Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kyllä tehnyt mielestäni väärin?

Vierailija
06.05.2015 |

Jos minulle sanotaan, että ollaan kiinnostuneita parisuhteesta kanssani, ja ollaan tavattu netissä, niin mielestäni ei ole kummallista olettaa, että se nettisivu saisi jäädä hetkeksi ja minuun oikeasti keskityttäisiin.
Eikö sinne oikeasti ehdi takaisin vähän myöhemminkin??
Kun sitten sanon, että minä en jaksa katsella päivätolkulla vierestä nettitreffiroikkumista vaan haluan tavata nyt tai en koskaan, niin sitten se tapaaminen ei enää kiinnostakaan ukkoa.

"Jätän kaikki muut kontaktit jos meillä synkkaa."

Miksi ihmeessä ne _kontaktit eivät voi odottaa_? En saanut kusipääviboja, mutta en kyllä tippaakaan yllättynyt tästäkään lopputuloksesta.

En enää ikinä halua edes yrittää rakentaa parisuhdetta. Mittani miehiin on totaalisen täysi. Ei kiinnosta enää tippaakaan.

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessa...

Vierailija
102/116 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:44"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:37"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:21"] [quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:08"] [quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:58"] [quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:53"]Huhhuh.. Juu parempi että pysyt poissa deittipalstoilta... [/quote] Mikä pointti on roikkua online ja olla silti "yhteen keskittyvä ihminen" ? Miten voit edes löytää niin monta kiinnostavaa ihmistä ettet malta antaa hetkeksikään olla? Miksi sanoa että toinen vaikuttaa juttujen perusteella vaimoainekselta jos se ei tarkoita todellista kiinnostusta? Kusettamisen aikakausi on ohi ja minä jatkan elämääni ilman miehiä riesanani. Oli minullakin kontakteja, mutta he saivat odottaa hetken. Eivät siltikään kadonneet mihinkään. [/quote] No se että vaikutit alkuun todella hyvältä, ei poista sitä tosiasiaa ettei toisesta voi tietää ennen tutustumista, nyt sun luonne vaan tuli esille jo ennen tapaamista, huonolla tavalla.  [/quote] Kuin myös hänen. [/quote] Ja korvien välissä on häikkää, jos pari sanaa vie kaikelta pohjan. Minä vielä kysyin: eli nähdäänkö vai ei? En nostanut show'ta ja kiljunut vaan annoin signaalin: tässä on vielä mahdollisuus huomata, että nopeat johtopäätökset olivat turhia ja voimme ihastua livenä. [/quote] Korvien välissä on vikaa jos yksi online-pallura saa niin kummastuneeksi että pitää ihan asiaa kummastella paria tuntia ennen tapaamista. Antaa oikein mustismuijan kuvan toiselle osapuolelle.  Ja sen jälkeen vielä ultimatum- nyt tai ei koskaan ja muut kivat kirsikkana kakun päällä. [/quote] Edelleen, jos sanot toisen vaikuttavan vaimoainekselta juttujen perusteella, mihin tarvitset kontakteja? Muutama tunti ja hän olisi voinut palata kontaktiensa luokse. Vai katlavatko he jos eivät saa huomiota vaikkapa vuorokauteen?? Parisuhteet eivät kiinnosta minua enää pätkän vertaa. Minulle netti on paikka, jossa voin törmätä hyvältä tuntuvaan mieheen. Vaihtaa numerot. Jättää netin pariksi päiväksi ja pitää yhteyttä puhelimella. Tavata -> nappaa -> nettiprofiilit pois. Ei nappaa -> takaisin roikkumaan. Onko se paha, jos ne muut odottavat päivän tai vaikkapa kaksi?? [/quote] Ja olenko minä todella KAMALA ihminen, jos oletan tyypin jaksavan keskittyä minuun max 2 vuorokautta ennen tapaamista?? Onko se oikeasti jotenkin HULLUA, että toinen jaksaa keskittyä sinuun hetken? No ei ole! [/quote] No kun ennen sun purkausta sä et voinut tietää odottaako hän kenties sulta viestiä, onko jäänyt ohjelma päälle vaan heti oletit että siellähän se muist kalastelee. Ja mitä sitten? Miksi se on sulta pois vaikka jutteleekin, sut se ois tullut tapaamaan ja kontaktit olisi jäänyt mikäli olisit ollut oikeasti sellainen. mutta et ollut ja se siitä. [/quote] Ei odottanut viestiä minulta. Meillä oli toistemme numerot. Ei unohtanut sivua onlineen, poistui kyllä aina yöksi sieltä. Jos on "tylsää" niin miksi ei juttele sille "kiinnostavimmalle" ja kysele vaikka treffi-ideoista?? Kysele kuulumisia, tekemisiä, jotain?? Sen sijaan roikkuu deittisivustolla tekemässä pohjustustyötä siltä varalta, että minä en nappaakaan. "Nyt on tosi kiire päivä (koska tapaan toisen naisen enkä kerro sitä sinulle), mutta tavataanko huomenna kahvin merkeissä? ;)" Jos minun kanssa synkkaa, niin asiahan on helppo kuitata: anteeks, mä löysin toisen :/ Ja jos ei synkkaa, on pohjustustyö hienosti tehty ja pääsee lennosta treffeiltä toisille. Minä tiedän kaavan. Harvinaisen hyvin. [/quote] Miksi itse sitten roikuit siellä tuijottamassa onko mies siellä vai ei? [/quote] Edelleen: ennen kuin tiesin koko paskamiehen olemassaolosta, roikuin tietämättäni 24/7 sivulla. En tiennyt, että sieltä ei lennä ulos tietyn ajan jälkeen. Kerran sotten huomasin olevani taas online ja ajattelin kirjautua ulos. Tsekkasin samalla mielenkiinnosta onko paskamies online. Kun huomasin hänen jatkavan roikkumistaan niin miksi itse lähtisin offlineen?

