Pilasin mun hiukset
Oli platinablondit, jossa oma n. 3cm juurikasvu. Vähän tummempi kun maantienharmaa. Kampaaja näytti värikirjasta todella lähellä omaa sävyä olevan sävyn ja sanoin sen olevan ok. Mun hiukset ei todellakaan oo sen väriset vaan paljon tummemmat. Tää näyttää ihan kypärältä. Itkettää. Kampaaja sano, että kyllä se siitä vaalenee.
Kommentit (22)
Kyllä se siitä tosiaan haalistuu. Olet pilannut hiuksesi jo paljon aikaisemmin vaalentamalla ne. Nyt vaalennettu huokoinen hius imaisee värin itseensä. Mutta väri ei pysy kauan, koska hiussuomut ovat vahingoittuneet ja hajallaan.
Mullapa on tällä hetkellä sellainen tukka, että harkitsen todella lyhyttä hiusmallia. Kunhan tuo oma väri kasvaisi vielä pari senttiä. Ketutuskäyrä on ollut aika korkealla viime aikoina. Mutta onneksi hiukset on uusiutuva luonnonvara.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:10"]
Kamala myötähäpeä tuosta avautumisestasi.
[/quote]
Sama. Kertoo ihmisestä paljon, jos itkee hiusten takia :D
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:07"]
Kyllä se siitä tosiaan haalistuu. Olet pilannut hiuksesi jo paljon aikaisemmin vaalentamalla ne. Nyt vaalennettu huokoinen hius imaisee värin itseensä. Mutta väri ei pysy kauan, koska hiussuomut ovat vahingoittuneet ja hajallaan.
[/quote] Lue otsikko "Pilasin mun hiukset" Ap
Älä ap huoli, kerran vuosia sitten sain hiiiienon idean laitattaa permanentti. Kampaaja oli harvahampainen mummero, mutta ajattelin että eiköhän osaa hommansa. Pietti pitkän tovin aineita mun päässä, ja sitten vielä ekstraa kun ei kuulemma aineet vaikuttaneet tarpeeksi. Noh, oli ne vaikuttaneet. Niin paljon että pesun ja kuivauksen jälkeen tukka oli oranssia rautalankaa, kiharoista ei tietoakaan. Hiukset veny kuin kuminauha eikä edes kestoväri pysynyt. Silloin itketti!
Pese monta kertaa.
Tai laita sitruunan mehua 15min-1h hiuksiin nii johan vaalenee.
Tai c-vitamiini tabletteja murskaa shampoon sekaan ja anna vaikuttaa
Kuka vetää platinan päälle tummaa? Olisin itse kasvattanut oman värin takaisin ja antanut blondin haalistua
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:54"]Kuka vetää platinan päälle tummaa? Olisin itse kasvattanut oman värin takaisin ja antanut blondin haalistua
[/quote]
Miten blondi haalistuu? Eikö blondatessa hiuksesta "polteta" se pigmentti pois ja jos blondaat se pysyy blondina, et saa sitä omaa väriä siihen käsiteltyyn takaisin.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:35"]http://aijaa.com/GXS2s2
[/quote]
Ikävä kyl jos värikartta on näyttänyt lähelle samaa sävyä juurikasvusi kanssa, niin tuollaisesta 10 vaaleasta menee aika kauan tottua siihen "oikeaan" värii , joka koko hiuksissa näyttää tietenkin aluksi järkyttävältä, ennen katselit sitä vaaleiden seassa..
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:54"]
Kuka vetää platinan päälle tummaa? Olisin itse kasvattanut oman värin takaisin ja antanut blondin haalistua
[/quote] Mä, koska vihasin juurikasvuani enkä halua enää värjäillä. Ap
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:54"]Kuka vetää platinan päälle tummaa? Olisin itse kasvattanut oman värin takaisin ja antanut blondin haalistua
[/quote]
Miten blondi haalistuu? Eikö blondatessa hiuksesta "polteta" se pigmentti pois ja jos blondaat se pysyy blondina, et saa sitä omaa väriä siihen käsiteltyyn takaisin.
[/quote]
Se kellastuu ja tummenee.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:54"]Kuka vetää platinan päälle tummaa? Olisin itse kasvattanut oman värin takaisin ja antanut blondin haalistua
[/quote]
[/quote]
Se kellastuu ja tummenee.
[/quote]
Okei. Mä en oo ikinä blondannut, niin kuulosti jotenkin oudolta, että blondi haalistuis. :D
-17
Tee itse niihin vaaleita raitoja?