En kyllä tehnyt mielestäni väärin?
Jos minulle sanotaan, että ollaan kiinnostuneita parisuhteesta kanssani, ja ollaan tavattu netissä, niin mielestäni ei ole kummallista olettaa, että se nettisivu saisi jäädä hetkeksi ja minuun oikeasti keskityttäisiin.
Eikö sinne oikeasti ehdi takaisin vähän myöhemminkin??
Kun sitten sanon, että minä en jaksa katsella päivätolkulla vierestä nettitreffiroikkumista vaan haluan tavata nyt tai en koskaan, niin sitten se tapaaminen ei enää kiinnostakaan ukkoa.
"Jätän kaikki muut kontaktit jos meillä synkkaa."
Miksi ihmeessä ne _kontaktit eivät voi odottaa_? En saanut kusipääviboja, mutta en kyllä tippaakaan yllättynyt tästäkään lopputuloksesta.
En enää ikinä halua edes yrittää rakentaa parisuhdetta. Mittani miehiin on totaalisen täysi. Ei kiinnosta enää tippaakaan.
Kommentit (116)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 16:48"]Totahan se deittisivuilla on... Ainaista mietintää onko sillä edelleen profiileja jossain, haluaako kuitenkin jotain muuta jne.
[/quote]
Ja oikeasti intuitioni sanoi, että hän ihan oikeasti oli kiinnostunut. Ainoastaan siinä kohdassa kun sanoin, että now or never, niin se sitten olikin liikaa. Aluksi se oli ok, sitten yhtäkkiä ei. Halusin vain saada asian pois alta. "Mainosti" itseään vielä kunnol mieheksi? Missä se kunnollisuus näkyi??
[/quote]
kunnoN
Oliko tässä nyt yksi mies vai useampia tapauksia. Yhden perusteella en vielä päättäisi, ettei "ikinä".
sinänsä en ihmettele, ettei tämä/nämä tapaukset enää kiinnosta. Ei kiinnostais muakaan.
Ihmiset on kai erilaisia, toiset haluaa tavata heti ja toiset taas tutustua netissä ensin rauhassa. Kumpikaan tapa ei suoranaisesti ole väärä.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 16:51"]Oliko tässä nyt yksi mies vai useampia tapauksia. Yhden perusteella en vielä päättäisi, ettei "ikinä".
sinänsä en ihmettele, ettei tämä/nämä tapaukset enää kiinnosta. Ei kiinnostais muakaan.
[/quote]
Olen kokenut konkari miesasioissa. Enää ei vaan kiinnosta. Lapsia olisin halunnut, mutta ehkä en koskaan saa... Parisuhdehaaveet jäävät lopullisesti unholaan.
Mikään limainen lirkuttelijakaan ei tämä sankari ollut. Kehui kuvia, mutta ei imelästi. Sain aidon vaikutelman.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 16:54"]Ihmiset on kai erilaisia, toiset haluaa tavata heti ja toiset taas tutustua netissä ensin rauhassa. Kumpikaan tapa ei suoranaisesti ole väärä.
[/quote]
Niin mutta ukko halusi ensin nähdä melkein heti. Minulle ei sopinut juuri silloin. Sitten kun sopi (molemmille) ja "liian kärkkäästi" sanoin, että joko nähdään nyt tai ei koskaan, niin ukko valitsi jälkimmäisen.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 16:58"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 16:54"]Ihmiset on kai erilaisia, toiset haluaa tavata heti ja toiset taas tutustua netissä ensin rauhassa. Kumpikaan tapa ei suoranaisesti ole väärä. [/quote] Niin mutta ukko halusi ensin nähdä melkein heti. Minulle ei sopinut juuri silloin. Sitten kun sopi (molemmille) ja "liian kärkkäästi" sanoin, että joko nähdään nyt tai ei koskaan, niin ukko valitsi jälkimmäisen.
[/quote]
Jos olisitte olleet kuitenkin näkemässä niin miksi sanoit kärkkäästi? Ensimmäinen tapaamisen epäonnistuminen oli kiinni sinun aikataulustasi, en nyt ymmärrä ongelmaa?