[/quote]

No entä jos tää mies on huomannut että sä oot online ja aatellut et kun säkin oot niin miksei hänkin? Mistä se olisi voinut tietää ettet osaa kirjautua ulos palvelusta ja siksi olit "vahingossa online".

[/quote]

Kyllä minä osaan painaa "kirjaudu ulos"-nappulaa. Useimmilta sivuilta lentää tietyn ajan kuluttua automaattisesti ulos, luulin niin käyvän sielläkin.

Edelleen: mies sanoi jättävänsä muut kontaktit sitten jos meillä synkkaa IRL. 

=juttelee edelleen muille, lirkuttele ja tekee pohjustusta tuleville treffeille ettei jää hetkeksikään yksin.

Minä puhun aina asioista suoraan, joten ei ole asiaa jonka tyyppi olisi voinut "luulla" väärin. Kerron asiat niin kuin ne ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:05"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:37"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:21"] [quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:08"] [quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:58"] [quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:53"]Huhhuh.. Juu parempi että pysyt poissa deittipalstoilta... [/quote] Mikä pointti on roikkua online ja olla silti "yhteen keskittyvä ihminen" ? Miten voit edes löytää niin monta kiinnostavaa ihmistä ettet malta antaa hetkeksikään olla? Miksi sanoa että toinen vaikuttaa juttujen perusteella vaimoainekselta jos se ei tarkoita todellista kiinnostusta? Kusettamisen aikakausi on ohi ja minä jatkan elämääni ilman miehiä riesanani. Oli minullakin kontakteja, mutta he saivat odottaa hetken. Eivät siltikään kadonneet mihinkään. [/quote] No se että vaikutit alkuun todella hyvältä, ei poista sitä tosiasiaa ettei toisesta voi tietää ennen tutustumista, nyt sun luonne vaan tuli esille jo ennen tapaamista, huonolla tavalla.  [/quote] Kuin myös hänen. [/quote] Ja korvien välissä on häikkää, jos pari sanaa vie kaikelta pohjan. Minä vielä kysyin: eli nähdäänkö vai ei? En nostanut show'ta ja kiljunut vaan annoin signaalin: tässä on vielä mahdollisuus huomata, että nopeat johtopäätökset olivat turhia ja voimme ihastua livenä. [/quote] Korvien välissä on vikaa jos yksi online-pallura saa niin kummastuneeksi että pitää ihan asiaa kummastella paria tuntia ennen tapaamista. Antaa oikein mustismuijan kuvan toiselle osapuolelle.  Ja sen jälkeen vielä ultimatum- nyt tai ei koskaan ja muut kivat kirsikkana kakun päällä. [/quote] Edelleen, jos sanot toisen vaikuttavan vaimoainekselta juttujen perusteella, mihin tarvitset kontakteja? Muutama tunti ja hän olisi voinut palata kontaktiensa luokse. Vai katlavatko he jos eivät saa huomiota vaikkapa vuorokauteen?? Parisuhteet eivät kiinnosta minua enää pätkän vertaa. Minulle netti on paikka, jossa voin törmätä hyvältä tuntuvaan