Tehdäänkö murherinki? 10 ekaa pääsee mukaan.
Tuossa toisessa keskustelussa oli murherinki. Eli kymmenen kertoo ensin murheensa. Ja sitten saa valita, minkä niistä ottaa. Katotaan, ottaako kukaan omaansa... Vai miten menee.
Kuka aloittaa?
Kommentit (13)
veljellä syöpä... toivottavasti ei uusiudu.
itellä sairaus, joka ei parane, mutta voin siihen vaikuttaa.
olen kuitenkin niin masentunut että en jaksa.
masennuksen takana monen tutun lyhyellä aika välillä sattunut kuolema...
helpottaa tääkin, kun kuulee toisten murheita. En ole ainoa, jolla on vaikeeta.
jo maksansiirron.
Sun pitäis nähdä toi meidän lapsi, niin ehkä olisit vähän luottavaisempi tulevaan. Vaikka itse kyllä olin tajuttoman huolissani ennen siirtoa.
Veljen itsemurhasta on nyt vajaa vuosi ja vaikka välillä tuntuu, ettei se satu enää niin paljon, välillä tulee ihan kauhea olo yhtäkkiä. Esimerkiksi viime yönä valvoin ja itkin.
Pelkään että vanhempani sairastuvat suruun ja kuolevat ennen aikojaan
Puoliso työtön, itselle seuraavan puolen vuoden ajaksi tiedossa 2x2kuukautta puolipäivätöitä.
Vierailija:
ja vaatteet eivät enää mahdu päälle ja näytän aivan sotanorsulta!
jos vaihtoehtona olisi masennus tai muut erilaiset sairaudet itsellä tai puolisolla/lapsilla :(
No, mun murhe on nimenomaan miehen masennus ja sen lisäksi olen NORSU ja pelkään itsekin olevani jossain määrin masiksessa.
Pelkään että äidin syöpä on uusiutunut, pelkään sairastuvani taas masennukseen, pelkään veljeni puolesta (hän on psyykkisesti sairas) ja olen rikki koska en yhtään pidä työstäni, työelämä lähes täysin vielä edessäpäin. Nämä tärkeimmät murheeni.