Sainpahan sitten tupakat ilmaiseksi..
Ihmettelinkin siinä maksaessani, että miten jouduin "paljon" pienemmän summan maksamaan kuin odotin. Katsoin juuri kuittia ja röökiaskia ei siinä mainittu. Tuli omatuntoon kyllä pistos mutta ehkäpä tuo yksi röökiaski ei niin paha ole.
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:42"]Eka pöllit röökit kaupasta ja sen jälkeen nautit syöpä ja ahtaumahoidostakin meidän muiden piikkiin.
[/quote]
Keuhkosyöpä tappaa lähes aina, ja suht nopeasti. Hän tulee halvaksi yhteiskunnalle. Ei tarvitse maksaa kauaa eläkettä.
Ap, en toivo sulle syöpää. Mulla tässä palaa Cameli.
[/quote]
Kyllä ne syöpähoidot ihan lyhytaikasetkin on aika helvetin kalliita. Me suomalaiset ei tajuta kuinka paljon sairastaminen oikeasti maksaa..
[/quote]Aika helvetin moni asia voi tappaa. Ruokavalio, alkoholi, stressi, ylipaino.. Jne. Röökaajat nyt vaan on helppo maalitaulu.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:42"]Eka pöllit röökit kaupasta ja sen jälkeen nautit syöpä ja ahtaumahoidostakin meidän muiden piikkiin.
[/quote]
Keuhkosyöpä tappaa lähes aina, ja suht nopeasti. Hän tulee halvaksi yhteiskunnalle. Ei tarvitse maksaa kauaa eläkettä.
[/quote]
Kyllä ne syöpähoidot ihan lyhytaikasetkin on aika helvetin kalliita. Me suomalaiset ei tajuta kuinka paljon sairastaminen oikeasti maksaa..
[/quote]Aika helvetin moni asia voi tappaa. Ruokavalio, alkoholi, stressi, ylipaino.. Jne. Röökaajat nyt vaan on helppo maalitaulu.
[/quote]
Juu on, KOSKA on niin kauan ollut tiedossa että se tupakka tappaa. Ja kaikki sen tietää, on vain itsestä ja omasta tahdosta kiinni haluaako sen välttää.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:36"]
Ihmettelinkin siinä maksaessani, että miten jouduin "paljon" pienemmän summan maksamaan kuin odotin. Katsoin juuri kuittia ja röökiaskia ei siinä mainittu. Tuli omatuntoon kyllä pistos mutta ehkäpä tuo yksi röökiaski ei niin paha ole.
[/quote]
Tupakoit = olet yksi vitun pahalle haiseva luuseri.
Muista se, aina!
[/quote]:DD Voi toista pientä kun kiukuttaa.
[/quote]
No eipä se tupakoiminen kovin usein menestyksestä kieli...mutta olen itsekkin polttanut joten antaa palaa vaan.
[/quote]Mitäs se menestys tähän liittyy? Itse en polta enää, mutta tunnen näitä MENESTYNEITÄ ihmisiä, lääkäreitä juristeja jne. jotka kyllä savuttaa menemään, että eipä yleistetä.
Onhan se sanontakin että tupakka tappaa, mutta porkkanaankin voi tukehtua :) Uskon, että lähes jokainen tupakoitsija tiedostaa tupakoimisen riskit. Ap
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:55"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:42"]Eka pöllit röökit kaupasta ja sen jälkeen nautit syöpä ja ahtaumahoidostakin meidän muiden piikkiin.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Juu on, KOSKA on niin kauan ollut tiedossa että se tupakka tappaa. Ja kaikki sen tietää, on vain itsestä ja omasta tahdosta kiinni haluaako sen välttää.
[/quote]Toivottavasti haukut myös läskejä, alkoholisteja tms.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:42"]Eka pöllit röökit kaupasta ja sen jälkeen nautit syöpä ja ahtaumahoidostakin meidän muiden piikkiin.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Jos vaihtoehtona olisi elää 30 vuotta kauemmin, se tulisi helvetin kalliiksi. Kaikkine sairauksineen.
Nyt viet ne heti kauppaan takaisin!!
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:49"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:36"] Ihmettelinkin siinä maksaessani, että miten jouduin "paljon" pienemmän summan maksamaan kuin odotin. Katsoin juuri kuittia ja röökiaskia ei siinä mainittu. Tuli omatuntoon kyllä pistos mutta ehkäpä tuo yksi röökiaski ei niin paha ole. [/quote] Tupakoit = olet yksi vitun pahalle haiseva luuseri. Muista se, aina! [/quote]:DD Voi toista pientä kun kiukuttaa.
[/quote]
Mikä minua kiukuttaisi?
Se, että tuhlaat rahaa idioottimaisen tapaan?
Se, että kuolet todennäköisesti nuorena kivuliaan tukehtumiskuoleman?
Se, että valtio saa typerästä tavastasi palvon verotuloja?
Mietis nyt vielä että kiukuttaako minua vai nauranko vaan räkäisesti typeryydellesi ilman sen suurempia tunnekuohuja...