mieheen. Vaihtaa numerot. Jättää netin pariksi päiväksi ja pitää yhteyttä puhelimella. Tavata -> nappaa -> nettiprofiilit pois. Ei nappaa -> takaisin roikkumaan. Onko se paha, jos ne muut odottavat päivän tai vaikkapa kaksi?? [/quote] Ja olenko minä todella KAMALA ihminen, jos oletan tyypin jaksavan keskittyä minuun max 2 vuorokautta ennen tapaamista?? Onko se oikeasti jotenkin HULLUA, että toinen jaksaa keskittyä sinuun hetken? No ei ole! [/quote] No kun ennen sun purkausta sä et voinut tietää odottaako hän kenties sulta viestiä, onko jäänyt ohjelma päälle vaan heti oletit että siellähän se muist kalastelee. Ja mitä sitten? Miksi se on sulta pois vaikka jutteleekin, sut se ois tullut tapaamaan ja kontaktit olisi jäänyt mikäli olisit ollut oikeasti sellainen. mutta et ollut ja se siitä. [/quote] Ei odottanut viestiä minulta. Meillä oli toistemme numerot. Ei unohtanut sivua onlineen, poistui kyllä aina yöksi sieltä. Jos on "tylsää" niin miksi ei juttele sille "kiinnostavimmalle" ja kysele vaikka treffi-ideoista?? Kysele kuulumisia, tekemisiä, jotain?? Sen sijaan roikkuu deittisivustolla tekemässä pohjustustyötä siltä varalta, että minä en nappaakaan. "Nyt on tosi kiire päivä (koska tapaan toisen naisen enkä kerro sitä sinulle), mutta tavataanko huomenna kahvin merkeissä? ;)" Jos minun kanssa synkkaa, niin asiahan on helppo kuitata: anteeks, mä löysin toisen :/ Ja jos ei synkkaa, on pohjustustyö hienosti tehty ja pääsee lennosta treffeiltä toisille. Minä tiedän kaavan. Harvinaisen hyvin. [/quote] Miksi itse sitten roikuit siellä tuijottamassa onko mies siellä vai ei? [/quote] Edelleen: ennen kuin tiesin koko paskamiehen olemassaolosta, roikuin tietämättäni 24/7 sivulla. En tiennyt, että sieltä ei lennä ulos tietyn ajan jälkeen. Kerran sotten huomasin olevani taas online ja ajattelin kirjautua ulos. Tsekkasin samalla mielenkiinnosta onko paskamies online. Kun huomasin hänen jatkavan roikkumistaan niin miksi itse lähtisin offlineen?

[/quote]

No entä jos tää mies on huomannut että sä oot online ja aatellut et kun säkin oot niin miksei hänkin? Mistä se olisi voinut tietää ettet osaa kirjautua ulos palvelusta ja siksi olit "vahingossa online".

[/quote]

Kyllä minä osaan painaa "kirjaudu ulos"-nappulaa. Useimmilta sivuilta lentää tietyn ajan kuluttua automaattisesti ulos, luulin niin käyvän sielläkin.

Edelleen: mies sanoi jättävänsä muut kontaktit sitten jos meillä synkkaa IRL. 

=juttelee edelleen muille, lirkuttele ja tekee pohjustusta tuleville treffeille ettei jää hetkeksikään yksin.

Minä puhun aina asioista suoraan, joten ei ole asiaa jonka tyyppi olisi voinut "luulla" väärin. Kerron asiat niin kuin ne ovat.

[/quote]

No ethän osannut jos jäi jatkuvasti se palsta päälle. Daa. 

