Olen yksin juhannuksena, muita?
Hei,
Vietän yksin juhannuksen keski-suomessa ja tuntuu pahalle, kun miettii mitä edellisinä juhannuksina on tullut tehtyä tai mitä muut tekevät parhaillaan. En liene yksin?
Kommentit (16)
Yksin, ja kyllä nautin. Hain äskettäin kaupasta mieleisiäni ruokatarvikkeita ja vähän herkkua juhlan kunniaksi. Koti siivottu, janssonin kiusaus uunissa, villasukat jalassa.......ah kuinka hiljaista.
Yksin täälläkin. Loma alkoi juuri ja olen ihan tajuttoman väsynyt. Heräsin tänäänkin kuudelta, vaikkei ollut kello soimassa. En vaan saanut enää nukuttua. Yritän tämän päivän vaan rentoutua. Syön, katselen hömppäsarjoja ja nukun päiväunet jos siltä tuntuu.
Yksin, eikä haittaa yhtään. Otan tämän vaan rentouttavana pidennettynä viikonloppuna :)
Lepäilen, katson leffoja, käyn salilla ja syön vähän herkkuja.
Kivaa Juhannusta teille! :)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 10:50"]
En liene yksin?
[/quote]
Tämä hymyilytti. Olet yksin, mutta et ole yksin. Hyvää juhannusta kaikille tähän ketjuun kirjoittaneille! :)
Mä myös yksin. Menen keikalle jos soitetaan töihin . Nukuin pitkään, kävin kaupassa. Kohta pitkä lenkki 15 km. Katson sitten telkkaria. Huomenna siivoa, myös vaatekaapin extrana kun on aikaa. Su taas lenkki ja ikkunoiden pesu ehkä :)
vaihtoehto olisi ollut ajaa mökille ruuhkassa 500km ja syödä ja lihoa pari kiloa (olen laihiksella, vielä 3-5 kg pois) sit taas su sama 500km. Voisin nähdä täällä kaupungissa sukulaisia ja tuttujakin on paikalla mut en jaksa.
lapsi on isänsä luona niin on omaa aikaa. Olen sinkku.
Juu, en enää ees masentele asialla. Viihdyn hyvin itsekseni, olis kyllä kiva ku kavereita olisi mutta ei. Täytyy tyytyä tähän enkä aio jääjä sisälle itsesääliin. Huomenna ajattelin mennä rannalle fiilisteleen ja lenkkeileen jossei ala kauheasti satamaan.
Yksin minäkin. Jos olisi lämpimämpi sää niin nauttisin, nyt tuntuu vain tympeältä.
Määkin on yksin tänään. Ensinmmäinen kerta juhannuksena ikinä. Yritän ajatella positiivisesti. Koska en ihan osa ilahdua tilanteesta. Lapset poissa ja olen sinkku. Kaikki mun ystävillä on perhe.
Taidan siivota, värjätä hiuksia, kattoo telkkaria, käydä lenkille...
Luopiot! Voitte nauttia vapaamatkustajina kaupungin hiljaisesta juhannustunnelmasta sillä aikaa, kun velvollisuudentuntoiset ymmärtävät mennä mökeillensä marinoitumaan viinassa, suojaamattomassa seksissä ja hyttysissä.
Yksin joo. Mietin mitähän tekisin. Voisi tietysti siivota, pallojumppailla, käydä lenkillä (vaikka sataa), pelata jotain tietokonepelia pitkästä aikaa... Mitään en näistä kuitenkaan tee, kun selaan nettiä ja av:tä :D
Tavallaan yksin. Teini on kyllä seurana. Menen rantasaunaan ja uimaan. Syön jotain. Lidlin sienirisottoa varmaan vain :)
Miksi ap olet yksin? Tai muutkin, mutta mietin lähinnä apta jota se harmittaa.
Minä olin viime juhannuksen yksin. Ehkä elämäni paras juhannus, vaikka kaikki muut on vietetty isoilla ystäväporukoilla. Söin hyvin ja juuri mitä halusin, luin kirjaa ja katselin elokuvia. Join muutaman lasillisen viiniä. Kaupunki oli ihanan rauhallinen! Tänä vuonna olisi edessä mökkijuhannus porukalla, ja nyt jo hermostuttaa lähteä sinne kylmään ja sateiseen saareen katselemaan muiden örvellystä. Eihän sinne pakko olisi lähteä, mutta kun lupasin. Kyllä sielläkin on hauskaa, mutta kotia ei voita mikään. Kivat juhannukset kaikille! :)
Perunat on kiehumassa ja sillipurkki pöydässä. Tohtori Raimon juhannuslähetys alkaa tunnin päästä. Varmaan pistän sitten kuulokenapit korviin ja lähden sauvakävelylenkille jos ei sada. Hyvää Juhannusta kaikille yksinäisille.
mulla rahat on niin tiukilla että jään mielummin kotiin. vähän meinaa alkaa ahdistaa mutta tuonne lenkille kun lähtee niin kyllä se tästä :)
Olen yksin ja nautin siitä. Olen viettänyt kaikenlaisia juhannuksia tähän ikään mennessä ja tämä tuntuu parhaalta. Pysyn kaukana kaikista ördäys, grillaus ym. väkisin hauskaa pitävistä porukoista.