Niinpä. :)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:49"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:36"] Ihmettelinkin siinä maksaessani, että miten jouduin "paljon" pienemmän summan maksamaan kuin odotin. Katsoin juuri kuittia ja röökiaskia ei siinä mainittu. Tuli omatuntoon kyllä pistos mutta ehkäpä tuo yksi röökiaski ei niin paha ole. [/quote] Tupakoit = olet yksi vitun pahalle haiseva luuseri. Muista se, aina! [/quote]:DD Voi toista pientä kun kiukuttaa.
[/quote]
Mikä minua kiukuttaisi?
Se, että tuhlaat rahaa idioottimaisen tapaan?
Se, että kuolet todennäköisesti nuorena kivuliaan tukehtumiskuoleman?
Se, että valtio saa typerästä tavastasi palvon verotuloja?
Mietis nyt vielä että kiukuttaako minua vai nauranko vaan räkäisesti typeryydellesi ilman sen suurempia tunnekuohuja...
Niinpä. :)
[/quote]:D Ei hyvä tavaton, sais hyvän sketsin kummeliin näistä keuhkoajista!
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:12"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:49"] [quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:36"] Ihmettelinkin siinä maksaessani, että miten jouduin "paljon" pienemmän summan maksamaan kuin odotin. Katsoin juuri kuittia ja röökiaskia ei siinä mainittu. Tuli omatuntoon kyllä pistos mutta ehkäpä tuo yksi röökiaski ei niin paha ole. [/quote] Tupakoit = olet yksi vitun pahalle haiseva luuseri. Muista se, aina! [/quote]:DD Voi toista pientä kun kiukuttaa. [/quote] Mikä minua kiukuttaisi? Se, että tuhlaat rahaa idioottimaisen tapaan? Se, että kuolet todennäköisesti nuorena kivuliaan tukehtumiskuoleman? Se, että valtio saa typerästä tavastasi palvon verotuloja? Mietis nyt vielä että kiukuttaako minua vai nauranko vaan räkäisesti typeryydellesi ilman sen suurempia tunnekuohuja... Niinpä. :) [/quote]:D Ei hyvä tavaton, sais hyvän sketsin kummeliin näistä keuhkoajista!
[/quote]
Poltapa rööki sen kunniaksi!
KÖH KÖH KÖHHHHHHHHHHHHHHHHH... jne.
Hyvää -ja niin coolin näköistä että. Hiukkax hianoo kun kaikki kattoo ihaillen? :)
Toki voit lopettaa tupakoinnin koska tahansa. Eikö niin?
Ap! Minä toivon sinulle syöpää :)
Mä sain kerran 5 siiderä ilmaiseksi. Tajusin vasta mökillä ihmetellä ostosten hintaa ja kuitissa oli yhden tölkin hinta vaikka 6-packin ostin.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:15"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:12"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:49"] [quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:36"] Ihmettelinkin siinä maksaessani, että miten jouduin "paljon" pienemmän summan maksamaan kuin odotin. Katsoin juuri kuittia ja röökiaskia ei siinä mainittu. Tuli omatuntoon kyllä pistos mutta ehkäpä tuo yksi röökiaski ei niin paha ole. [/quote] Tupakoit = olet yksi vitun pahalle haiseva luuseri. Muista se, aina! [/quote]:DD Voi toista pientä kun kiukuttaa. [/quote] Mikä minua kiukuttaisi? Se, että tuhlaat rahaa idioottimaisen tapaan? Se, että kuolet todennäköisesti nuorena kivuliaan tukehtumiskuoleman? Se, että valtio saa typerästä tavastasi palvon verotuloja? Mietis nyt vielä että kiukuttaako minua vai nauranko vaan räkäisesti typeryydellesi ilman sen suurempia tunnekuohuja... Niinpä. :) [/quote]:D Ei hyvä tavaton, sais hyvän sketsin kummeliin näistä keuhkoajista!
[/quote]
Poltapa rööki sen kunniaksi!
KÖH KÖH KÖHHHHHHHHHHHHHHHHH... jne.
Hyvää -ja niin coolin näköistä että. Hiukkax hianoo kun kaikki kattoo ihaillen? :)
Toki voit lopettaa tupakoinnin koska tahansa. Eikö niin?
[/quote]Jos noin kiinnostaa, niin olen ollut jo vuosia polttamatta. Minkähän ikäinen mahdat oikein olla? Teininä ehkä jotkut noinkin ajattelee.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:42"]
Eka pöllit röökit kaupasta ja sen jälkeen nautit syöpä ja ahtaumahoidostakin meidän muiden piikkiin.
[/quote]
Miten niin meidän muiden piikkiin? Tupakoijat ovat todellakin maksaneet veroina mahdolliset hoitonsa moneen kertaan.
Minäkin sain juuri ilmaiseksi. Nimittäin mieheni k***ia ;)
33: Senkin törkimys, nyt ei tule lahjoja jouluna :) Kerron tontuille! Ap
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:16"]Ap! Minä toivon sinulle syöpää :)
[/quote]
Rakas sauhuonnea matkaan,
sinä ansaitset syöpää :D
En oikeasti toivo kenellekkään syöpää..mutta anteeks oli pakko. 39
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:36"]
[/quote]
Tupakoit = olet yksi vitun pahalle haiseva luuseri.
Muista se, aina!
[/quote]:DD Voi toista pientä kun kiukuttaa.
[/quote]
No eipä se tupakoiminen kovin usein menestyksestä kieli...mutta olen itsekkin polttanut joten antaa palaa vaan.