Miten ammattisi/koulutuksesi vaikuttaa ajatuksiisi, kun kohtaat uuden ihmisen? Mihin asioihin kiinnität huomion?
Kommentit (10)
Jos näen hänen tekstiään ja siinä on virheitä, teen omat johtopäätökseni. Jos hän tekee puhuessaan virheitä, sama juttu. Mutta kohtaamisessa ammattiin liittyvät asiat eivät ole päällimmäisenä. Havainnoin ihan silmällä ja sielulla.
olisin typerys jos jotain tuollaisia edes mieleen tulisi
Vierailija kirjoitti:
olisin typerys jos jotain tuollaisia edes mieleen tulisi
miksi
mulla ammatti vaikuttaa silleen ,et katson tarkasti kasvoja ja vartalon mittasuhteita.katson myös kasvojen mitat nenä ja huulien välin mitan. tää on hirveän pinnallista ja kamalaa. visuaalinen ala.tuijotan ihmisiä. kamala tapa en voi mitään sille enää.
henkilön persoona on mulle silti tärkein ja arvostan hyviä ja rehellisiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
mulla ammatti vaikuttaa silleen ,et katson tarkasti kasvoja ja vartalon mittasuhteita.katson myös kasvojen mitat nenä ja huulien välin mitan. tää on hirveän pinnallista ja kamalaa. visuaalinen ala.tuijotan ihmisiä. kamala tapa en voi mitään sille enää.
henkilön persoona on mulle silti tärkein ja arvostan hyviä ja rehellisiä ihmisiä.
Hyvä
Pyrin pitämään työn ja vapaa-ajan erillään. Joskus se ei onnistu, mutta yleensä kyllä. Otan eri roolin siviilissä. Psyk.sh.
Ei siis niin mitään väliä.Ihmiset ihmisinä.