Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kyllä tehnyt mielestäni väärin?

Vierailija
06.05.2015 |

Jos minulle sanotaan, että ollaan kiinnostuneita parisuhteesta kanssani, ja ollaan tavattu netissä, niin mielestäni ei ole kummallista olettaa, että se nettisivu saisi jäädä hetkeksi ja minuun oikeasti keskityttäisiin.
Eikö sinne oikeasti ehdi takaisin vähän myöhemminkin??
Kun sitten sanon, että minä en jaksa katsella päivätolkulla vierestä nettitreffiroikkumista vaan haluan tavata nyt tai en koskaan, niin sitten se tapaaminen ei enää kiinnostakaan ukkoa.

"Jätän kaikki muut kontaktit jos meillä synkkaa."

Miksi ihmeessä ne _kontaktit eivät voi odottaa_? En saanut kusipääviboja, mutta en kyllä tippaakaan yllättynyt tästäkään lopputuloksesta.

En enää ikinä halua edes yrittää rakentaa parisuhdetta. Mittani miehiin on totaalisen täysi. Ei kiinnosta enää tippaakaan.

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:18"]

No en ihmettele että kaikista löytyy se "petollinen" puoli jos jo tuo riittää sellaiseksi, ettei rintsessa saa sitä fokusta itseensä ennenkuin rintsessan tunteekaan.

[/quote]

Petollisuus on ihan muuta, mutta valehtelua se tuokin on. Jos minä vaikutin juttuineni vaimoainekselta, niin miksi se treffisivusto oli silti niin kiinnostava. Hän olisi voinut olla mies ja tulla tapaamaan. Sen jälkeen juttu olisi edennyt tai stopannut. Mutta sekin oli liian suuri vaiva, kaikkien kivojen sanojen jälkeen.

Vierailija
2/116 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:13"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:11"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:48"]

Veikkaan, että ap on (tai joskus ollut) hyvin kaunis ja tottunut pyörittämään miehiä, miten haluaa. Siksi ap oli niin varma, että tapaamisen jälkeen mies olisi ihastunut. Nyt kun se ei onnistunutkaan tämän fiksun nettimiehen kanssa, prinsessa-ap:n kuppi meni nurin. Kamalaa luonnetta ei pelasta edes ulkonäkö.

[/quote]

Niin minkä tapaamisen jälkeen? 

Kun ei sitä tullut, koska ei se yhtäkkiä sopinutkaan.

Kyllä minä voin suoraan sanoa, että hyvin, hyvin harvassa on miehet, jotka lemppaavat minut naaman takia. En silti pyörittele ketään enkä ole pinnallinen. 

[/quote]

Luonne onkin sit toinen juttu.

[/quote]

Enpä se minäkään ihan minkälaista tahansa luonnetta katsele. Kyllä tuo on erittäin töykeää, ettei vaivaudu kaiken suitsutuksen jälkeen tapaamaan. Sen jälkeen olisi voinut mennä takaisin kalastelemaan huomiota netistä. Miksi aina täytyy viedä muiden aikaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:52"]

Veikkaan, että ap on (tai joskus ollut) hyvin kaunis ja tottunut pyörittämään miehiä, miten haluaa. Siksi ap oli niin varma, että tapaamisen jälkeen mies olisi ihastunut. Nyt kun se ei onnistunutkaan tämän fiksun nettimiehen kanssa, prinsessa-ap:n kuppi meni nurin. Kamalaa luonnetta ei pelasta edes ulkonäkö.

[/quote]

Kyllä minä voin suoraan sanoa, että hyvin, hyvin harvassa on miehet, jotka lemppaavat minut naaman takia. En silti pyörittele ketään enkä ole pinnallinen. 

[/quote]

[/quote]

Enpä se minäkään ihan minkälaista tahansa luonnetta katsele. Kyllä tuo on erittäin töykeää, ettei vaivaudu kaiken suitsutuksen jälkeen tapaamaan. Sen jälkeen olisi voinut mennä takaisin kalastelemaan huomiota netistä. Miksi aina täytyy viedä muiden aikaa?

[/quote]

No olisihan se sut tavannut ellet olisi ruvennut skitsoksi 2 h ennen tapaamista.

Vierailija
4/116 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:58"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No olisihan se sut tavannut ellet olisi ruvennut skitsoksi 2 h ennen tapaamista.

