Kuinka epätoivoisia tuntemanne >30v sinkkunaiset on?
Eli jahtaako ne biologisen kellon tikittäessä miehiä tasosta välittämättä?
Kommentit (32)
Mulla on ainakin niinsanottu tasovaatimus vain noussut iän myötä. Eli kynnys lähteä edes treffeille on noussut. EHkä juuri siksi ottajia ympärillä olisi, kun en ole lainkaan epätoivoinen, kerran ikäryhmäni naisisa tämä on yleistä?
N28
Pikemminkin aika kranttuja ovat. Ja monesti myös kyllä jopa tosi hyvännäköisiä. Välillä ehkä otetaan baarista mies yhdeksi yöksi.
No ne alle kolmekymppiset vasta onkin. Varsinkin yh-mammulit!!
Ei 3-kybäset oo epätoivoisia. Ehkä vast 4-kybäset... Mut älä huoli, ei ne katso suhun päinkään, tollasen luuserin haistaa jo kaukaa.
Turha itkeä etteivätkö yli 30v naiset olisi epätoivoisia! Kyllä se biologinen kello on tosi asia monien kohdalla.
Sama se minulle kun vanhat naiset eivät kiinnosta. Viimeksi näyttivät hyviltä 10v sitten yökerhoissa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ap haluaa tältä kysymykseltä? Itse olen yli 30 v nainen ja onnellisessa asemassa, kun on kaksi lasta.
Nykyään ei tunnu menevän yksiin naisten ja miesten toiveet. Siinä, missä naiset kiinnostuvat perheen perustamisesra, ovat miehet edelleen baaritasolla.
Ehkä jos miehet saisivat jo 13-vuotiaana seksitarjouksia aikuisilta naisilta, miehet kypsyisivät nopeammin kun juoksut olisi juostu. Monella miehellä seksielämä alkaa vasta kolmekymppisenä.
Ei kaikki naiset halua lapsia.