Naisten mielipide seksittömyyteen.
Naisten mielipidettä asiaan. Parisuhteessa nainen ei halua seksiä, mies haluaa. Onko miehelle oikeutettua pyytää/saada suihinottoa tai edes runkkausta sillointällöin, vai onko vaan tyydyttävä seksittömään elämään ja itsekseen runkkailuun? Ja nimenomaan naisten näkökulmaa asiaan kaipaisin.
Kommentit (5)
Eipä taida olla mitään oikeutta mihinkään seksiin eli siihen ei voi vedota.
Omasta kokemusesta voin suositella Fleshlight - leluja. Voittavat oman käden mennen tullen.
Ei kannata ottaa annettuna sitä, etä nainen ei halua seksiä. Yritä tähdä siihen, että hän haluaisi. Miten?
Onko suhteenne kunnossa muuten, henkisellä tasolla, teetkö yhtä paljon kotitöitä kuin hän, hoidatko lasta yhtä paljon?
Mitä teet hänelle sängyssä, eli oletko hyvä rakastaja? Annatko itse suuseksiä ja teetkö työtä sormilla? Onko tekniikassasi hiomista? Lue kirja siitä, mistä naiset pitävät sängyssä.
Eli älä yritä _saad_ vaan pyri _antamaan_, niin voit pästä itsekin samalla _saamaan_.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 12:01"]
Ei kannata ottaa annettuna sitä, etä nainen ei halua seksiä. Yritä tähdä siihen, että hän haluaisi. Miten?
Onko suhteenne kunnossa muuten, henkisellä tasolla, teetkö yhtä paljon kotitöitä kuin hän, hoidatko lasta yhtä paljon? KYLLÄ
Mitä teet hänelle sängyssä, eli oletko hyvä rakastaja? Annatko itse suuseksiä ja teetkö työtä sormilla? KYLLÄ
Onko tekniikassasi hiomista? EI Lue kirja siitä, mistä naiset pitävät sängyssä.
Eli älä yritä _saad_ vaan pyri _antamaan_, niin voit pästä itsekin samalla _saamaan_. EI VAAN ANNA
[/quote]
miksi nainen ei halua? oletko hyvä rakastaja? ei sitä seksiä halua, jos vain toinen osapuoli saa...
Kyllä mun mielestä on oikeutettua, tietysti kaikki sovitaan sitten keskenään, kun ei tuohon asiaan mitään yleispätevää lakia ole.