[/quote]

en edelleenkään ole enkä ollut skitso. itse alkoi vänkyröimään ja yhtäkkiä käänsi kelkkansa.

Vierailija
5/116 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto oot ap seko :)

Vierailija
6/116 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 20:06"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

en edelleenkään ole enkä ollut skitso. itse alkoi vänkyröimään ja yhtäkkiä käänsi kelkkansa.

[/quote]

En jaksa vääntää. Mutta jos joku alkaa parin minuutin hiljaisuuden jälkeen valittamaan että toinen on edelleen deittipalstalla niin on se aika skitsoa. 

Vierailija
7/116 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pim pom pingispallo yksin kopassa pomputtelee. Ei voi aloittajaltakaan ajattelua vaatia, jos ei ole siihen tarvittavia välineitä.

Vierailija
8/116 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:15"]

Eli kontaktit eivät voineet odottaa muutamaa tuntia? Miksi keskittyminen on niin vaikeaa? Yritin saada liikettä asioihin.

[/quote]

miksi sä oletat, että mies ylipäätään olisi viettänyt ne muutamat tunnit kontaktien parissa? Annat totisesti vähän katujyrän vaikutelman. Itselläni soisi herätyskellot...

Vierailija
9/116 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lopeta jo se jankkaaminen, ap.

Vierailija
10/116 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 20:17"]

Ei hitto oot ap seko :)

[/quote]

Olen sekaisin, koska en sinisilmäisesti sorru kusettajiin. :)

Vierailija
11/116 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:08"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:05"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:44"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:37"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:21"] [quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:08"] [quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:58"] [quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:53"]Huhhuh.. Juu parempi että pysyt poissa deittipalstoilta... [/quote] Mikä pointti on roikkua online ja olla silti "yhteen keskittyvä ihminen" ? Miten voit edes löytää niin monta kiinnostavaa ihmistä ettet malta antaa hetkeksikään olla? Miksi sanoa että toinen vaikuttaa juttujen perusteella vaimoainekselta jos se ei tarkoita todellista kiinnostusta? Kusettamisen aikakausi on ohi ja minä jatkan elämääni ilman miehiä riesanani. Oli minullakin kontakteja, mutta he saivat odottaa hetken. Eivät siltikään kadonneet mihinkään. [/quote] No se että vaikutit alkuun todella hyvältä, ei poista sitä tosiasiaa ettei toisesta voi tietää ennen tutustumista, nyt sun luonne vaan tuli esille jo ennen tapaamista, huonolla tavalla.  [/quote] Kuin myös hänen. [/quote] Ja korvien välissä on häikkää, jos pari sanaa vie kaikelta pohjan. Minä vielä kysyin: eli nähdäänkö vai ei? En nostanut show'ta ja kiljunut vaan annoin signaalin: tässä on vielä mahdollisuus huomata, että nopeat johtopäätökset olivat turhia ja voimme ihastua livenä. [/quote] Korvien välissä on vikaa jos yksi online-pallura saa niin kummastuneeksi että pitää ihan asiaa kummastella paria tuntia ennen tapaamista. Antaa oikein mustismuijan kuvan toiselle osapuolelle.  Ja sen jälkeen vielä ultimatum- nyt tai ei koskaan ja muut kivat kirsikkana kakun päällä. [/quote] Edelleen, jos sanot toisen vaikuttavan vaimoainekselta juttujen perusteella, mihin tarvitset kontakteja? Muutama tunti ja hän olisi voinut palata kontaktiensa luokse. Vai katlavatko he jos eivät saa huomiota vaikkapa vuorokauteen?? Parisuhteet eivät kiinnosta minua enää pätkän vertaa. Minulle netti on paikka, jossa voin törmätä hyvältä tuntuvaan mieheen. Vaihtaa numerot. Jättää netin pariksi päiväksi ja pitää yhteyttä puhelimella. Tavata -> nappaa -> nettiprofiilit pois. Ei nappaa -> takaisin roikkumaan. Onko se paha, jos ne muut odottavat päivän tai vaikkapa kaksi?? [/quote] Ja olenko minä todella KAMALA ihminen, jos oletan tyypin jaksavan keskittyä minuun max 2 vuorokautta ennen tapaamista?? Onko se oikeasti jotenkin HULLUA, että toinen jaksaa keskittyä sinuun hetken? No ei ole! [/quote] No kun ennen sun purkausta sä et voinut tietää odottaako hän kenties sulta viestiä, onko jäänyt ohjelma päälle vaan heti oletit että siellähän se muist kalastelee. Ja mitä sitten? Miksi se on sulta pois vaikka jutteleekin, sut se ois tullut tapaamaan ja kontaktit olisi jäänyt mikäli olisit ollut oikeasti sellainen. mutta et ollut ja se siitä. [/quote] Ei odottanut viestiä minulta. Meillä oli toistemme numerot. Ei unohtanut sivua onlineen, poistui kyllä aina yöksi sieltä. Jos on "tylsää" niin miksi ei juttele sille "kiinnostavimmalle" ja kysele vaikka treffi-ideoista?? Kysele kuulumisia, tekemisiä, jotain?? Sen sijaan roikkuu deittisivustolla tekemässä pohjustustyötä siltä varalta, että minä en nappaakaan. "Nyt on tosi kiire päivä (koska tapaan toisen naisen enkä kerro sitä sinulle), mutta tavataanko huomenna kahvin merkeissä? ;)" Jos minun kanssa synkkaa, niin asiahan on helppo kuitata: anteeks, mä löysin toisen :/ Ja jos ei synkkaa, on pohjustustyö hienosti tehty ja pääsee lennosta treffeiltä toisille. Minä tiedän kaavan. Harvinaisen hyvin. [/quote] Miksi itse sitten roikuit siellä tuijottamassa onko mies siellä vai ei? [/quote] Edelleen: ennen kuin tiesin koko paskamiehen olemassaolosta, roikuin tietämättäni 24/7 sivulla. En tiennyt, että sieltä ei lennä ulos tietyn ajan jälkeen. Kerran sotten huomasin olevani taas online ja ajattelin kirjautua ulos. Tsekkasin samalla mielenkiinnosta onko paskamies online. Kun huomasin hänen jatkavan roikkumistaan niin miksi itse lähtisin offlineen?

