Onko 171cm mies lyhyt?
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:37"]
Minun 16v poikaystävä on 193 cm.. t.16v tyttö
[/quote]
KKKK
eli
Kiinnosti Kuin Kilo Kiviä
[/quote]
Jollain tais kolahtaa omatuntoon tai jotain? :) Mistä muuten moinen perse kipeys? :)) t.16v tyttö
Itse 171cm ja olen tyytyväinen pituuteeni. Itseäni pidempiä naisia en deittailisi, mutta valtaosa onkin lyhyempiä. 170-179 väliltä ottaisin pituuteni jos saisin valita :)
Mun mies on 171cm ja vittu se ON lyhyt vaikka miten yrittäisi pitkäksi ajatella. Sopivasti auringon paistaessa varjosta tulee pitkä, mutta muuten siitä ei saa pitkää tekemälläkään. Meidän 13v tytär menee siitä kohta ohi ja se on selvästi miehelle arka paikka.
No on lyhyt. Alle 180 cm ei ole mies eikä mikään. T. 181cm / 18 cm
Keskivertopituutta lyhyempi. No kieltämättä se tuntuisi hieman hassulta, mun aviomies on 193cm pitkä, ja minä itse olen 182cm pitkä.
No onhan se lyhyt. Tietysti. Lyhyt mies.
Mutta se nyt ei kerro kaikkea, voi olla silti ihan miehekäs. Kunhan ei kehitä kompleksia ja ala kävellä jalat ja olkavarret harallaan niin kuin pienuuskompleksisilla lyhyillä miehillä on tapana. Tähän kuvaan kyllä yleensä kuuluu myös bodaaminen, pilottitakki ym. typeryys.
Minusta se on kuitenkin vielä "normaalin" rajoissa (minulle se on ehkä 170-196 eli aika laaja haarukka).
Minusta keskimittainen mies on n. 180 cm.
Olen itse 168 (35 v).
On lyhyt. Miksi pitää kysyä? Ei lyhyys ole paha asia. Miesten keskipituus Suomessa on 178cm.
Pitkä keneksi? Häneksikö? Itse olen 36 v mies ja ollut tätä jo 15 vuotta. minuksi olen minä mielestäni sopivan pituinen. Sen pituinen kuin voi odotaakin syntyvän 162senttiseltä äidiltä ja alunperin 175-senttiseltä isältä. Eli tuollaisten vanhempien jälkeläiseksi olen aika lailla oikeanmittainen
Itse olen sen 171cm ja kohta 17-vuotias poika enkä todennäköisesti kasva enää, mutta tosijaan koen itseni vähän lyhyeksi, mutta ei se haittaa, joo oon lyhyt.
Löytyy ihmisiä joille se ihmisen lyhyys on isompi ongelma kuin tälle ihmiselle itselleen.
Sitten on näitä miehiä jotka luulee putsaavansa katua lyhyemmillä miehillä pelkästään sen takia että mies on lyhyt ja naureskellaan kun pienempi uhoaa.
T: m38 171cm
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:37"]
Minun 16v poikaystävä on 193 cm.. t.16v tyttö
[/quote]
KKKK
eli
Kiinnosti Kuin Kilo Kiviä