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 16:54"]Ihmiset on kai erilaisia, toiset haluaa tavata heti ja toiset taas tutustua netissä ensin rauhassa. Kumpikaan tapa ei suoranaisesti ole väärä.
[/quote]
Niin mutta ukko halusi ensin nähdä melkein heti. Minulle ei sopinut juuri silloin. Sitten kun sopi (molemmille) ja "liian kärkkäästi" sanoin, että joko nähdään nyt tai ei koskaan, niin ukko valitsi jälkimmäisen.
[/quote]
Eli sanoin, että haluan nyt saada tapaamisen pois alta enkä katsella päivätolkulla treffipalstaroikkumista ja lopulta livenä todeta, että ei tästä mitään tulekaan. Miksi kaiken pitää aina olla niin äärettömän pienestä kiinni? Miksi olen edes halunnut jotain parisuhdetta, hyi.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 16:58"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 16:54"]Ihmiset on kai erilaisia, toiset haluaa tavata heti ja toiset taas tutustua netissä ensin rauhassa. Kumpikaan tapa ei suoranaisesti ole väärä. [/quote] Niin mutta ukko halusi ensin nähdä melkein heti. Minulle ei sopinut juuri silloin. Sitten kun sopi (molemmille) ja "liian kärkkäästi" sanoin, että joko nähdään nyt tai ei koskaan, niin ukko valitsi jälkimmäisen.
[/quote]
Jos olisitte olleet kuitenkin näkemässä niin miksi sanoit kärkkäästi? Ensimmäinen tapaamisen epäonnistuminen oli kiinni sinun aikataulustasi, en nyt ymmärrä ongelmaa?
[/quote]
Ongelma oli se että odotin että saisin osakseni keskittymistä. Ei kai se ole ihan hirveä vaiva keskittyä siihen toiseen ihmiseen ja jättää ne muut kontaktit siksi aikaa. Olisi sitten saman päivän iltana voinut palata kontaktiensa hellään huomaan ja lempata minut. Halusin asian pois alta, mutta ei se sitten sopinutkaan.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:02"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 16:58"] [quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 16:54"]Ihmiset on kai erilaisia, toiset haluaa tavata heti ja toiset taas tutustua netissä ensin rauhassa. Kumpikaan tapa ei suoranaisesti ole väärä. [/quote] Niin mutta ukko halusi ensin nähdä melkein heti. Minulle ei sopinut juuri silloin. Sitten kun sopi (molemmille) ja "liian kärkkäästi" sanoin, että joko nähdään nyt tai ei koskaan, niin ukko valitsi jälkimmäisen. [/quote] Jos olisitte olleet kuitenkin näkemässä niin miksi sanoit kärkkäästi? Ensimmäinen tapaamisen epäonnistuminen oli kiinni sinun aikataulustasi, en nyt ymmärrä ongelmaa? [/quote] Ongelma oli se että odotin että saisin osakseni keskittymistä. Ei kai se ole ihan hirveä vaiva keskittyä siihen toiseen ihmiseen ja jättää ne muut kontaktit siksi aikaa. Olisi sitten saman päivän iltana voinut palata kontaktiensa hellään huomaan ja lempata minut. Halusin asian pois alta, mutta ei se sitten sopinutkaan.
[/quote]
Nojoo, kieltämättä tulee vähän outo viba jos ekaa kertaa näkiessä toinen tyyliin käskee unohtamaan koko deittipalstan. Eihän toisesta tiedä vielä yhtään mitään. Huomiotahan sieltä olisi tullut jos olisitte nähnyt?