[/quote]

No entä jos tää mies on huomannut että sä oot online ja aatellut et kun säkin oot niin miksei hänkin? Mistä se olisi voinut tietää ettet osaa kirjautua ulos palvelusta ja siksi olit "vahingossa online".

[/quote]

Kyllä minä osaan painaa "kirjaudu ulos"-nappulaa. Useimmilta sivuilta lentää tietyn ajan kuluttua automaattisesti ulos, luulin niin käyvän sielläkin.

Edelleen: mies sanoi jättävänsä muut kontaktit sitten jos meillä synkkaa IRL. 

=juttelee edelleen muille, lirkuttele ja tekee pohjustusta tuleville treffeille ettei jää hetkeksikään yksin.

Minä puhun aina asioista suoraan, joten ei ole asiaa jonka tyyppi olisi voinut "luulla" väärin. Kerron asiat niin kuin ne ovat.

[/quote]

No ethän osannut jos jäi jatkuvasti se palsta päälle. Daa. 

Ja niin? Mikä noista kielisi sen puolesta ettei olisi pitänyt lupaustaan? Hän ei voi jättää asioita yhden tyypin varaan, varsinkaan kun ei ole tavannut. 

Jaa, oot näitä minä puhun suoraan-ihmisiä, sitten ymmärrän ees vähän paremmin että ehkä tää ei ookaan provo.

[/quote]

Eipä se jäänyt jatkuvasti päälle. Se jäi päälle siinä vaiheessa kun huomasin, että ukkokin hilluu siellä. Ihan tiedoksesi, joiltain palstoilta lentää pihalle tietyn ajan päästä automaattisesti. Silloin kun en edes tiennyt koko henkilön olemassaolosta enkä jutellut kenenkään kanssa niin vitunkos väliä sillä oli, olenko online vai en. Suljin netin mutta jäin silti onlineen, so? En tutustunut keneenkään. Kun tutustuin, päätin kirjautua ulos ettei minusta saisi kuvaa, että roikun siellä yötä myöten lirkuttelemassa ja valehtelen olevani kiinnostunut.

Vierailija
12/116 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 20:34"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 20:06"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En jaksa vääntää. Mutta jos joku alkaa parin minuutin hiljaisuuden jälkeen valittamaan että toinen on edelleen deittipalstalla niin on se aika skitsoa. 

[/quote]

Ehdotan, ettet osallistu keskusteluun asiasta, josta et tiedä yhtään mitään. Tai kertokaa kaikki, ketkä täällä ovat olleet kärpäsenä katossa ja nähneet viestittelyni? Siinä tapauksessa saatte puuttua.

