Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen käynyt elämänkoulun

Vierailija
06.05.2015 |

Olen parikymppinen vasta ja pelkkä peruskoulu takana. Siitä huolimatta olen fiksu ikäsekseni. Paljon rankkoja asioita kokenut ja päihde/mt ongelmii. Kyllä elämä opettaa parhaiten ja tärkeimmät asiat oppii muualla kun koulussa. Ja ne rankat kokemukset paljon kasvattanu mua ihmisenä ja nykyään menee ihan hyvin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, mutta tolla elämänkoululla vähän negatiivinen kaiku nykyään. Ei kuvaa välttämättä sitä, että elämä on opettanut oikeasti.

Vierailija
2/8 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä kaduttaa virheet.. ja olisi ollut parempi että eläny normaalin nuoruuden.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
4/8 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:27"]Ihan hyvä, mutta tolla elämänkoululla vähän negatiivinen kaiku nykyään. Ei kuvaa välttämättä sitä, että elämä on opettanut oikeasti.
[/quote]
näimpä... Jotkut oppii virheistä jotkut ei. Itse onneksi tajunnu ryhdistäytyy ja hain opiskelemaa nyt. Toivottavasti pääsen.

Vierailija
5/8 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä opettaa jos ei muuta niin hitaasti kävelemää

Vierailija
6/8 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo mee töihi :D

Vierailija
7/8 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki! :)

Vierailija
8/8 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep. Päihteidenkäyttö ja mielenterveysongelmat ei valitettavasti opeta sinua tekemään yhtään vitun mitään. "Menee ihan hyvin" on sen verran suhteellinen käsite, että olet nyt tsempannut sen verran, että olet saanut asunnon muiden piikkiin ja, jos et lopettanut, niin ainakin vähentänyt päihteidenkäyttöä.

Saahan tuosta itseään olalle taputtaa, ei siinä mitään, mutta on typerää väittää, että tärkeimmät asiat oppii muualla kuin koulussa. Päihteet ja mielenterveysongelmat eivät ole opettaneet sinulle ohjelmointia, fysiikkaa, matematiikkaa, kemiaa, filosofiaa, psykologiaa tai mitään muutakaan mikä voisi olla sellainen asia ettet olisi yhteiskunnalle riippakivi.

Elämänkoululla ylpeily on turhien ja tyhmien ihmisten passiivis-agressiivista käytöstä niitä ihmisiä kohtaan jotka ovat elämällään tehneetkin jotain muiden ihmisten tai tulevaisuuden hyväksi. "On tää ihan yhtä hyvä ku Harvard!"

-juuei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme