Kun näit miehesi aivan ensimmäisen kerran, mitä ajattelit hänestä?
Kommentit (202)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:34"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:18"] [quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:11"] [quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:07"] Iskin heti silmäni häneen ja ajattelin että tuon minä haluan. ;) Yhdessä oltu nyt 6,5 vuotta ja tarkoitus olis olla loppuelämän. <3 [/quote] Voi kun et ois saanut. Tai kukaan muukaan joka on noin itsevarma. [/quote] Apua miten katkera olet. :D [/quote] Tai mietin vain, että mistä pystyit ajattelemaan, että hän kiinnostuisi sinusta tai ylipäätään välittäisi sinusta? [/quote] Miten se liittyy ajatukseen "tuon minä haluan" ? [/quote] Turha haluta, jos ei voi kelvata. [/quote] Ainahan sitä voi haluta vaikka Amerikan presidenttiä. Sit pitää vaan toivoa että faksi käy. Ja mulla kävi. :)
[/quote]
Tiedät kyllä ettei asia ole näin. Toisille se toivon ajattelu on aivan turhaa.
[/quote]
Siinä voi olla syy miksei joitakuita huomata koskaan. Kun ei anna kiinnostuksen syttyä, ei nouse rinta rottingille, tule pilkettä ja pientä esittämistä. Mistä se ihastuksen kohde voi ymmärtää toisen näyttelevän vihreää valoa jos sitä kohti ei edes katso?
Eka ajatus oli, että kivan oloinen poika, pahoin vain liian ujo! Seurasi koko illan perässä kun takiainen, eikä hirveästi jutellut.
Näin 10 vuotta myöhemmin on vieläkin vierellä, mutta tohtii jo puhua. Jopa joskus äristä!
Kyseessä netin kautta tavattu tyyppi, johon tuskin olisin muuten huomiota kiinnittänyt. Itse kun olen aika räiskyvä persoona..
"Ihanat silmät ja siistit hiukset. Tuon mä vien kotiini". Tavattiin baarissa ja toden totta illan päätteeksi vein miehen kotiini. Siinä on pysynyt 15 vuotta.
"Ompas ujo, mutta söpö! Kauhea ruuhkatukka!"
Ajattelin, että "voi hyvänen aika mikä kakara, mitäköhän tuonkin elämälle tapahtuu. Tosi ärsyttävä heppu, vois haistaa pitkän paskan". Miesystäväni oli siis ollut kiusaajani (kyllä, uskokaa tai älkää) lukioajoilla. Pari meistä sitten tuli :D
Mitähän tuo tuijottaa? Onko mun naamassa jotain kummaa? Hassua, en tykkää kaljuista, mutta tuo kaverihan on aika kivan näköinen.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:21"]
Vau, miten pitkä, komea ja salskea. En uskalla mennä moikkaamaan. Huomaakohan se minut?! Huomasi - ja vei vihillekin myöhemmin. <3
[/quote]
Oliko sulla jokin tötterö päässä, että se sinut huomasi?
[/quote] öö kuka katkera tääl heittelee näit kommentteja? Täällä ihmiset vastaa kysymykseen! Voi hyvää päivää...
"Hyh, onpa pervon näkönen äijä. Miksi se haisee noin omituiselle?" Tämä siis harkoissa.
hän oli hieman resuinen ja hippi.. eniten kuitenkin ihastuin siihen että hän seisoi vahvasti mielipiteidensä takan, oli paljon lukenut, eikä ujostellut keksiä keinoa tavata heti seuravana päivänä uudestaan. Siihen astiset miehet olivat häirinneet halulla mielistellä ja arkailullaan..
Herranjumala kuinka suloinen hymy ja silmät!
Aattelin että varmaa sellanen perusbodarityhjäpää, mut ihan söpö ja mietin mitä se kokoajan tuijottaa.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 22:57"]"Ihan hyvännäköinen, mutta aika iso pää."
[/quote]
Hahhahha, ihan sanalleen samaa olin tulossa kirjoittamaan!
Ensimmäisellä kerralla ajattelin mieheni pään olevan vähän iso. Ei se oikeasti edes ole, vähän sellainen pitkän mallinen vain. Lisäksi ajattelin että onpa ruma paita. Mutta uskomattoman rakas mies on.
No ajattelin että kukakohan toi on ja mitä se tuijottaa tolla tavalla. En ajatellu ulkonäöstä mitään ihmeellistä, ei ollut mitenkään erityisen hyvännäköinen, että olis tullu sellasta wau oloa :)
Ensimmäinen ajatus oli, että näyttää todella paljon mieheltä, joka juuri pari kuukautta aiemmin särki sydämeni. Kun avasi suunsa, jutut kuulostivat melko oudolta ja pidin hieman erikoisena tapauksena. Vähitellen vasta aloin tutustua häneen paremmin ja sille tielle on jääty.
Tavattiin yhteisen kaverin bileissä. Ulkonäöstä ajattelin ettei yhtään mun tyyppiä. Pitkä ja urheilullinen, komea mutta sillai kolholla tavalla kun itse tykkäsin lyhyemmistä ja söpöistä miehistä. Tuli juttelemaan mutta hetken päästä olin jo että miksi vitussa tulee mulle puhumaan tollasia. Jutut oli tosi sovinistisia idioottimaisuuksia, vaikutti ihan naistenvihaajalta. Kehui myös itseään ja asemaansa työelämässä. Lopulta se keskustelu päättyi siihen että tiuskaisin miehelle että "vittu mikä idiootti, ei mikään ihme ettei sulla ole ketään (tyttöystävää) kun ei tollasta kukaan kestäis".
Meni siitä joku puoli vuotta niin oltiin yhdessä xD Yhden baari-illan jälkeen jossa tää oli kaverin kaverin kanssa oltiin lähdössä porukalla baarista ja minulla ei mennyt enää junia kotiin niin tämä mies sanoi että voisin tulla hänen luokseen siksi aikaa että eka juna lähtee kun asuu lähellä. Sitä ennen mies oli tilittänyt samana iltana miten meidän aiempi keskustelu oli saanut hänet ymmärtämään asioita ja naisia enemmän kuin kukaan nainen aiemmin, edes äiti tai sisko. Siitä se sitten lähti ja mies on ihan eri ihminen kuin aiemmin, sovinisti on poissa ja nyt naiset tykkää miehestäni paljon, kaikki kaveritkin jotka piti tyyppiä ärsyttävänä idioottina sovinistisikana.
Kummasti kyllä mies on nyt ulkonäöllisestikin mun tyyppiäni, onhan se komea mutta oma maku oli aiemmin erilainen. Niin se rakkaus muuttaa sitäkin miltä toinen omissa silmissä näyttää.
Aika hyvän näköinen ja vielä parempi kun vaatteet vaihtaa. Toi sopis mulle! Se ei tosin muistanut mua ollenkaan. Kohta 15v yhdessä.
Ei jumalauta mikä käppänä.. Ja maastohousut! Kävelenkö ohi?
Oltiim netissä tavattu ja oltiin sovittu treffit. Olin lähettänyt itsestäni vain vanhoja kuvia ja sillä varmistin, että voisin kävellä ohi hänen tunnistamatta, jos jänistän.
En sitten kävellyt ohi, vaan menin esittäytymään. Nyt ollaan oltu yhdessä 5 vuotta ja on yksi lapsikin siunaantunut. Ei kannata kävellä onnensa ohitse! :)