Vierailija
13/116 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 20:49"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:15"]

Eli kontaktit eivät voineet odottaa muutamaa tuntia? Miksi keskittyminen on niin vaikeaa? Yritin saada liikettä asioihin.

[/quote]

miksi sä oletat, että mies ylipäätään olisi viettänyt ne muutamat tunnit kontaktien parissa? Annat totisesti vähän katujyrän vaikutelman. Itselläni soisi herätyskellot...

[/quote]

Kai minä perkele näin, että hän oli siellä taas online. Kun tajusin, että hän menee onlineen aina uudestaan ja uudestaan niin menin itsekin ja sinne jäin. Kyllä minullakin soi kellot siinä kohdassa, nimittäin tuollaiset tyypit ovat niitä, joille todellisuudessa mikään ei kelpaa. Käydään kyllä uteliaisuudesta katsomassa livenä ihmisiä mutta tiedetään jo etukäteen, että ei kelpuuteta eikä ihastuta keneenkään. Siksi niitä kontakteja täytyy pohjustaa jo valmiiksi, koska onhan se tylsää olla yksin. Voitte sanoa aivan mitä haluatte, mutta minä puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä. Minua ei miehet kuseta enää.

Vierailija
14/116 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ollut kärpäsenä katossa, joten kukaan ei voi enää kommentoida. Hauskaa yksinpuheluiltaa sinulle.

Vierailija
15/116 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sain puhelimessakin kylmän ja kovan vaikutelman tyypistä, niin ei analyysini ihan metsään mene. Tässäkin on se, että siitä huolimatta että sain hieman kylmän ja kovan vaikutelman puhelimessa, olisin halunnut tavata livenä, nähdä ilmeet ja eleet ja muodostaa lopullisen mielipiteen sen perusteella. Mutta kun mietiskelen, niin eiköhän nämä vaistot ole lopun alkua...

En kadu mitään. En se minä ollut, joka yhtäkkiä käänsi kelkkansa. Minä ehdotin tapaamista vielä uudestaan. Mutta tosiaan enää en halua kenestäkään mitään. Jos joku exä ottaa yhteyttä niin voin lähteä säätämään, mutta seurustelu ei kiinnosta enää pätkän vertaa ja hyvä niin :) Elämä alkaa ja sydänsurut päättyy.

Vierailija
16/116 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 22:19"]

Kukaan ei ollut kärpäsenä katossa, joten kukaan ei voi enää kommentoida. Hauskaa yksinpuheluiltaa sinulle.

[/quote]

Toki keskusteluun noin yleensä voi ottaa kantaa myös ilman kauhean kärkästä ja hyökkäävää asennetta. Minä olen mukava ja ihana ihminen, mutta ketään ei kiinnosta todeta sitä itse ja sitten tuntemattomat netissäkin hyökkäävät vain kimppuun ja nimittelevät. Mitä jos yrittäisitte ottaa erilaisen lähestymistavan asioihin. Syy-seuraus. Liian monta kertaa olen ollut typerä ja hyväuskoinen. Olen ottanut opikseni ja enää en ole helposti vietävissä. Syy-seuraus. Siinä se.

Vierailija
17/116 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä se on niin, että ihana ihminen ymmärtää, että inhimillisyys on sitä, että joskus tekee jotain typerää. Joskus sanoo jotain "väärää" mutta ei kukaan ihana ja ymmärtäväinen ihminen dumppaa välittömästi kun toinen paljastaa olevansa inhimillinen. Olisi voinut tulla katsomaan millainen olen oikeassa elämässä, tutustua aitoon minuun ja muodostaa mielipiteensä totuuden pohjalta, ei parin sanan.

Vierailija
18/116 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totahan se deittisivuilla on... Ainaista mietintää onko sillä edelleen profiileja jossain, haluaako kuitenkin jotain muuta jne. 

Vierailija
19/116 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sanoa, etten kiinnostanut alunperinkään. Se loppui siihen, kun minä tein selväksi että joko nyt tai ei koskaan. Miksi katselisin päivätolkulla treffipalstailua jotta saisin sitten joku kerta todeta livenä, että ei nappaakaan? Tai että minä en nappaa. Yritin saada sen asian pois alta ja alkuun se sopikin. Mutta sitten ei sopinutkaan.

Vierailija
20/116 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta päivää/viikkoa olitte kirjoitelleet?