Ja niin? Mikä noista kielisi sen puolesta ettei olisi pitänyt lupaustaan? Hän ei voi jättää asioita yhden tyypin varaan, varsinkaan kun ei ole tavannut. 

Jaa, oot näitä minä puhun suoraan-ihmisiä, sitten ymmärrän ees vähän paremmin että ehkä tää ei ookaan provo.

Vierailija
104/116 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:45"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:37"]Mitenhän sinä ap suhteessa suhtautuisit siihen, ettet ole miehen maailman koko keskipiste ja ainoa merkittävä asia? Enpä kyllä tuollaista naista haluaisi, oikeasti. [/quote] Minä en halua parisuhdetta. Ikinä enää. Äläkä huoli; en varmasti sinunkaan kanssasi. Odotin päivän-parin fokusta ja se oli liikaa. Hah hah.

[/quote]

Ja se ottikin sit todella koville kun täällä asti pitää asiaa angstata. Voi kauhee. 

[/quote]

Niin, kyllähän se vituttaa kai itse kutakin huomata, että todellakaan yhteenkään ihmiseen ei ole luottamista. Ei auta uskottelut, kun totuus on totuus. Enää en uskottele mitään. 

Vierailija
105/116 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:48"]

Veikkaan, että ap on (tai joskus ollut) hyvin kaunis ja tottunut pyörittämään miehiä, miten haluaa. Siksi ap oli niin varma, että tapaamisen jälkeen mies olisi ihastunut. Nyt kun se ei onnistunutkaan tämän fiksun nettimiehen kanssa, prinsessa-ap:n kuppi meni nurin. Kamalaa luonnetta ei pelasta edes ulkonäkö.

[/quote]

Niin minkä tapaamisen jälkeen? 

Kun ei sitä tullut, koska ei se yhtäkkiä sopinutkaan.

Kyllä minä voin suoraan sanoa, että hyvin, hyvin harvassa on miehet, jotka lemppaavat minut naaman takia. En silti pyörittele ketään enkä ole pinnallinen. 

Vierailija
106/116 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:11"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:48"]

Veikkaan, että ap on (tai joskus ollut) hyvin kaunis ja tottunut pyörittämään miehiä, miten haluaa. Siksi ap oli niin varma, että tapaamisen jälkeen mies olisi ihastunut. Nyt kun se ei onnistunutkaan tämän fiksun nettimiehen kanssa, prinsessa-ap:n kuppi meni nurin. Kamalaa luonnetta ei pelasta edes ulkonäkö.

[/quote]

Niin minkä tapaamisen jälkeen? 

Kun ei sitä tullut, koska ei se yhtäkkiä sopinutkaan.

Kyllä minä voin suoraan sanoa, että hyvin, hyvin harvassa on miehet, jotka lemppaavat minut naaman takia. En silti pyörittele ketään enkä ole pinnallinen. 

[/quote]

Luonne onkin sit toinen juttu.

Vierailija
107/116 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:59"]

81 Ei itsevarma ihminen noin käyttäydy, pikemminkin päinvastoin. Itsetunnon täytyy olla todella todella alhainen, jos noin helposti ja suuresti kiehahtaa.

[/quote]

Et taida tietää ihmisistä mitään. Itsetunnon alhaisuus tai ylhäisyys ei ole mitenkään verrannollinen ihmisten pyörittelyyn. Kyllä minä osaan pyöritellä miehiä jos tahdon, vaan en tahdo. 

Itsetuntoni ei ole maailman korkein, mutta pointti on edelleen se, että minulla on kokemusta miehistä, erittäin paljon. Aikoinaan sitä oli sinisilmäisen naiivi tyttönen, joka luotti sokeasti kaikkeen. Aika ja ikä opettivat, että vaikka minä en valehtele, niin moni muu valehtelee. "Moni muu" vaihtui ajan saatossa lähestulkoon jokaiseksi, ja siitä vielä vähän eteenpäin niin huomasin, että joka ikinen mies, johon tutustun paljastuu petolliseksi. 

