Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Leveä jalkaiset hoi !!

Vierailija
06.05.2015 |

Nyt kuulkaas mirrit! Olis hirveen kiva jos te, jotka omistatte normaalin (eli kokoo 38) mutta leveän jalan.. MISTÄ LÖYDÄTTE VAPAA AJAN KENKIÄ ITSELLENNE? Itse on tullut kierrettyä suunnilleen joka putiikki minkä maa päällänsä kantaa (ei nyt ihan kuitenkaan mutta kuitenki) eikä kenkiä tahdo vaan löytyä tämän mallin jalalle! Sittenku leveyden puolesta kenkä mahtuu jalkaan eli ei hirveämmin purista tai kiristä, on kengän koko pompannut tyyliin 41 jne.. reinot tai saulit on syksyn ja kevään parhaat kengät, koko 38 istuu täydellisesti jalkaan :3 NYT kaikki verkkokaupat kehiin mistä voisi löytyä niitä ei niin siro kinttujen kenkiä!! Ja kyse siis löytää kengät noin parikymppiselle, ei lapselle eikä mummolle :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sievin kehissä on paljon vaihtoehtoja. Ei mitään tanttamalleja

Vierailija
22/25 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

El naturalist on leveä ja kestävä. Tyyli on voimakas eli ei sovi kaikille. Löytyy kuitenkin kesäsandaaleista talvikenkiin. Korkoa ja ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 12:00"]

www.newlook.com on ainakin valikoimaa leveällä lestillä. Ja siis nuorekasta. Ei nyt mitään laadun ilotulitusta, mutta itse olen ainakin ollut tyytyväinen hinta/laatusuhteeseen ja tavara tulee n. viikossa.

[/quote]

Kurkkasin nuo "wide" valikoimat, ja ei kyllä näytä ollenkaan peruskenkää leveämmiltä. Tiedän kyllä miltä kengän pitäisi näyttää ollaankseen oikeasti leveä, ja tuollaiset ei ole lähelläkään sitä. Noita kun vertaa esim sievin kenkien kuviin, niin tyyliin pari senttiä puuttuu leveydestä!

Vierailija
24/25 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 12:08"]

El naturalist on leveä ja kestävä. Tyyli on voimakas eli ei sovi kaikille. Löytyy kuitenkin kesäsandaaleista talvikenkiin. Korkoa ja ilman.

[/quote]

Suomeksi sanottuna tantta... Nuo on just sellaisia "olen voimakas taiteellinen keski-ikäinen nainen, käytän el naturalistaa, pukeudun poppanaan ja tukkani on lyhyt ja räväkäksi värjätty." :D

Sitäpaitsi ainakin mun jalalle nekin on kaposia, muutamia malleja sovitin ja hyvin oli epämukavan kapeita. Ei tietenkään mitään "italialainen terävä korkokenkä"- kapeita mutta kaukana esim. sievistä.

T. Se 38/40 jalkainen

Vierailija
25/25 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 12:08"]

[/quote]

Naturalistat ei sopineet mun leveisiin kavioihin ollenkaan (isovarpaan tyvessä nievelrikko). En ole 4 vuoteen enää ostanut muuta kuin Sieviä, onneksi maiharit sopii talvityyliini :)