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:02"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 16:58"] [quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 16:54"]Ihmiset on kai erilaisia, toiset haluaa tavata heti ja toiset taas tutustua netissä ensin rauhassa. Kumpikaan tapa ei suoranaisesti ole väärä. [/quote] Niin mutta ukko halusi ensin nähdä melkein heti. Minulle ei sopinut juuri silloin. Sitten kun sopi (molemmille) ja "liian kärkkäästi" sanoin, että joko nähdään nyt tai ei koskaan, niin ukko valitsi jälkimmäisen. [/quote] Jos olisitte olleet kuitenkin näkemässä niin miksi sanoit kärkkäästi? Ensimmäinen tapaamisen epäonnistuminen oli kiinni sinun aikataulustasi, en nyt ymmärrä ongelmaa? [/quote] Ongelma oli se että odotin että saisin osakseni keskittymistä. Ei kai se ole ihan hirveä vaiva keskittyä siihen toiseen ihmiseen ja jättää ne muut kontaktit siksi aikaa. Olisi sitten saman päivän iltana voinut palata kontaktiensa hellään huomaan ja lempata minut. Halusin asian pois alta, mutta ei se sitten sopinutkaan.
[/quote]
Nojoo, kieltämättä tulee vähän outo viba jos ekaa kertaa näkiessä toinen tyyliin käskee unohtamaan koko deittipalstan. Eihän toisesta tiedä vielä yhtään mitään. Huomiotahan sieltä olisi tullut jos olisitte nähnyt?
[/quote]
?? En ymmärtänyt. Jos ukko sanoo että olen kiinnostava ja pitää ulkonäöstäni niin miksi on paha asia odottaa, että ne muut kontaktit jäisivät sitten hetkeksi? Kun ei kuulemma harrasta joka päivä uusi nainen -deittailua. Minähän yritin vain saada tapaamisen alta pois. Sen jälkeen olisimme tienneet että synkkaako yhtään. Ja saman päivän iltana olisi päässyt takaisin nettiin vokottelemaan?
Kyllä sinä olet minun mielestäni vähän omituinen, jos nyt ei sovi toiselle niin olkoon koko juttu siinä. Tiedätkö että siinä parisuhteessa tehdään joka päivä isompia kompromisseja, kaikkea ei tehdä sinun aikataulusi mukaan.
Eli kontaktit eivät voineet odottaa muutamaa tuntia? Miksi keskittyminen on niin vaikeaa? Yritin saada liikettä asioihin.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:15"]Kyllä sinä olet minun mielestäni vähän omituinen, jos nyt ei sovi toiselle niin olkoon koko juttu siinä. Tiedätkö että siinä parisuhteessa tehdään joka päivä isompia kompromisseja, kaikkea ei tehdä sinun aikataulusi mukaan.
[/quote]
Akuksi sanoi: KYLLÄ sopii. Hetken päästä ei sopinutkaan. Pari minuuttia.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:17"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:15"]Kyllä sinä olet minun mielestäni vähän omituinen, jos nyt ei sovi toiselle niin olkoon koko juttu siinä. Tiedätkö että siinä parisuhteessa tehdään joka päivä isompia kompromisseja, kaikkea ei tehdä sinun aikataulusi mukaan. [/quote] Akuksi sanoi: KYLLÄ sopii. Hetken päästä ei sopinutkaan. Pari minuuttia.
