]
[/quote]
Joo-o. Kuulostat maalaiselta sekä pienisieluiselta pelkurilta. Jos et ole provo, niin kommenttisi paljastavat syyn siihen työttömyyteesi. Asenneongelma ja sivistymättömyys nimittäin paistavat kilometrien päähän. Suosittelen löysäämään sitä kovasti kiristävää vannetta pääsi ympärillä.
[/quote]
Katso peiliin. Mä oon vaan mä ja sä oot sä. Vanne taitaa kiristää jossain ihan muualla. - Ap

Vierailija
39/93 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tässä pudotan isoa painoa. Haittaa vähän motivaatiota, kun tietää ettei ole rahaa ostaa uusia nättejä vaatteita.

Vierailija
40/93 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:32"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:15"]

[/quote]

[/quote]
Olisi fyysisesti ja henkisesti kyennyt, mutta kyseessä oli asenneongelma. Mikään normaali työ ei kuulemma kelvannut, vaikka sellaisia olisi oikein tarjottu.
[/quote]
En ymmärrä miksi pitäisi suostua kaikenmaailman paskahommiin. En itsekään tekisi kuuna päivänä, vaikka tarjottu on. - Ap