Minä voin aivan hyvin jättää ne muut miehet päiväksi tai pariksi ja keskittyä siihen, joka erottuu joukosta. Ilmeisesti olen ainoa laatuani asiassa ja sillä hyvä. Enää en ole, kuten sanoin, kiinnostunut minkäänlaisesta parisuhteesta kenenkään kanssa. Se oli siinä minun osaltani. Enää en pelleksi ryhdy.

Vierailija
108/116 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ihmettele että kaikista löytyy se "petollinen" puoli jos jo tuo riittää sellaiseksi, ettei rintsessa saa sitä fokusta itseensä ennenkuin rintsessan tunteekaan.

Vierailija
109/116 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:50"]Voi ap, vaikutat kyllä kaikkea muuta kuin ihanalta. Sun pitää nyt vähän miettiä sun nettikäyttäytymistä ja sitä millaisen kuvan itsestäsi annat tekstiesi perusteella.
[/quote]

Minua vitutti että ensin tapaaminen sopi, ja kohta ei sopinutkaan. Siinä vaiheessa sanoin, että nyt tai ei ollenkaan, mutta minä en tämmöiseen peliin lähde, että mies määrää tahdin ja ailahtelee.
Jos jo uudelle ihmiselle on pokkaa olla noin tyly, niin millainenkohan unelma hän on parisuhteessa?

Vierailija
110/116 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tämän aikajana jäänyt vähän epäselväksi. Sovitte tapaamisen parin tunnin päähän, mies oli online, sinä halusit tavata nyt tai ei koskaan, mies valitsi ei koskaan. Näinkö? 

Vierailija
111/116 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:18"]Niin, jos tapaamisen sopimisen jälkeen alat yhtäkkiä raivoamaan et se on nyt sitten tai ei koskaan, niin kyllä mäkin vetääntyisin. 

[/quote]

Ja aivan varmasti myös moni muu tekisi samoin.

Vierailija
112/116 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta päivää ajattelit asiasta tänne jauhaa?

Ja jos haluat sitä oikeaa keskustelua, niin kopsaa se keskustelunne tänne ilman nimiä.

Vierailija
113/116 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:18"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:14"]Samaahan se mies olisi voinut kysyä sulta, miksi olit online? [/quote] Lue koko ketju.

[/quote]

Ei kukaan viitsi, jos et opettele lainaamaan yhtään lyhyemmin...

Vierailija
114/116 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:04"]Minulle on tämän aikajana jäänyt vähän epäselväksi. Sovitte tapaamisen parin tunnin päähän, mies oli online, sinä halusit tavata nyt tai ei koskaan, mies valitsi ei koskaan. Näinkö? 
[/quote]

Ensin halusi tavata melkein heti, mutta minulle ei sopinut juuri silloin. Sitten ehdotin että tavataan nyt että tiedetään nopeammin synkkaako vai ei. Sopi. Odottelin lisäinfoviestejä puhelimeen, mutta onlineroikkumisesta päätellen oli tärkeämpää pohjustella nettideittinaisia huonijen treffien varalta. Eli ts. sain odottaa vastausta. Sanoin, että jos tämä on tällaista että minä saan aina odottaa, niin ei meidän tarvitse sittenkään tavata. Halusi kuitenkin. Mutta alkoikin vänkyröidä ja empiä. "Tai annetaan olla..." ja lopulta sanoi ettei tavata. Ihana mies!

Vierailija
115/116 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:05"]Kuinka monta päivää ajattelit asiasta tänne jauhaa?

Ja jos haluat sitä oikeaa keskustelua, niin kopsaa se keskustelunne tänne ilman nimiä.
[/quote]

Ihan niin kauan kuin haluan. Mitään keskustelua ei ole enää, en säilytä tuollaisia puhelimessani. Enkä muutenkaan lähtisi ehdoin tahdoin paljastamaan itseäni täällä. Puran vain vitutusta, onko sekin nyt paha.

Vierailija
116/116 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:59"]

81 Ei itsevarma ihminen noin käyttäydy, pikemminkin päinvastoin. Itsetunnon täytyy olla todella todella alhainen, jos noin helposti ja suuresti kiehahtaa.

[/quote]

No sitähän minä juuri kirjoitinkin, että ap on varmaan tottunut pelaamaan ulkonäöllään. Itsetunnosta en kirjoittanut mitään, mutta ei vaikuta olevan kunnossa. t.81

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän