Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita seksiaddikteja naisia?

Vierailija
06.05.2015 |

Elämäni on yhtä helvettiä, kun koko ajan mielessä on vain SE. Ja kaikenlaista olen tehnyt, minkä kanssa on vaikea elää hetken tyydytyksen jälkeen, kuten että on ollut monien varattujen miesten kanssa jne. Suoraan sanottuna mikään ei riitä ja mielessä pyörii pelkästään kuka on seuraava. Aika usein tekisi mieli tappaa itsensä tämän takia. Onko täällä ketään joka olisi vaikka saanut apua samaan ongelmaan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/12 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen kyllä jatkuvasti seksiä, ja olen ollut vähän umpikujassa, koska miehelläni ei sairauden vuoksi enää seiso. Vaikka meillä on muuta seksiä, asia häiritsee selvästi molempia, ja minä kaipaan koko ajan kunnon panoa. Olen ajautunut pettämään, sekä vapaiden että varattujen miesten kanssa. En silti jaksa tuntea morkkista, minä tarvitsen paljon seksiä, ja siis nimenomaan kunnon kalua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sinulla mahdollisesti muitakin addikteja? En osaa neuvoa muuten kuin, että voisit testauttaa itsesi esim jossakin terveydenhoitopaikassa ja löytäisit ehkä jotakin apua.  Kuulostat kuitenkin hieman huolestuneelta. Itselläni ei ole, enkä osaa enempää neuvoa, enkä osaa sanoa, minkälaista apua saisit, mutta kannattaisi varmaan edes keskustella jonkun ammatti-ihmisen kanssa, jos asia haittaa elämääsi.Tsemppiä!

Vierailija
4/12 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 20:42"]

Elämäni on yhtä helvettiä, kun koko ajan mielessä on vain SE. Ja kaikenlaista olen tehnyt, minkä kanssa on vaikea elää hetken tyydytyksen jälkeen, kuten että on ollut monien varattujen miesten kanssa jne. Suoraan sanottuna mikään ei riitä ja mielessä pyörii pelkästään kuka on seuraava. Aika usein tekisi mieli tappaa itsensä tämän takia. Onko täällä ketään joka olisi vaikka saanut apua samaan ongelmaan?7

[/quote]

Olen itse myös addikti ja kamppailen samojen ongelmien kanssa kuin sinä. Olen kylläkin miespuolinen mutta addiktio ei tee mitään eroa sukupuolien välille. Tekee elämästä samanlaista helvettiä kaikille. Hakeudu ihmeessä muiden samanlaisten yhteyteen avun saamiseksi. Yksin selviytyminen on käytännöllisesti katsoen mahdoton taistelu. Itsellä kohta kaksi vuotta "tervettä" elämää takana ja välillä on todella vaikeaa! Se että olet tiedostanut ongelmasi ja voimattomuutesi sen edessä on ensimmäinen askel tervehtymiseen! Tsemppiä sisko...

Vierailija
5/12 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattiapua tähän riesaan ei käytännössä ole. Terveydenhuollossa ei koko ongelmaa juurikaan edes tunnusteta.

Omaa tilannettani vähän ja hetkeksi helpotti lapsen syntyminen. Tuli muuta ajateltavaa, voimakkaita tunteita ja tunsin itseni tarpeelliseksi muuta kautta. Koitin sittemmin täyttää elämäni muilla aktiviteeteillä, mutta nyt on stressaava elämäntilanne ja vaimokin pistänyt lipun luukulle joten taas sitä mennään...

Älä liikaa murehdi sitä asiaa. Se on sun elämääsi ja elä sitä siten. Huolehdi vain turvallisuudestasi. Hanki vaikka joku vakkari tai muutama.

Tsemppiä,

M74,Hki

Vierailija
6/12 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:09"]

Ammattiapua tähän riesaan ei käytännössä ole. Terveydenhuollossa ei koko ongelmaa juurikaan edes tunnusteta.

Omaa tilannettani vähän ja hetkeksi helpotti lapsen syntyminen. Tuli muuta ajateltavaa, voimakkaita tunteita ja tunsin itseni tarpeelliseksi muuta kautta. Koitin sittemmin täyttää elämäni muilla aktiviteeteillä, mutta nyt on stressaava elämäntilanne ja vaimokin pistänyt lipun luukulle joten taas sitä mennään...

Älä liikaa murehdi sitä asiaa. Se on sun elämääsi ja elä sitä siten. Huolehdi vain turvallisuudestasi. Hanki vaikka joku vakkari tai muutama.

Tsemppiä,

M74,Hki

[/quote]

Täällä toinen pakonomaisesti seksiä ajatteleva nainen. Mua on kyllä testattu toisessa yhteydessä, eikä addiktiota pitäis olla. Varmaan sitten pakkomielteet johtuu puutteesta. Eikä tää ole pelkästään "pitää saada munaa" -juttu, vaan loputonta pätemisen tarvetta ja osattomaksi jääneen fiiliksiä.

Ainoo mikä on henkisesti jotenkin auttanut, on tuo asenne, että "tää on mun elämääni" jne. Runkkaamisen tai upeankin seksin jälkeen tulee tyhjyys. Ei ole mitään jatkuvuutta. En ehkä ole epätoivoinen, mutta ei paljon puutu.

Vierailija
7/12 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/12 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko panokaveri/kaverit hyvä tässä kohtaa, mutta yksi vaihtoehto kuitenkin. Parempi kuin random-seikkailut?

-Niksu

Vierailija
9/12 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta säännöllinen runkkaus riittää. N35

Vierailija
10/12 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu maistaa mua mun kik on jibadi ;)

Vierailija
11/12 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:26"]

Ajattelen kyllä jatkuvasti seksiä, ja olen ollut vähän umpikujassa, koska miehelläni ei sairauden vuoksi enää seiso. Vaikka meillä on muuta seksiä, asia häiritsee selvästi molempia, ja minä kaipaan koko ajan kunnon panoa. Olen ajautunut pettämään, sekä vapaiden että varattujen miesten kanssa. En silti jaksa tuntea morkkista, minä tarvitsen paljon seksiä, ja siis nimenomaan kunnon kalua.

[/quote]

Täältä saisit apua. Olen miespuolinen addikti. Muija ei riitä tai ei anna kun on pillu kipeä. Luulisin että naisilla olis helpompaa kun ei pillu seiso. Mulla on taas se ongelma että minulla alkaa jöpöttämään jo ajatuskin seksistä ja se on kiusallista. En ole vielä keksinyt lääkettä tähän, runkkaankin melko usein panojen välissä eikä se auta kun hetkellisesti. Aapuuva

Vierailija
12/12 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:55"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:26"]

[/quote]

Täältä saisit apua. Olen miespuolinen addikti. Muija ei riitä tai ei anna kun on pillu kipeä. Luulisin että naisilla olis helpompaa kun ei pillu seiso. Mulla on taas se ongelma että minulla alkaa jöpöttämään jo ajatuskin seksistä ja se on kiusallista. En ole vielä keksinyt lääkettä tähän, runkkaankin melko usein panojen välissä eikä se auta kun hetkellisesti. Aapuuva

[/quote]

Kas, kun sitä apua alettiin tarjoamaan