[/quote]
Niin, jos tapaamisen sopimisen jälkeen alat yhtäkkiä raivoamaan et se on nyt sitten tai ei koskaan, niin kyllä mäkin vetääntyisin.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:14"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:02"] [quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 16:58"] [quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 16:54"]Ihmiset on kai erilaisia, toiset haluaa tavata heti ja toiset taas tutustua netissä ensin rauhassa. Kumpikaan tapa ei suoranaisesti ole väärä. [/quote] Niin mutta ukko halusi ensin nähdä melkein heti. Minulle ei sopinut juuri silloin. Sitten kun sopi (molemmille) ja "liian kärkkäästi" sanoin, että joko nähdään nyt tai ei koskaan, niin ukko valitsi jälkimmäisen. [/quote] Jos olisitte olleet kuitenkin näkemässä niin miksi sanoit kärkkäästi? Ensimmäinen tapaamisen epäonnistuminen oli kiinni sinun aikataulustasi, en nyt ymmärrä ongelmaa? [/quote] Ongelma oli se että odotin että saisin osakseni keskittymistä. Ei kai se ole ihan hirveä vaiva keskittyä siihen toiseen ihmiseen ja jättää ne muut kontaktit siksi aikaa. Olisi sitten saman päivän iltana voinut palata kontaktiensa hellään huomaan ja lempata minut. Halusin asian pois alta, mutta ei se sitten sopinutkaan. [/quote] Nojoo, kieltämättä tulee vähän outo viba jos ekaa kertaa näkiessä toinen tyyliin käskee unohtamaan koko deittipalstan. Eihän toisesta tiedä vielä yhtään mitään. Huomiotahan sieltä olisi tullut jos olisitte nähnyt? [/quote] ?? En ymmärtänyt. Jos ukko sanoo että olen kiinnostava ja pitää ulkonäöstäni niin miksi on paha asia odottaa, että ne muut kontaktit jäisivät sitten hetkeksi? Kun ei kuulemma harrasta joka päivä uusi nainen -deittailua. Minähän yritin vain saada tapaamisen alta pois. Sen jälkeen olisimme tienneet että synkkaako yhtään. Ja saman päivän iltana olisi päässyt takaisin nettiin vokottelemaan?
[/quote]
No ei tää sun asenne oo sellainen millä edes kannattaisi sopia tapaamisia, jos luotto ihmisiin on tota luokkaa..
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:08"]Ap, olet kamalan itsekäs...
[/quote]
En ole. Kylläinunkin kontaktini voivat odottaa jopa vuorokauden, jos tapaan tosi kiinnostavan. Yritin saada tapaamisen pois alta ettei kumpikaan tule tuhlanneeksi aikaa. Aluksi se sopi ja parin minuutin päästä ei sopinutkaan.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:17"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:15"]Kyllä sinä olet minun mielestäni vähän omituinen, jos nyt ei sovi toiselle niin olkoon koko juttu siinä. Tiedätkö että siinä parisuhteessa tehdään joka päivä isompia kompromisseja, kaikkea ei tehdä sinun aikataulusi mukaan. [/quote] Akuksi sanoi: KYLLÄ sopii. Hetken päästä ei sopinutkaan. Pari minuuttia.
[/quote]
Niin, jos tapaamisen sopimisen jälkeen alat yhtäkkiä raivoamaan et se on nyt sitten tai ei koskaan, niin kyllä mäkin vetääntyisin.
[/quote]
En raivonnut.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:19"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:17"] [quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:15"]Kyllä sinä olet minun mielestäni vähän omituinen, jos nyt ei sovi toiselle niin olkoon koko juttu siinä. Tiedätkö että siinä parisuhteessa tehdään joka päivä isompia kompromisseja, kaikkea ei tehdä sinun aikataulusi mukaan. [/quote] Akuksi sanoi: KYLLÄ sopii. Hetken päästä ei sopinutkaan. Pari minuuttia. [/quote] Niin, jos tapaamisen sopimisen jälkeen alat yhtäkkiä raivoamaan et se on nyt sitten tai ei koskaan, niin kyllä mäkin vetääntyisin. [/quote] En raivonnut.
[/quote]
No siltä se vaikuttaa. Saa siitä sekopäisen vaikutelman jos on jo suostunut tapaamiseen ja sen jälkeen tulee ehdot että en jaksa sit kattella, nyt tai ei ikinä.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 16:48"]Totahan se deittisivuilla on... Ainaista mietintää onko sillä edelleen profiileja jossain, haluaako kuitenkin jotain muuta jne.
[/quote]
Ja oikeasti intuitioni sanoi, että hän ihan oikeasti oli kiinnostunut. Ainoastaan siinä kohdassa kun sanoin, että now or never, niin se sitten olikin liikaa. Aluksi se oli ok, sitten yhtäkkiä ei. Halusin vain saada asian pois alta. "Mainosti" itseään vielä kunnol mieheksi? Missä se kunnollisuus näkyi??