Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keuhkoveritulppa, miksi minua hävettää näin paljon?

Vierailija
06.05.2015 |

Loputtomiin en voi salailla miksi olin kaksi päivää sairaalassa ja nyt kotona joudun olemaan käytännössä vuodepotilaana jonkun aikaa. Asun yksin, mutta pitäisi saada toiset vara-avaimet eräältä ystävältä. 

Olen miettinyt pääni puhki miten kysyisin avaimia ilman että pitäisi kertoa miksi niitä tarvitsen. En ymmärrä miksi tämä hävettää niin paljon, luultavasti varmaan sen takia, että elämäntapani todennäköisesti aiheuttivat veritulpan (en nuku tarpeeksi, en syö tarpeeksi, en liiku, olen käyttänyt e-pillereitä miten sattuu (aloittanut uudestaan ilman taukoja yms.) )

Olen nuori, 21-vuotias, joten varmasti joudun selittämään mistä tämä nyt johtui. :(

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ei ole mitään hävettävää!! Se on vaarallinen sairaus ja jokainen varmasti ajattelee vaan että hyvä että selvisit! Minullakin on ollut enkä häpeä yhtään.

Vierailija
22/32 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten 12 kirjoittaa, kannattaa lähisuvussa käydä testeissä, jotta tietää oman alttiutensa veritulppaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä muka hävettää? E-pillereistä se johtui, voi tulla hyväkuntoisellekin. Enemmän herättää spekulointia, jos salailet.

Vierailija
24/32 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks epäjohdonmukaisuus mut miten ne avaimet tähän liittyy?? Monetko avaimet tarviit jos kerran yksin asut?

Vierailija
25/32 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 kirjoittaa.Ne perinnöllisyystestit tarkoittaa SPR:n veripakettia,jouduin niihin.Verta otettiin 6 putkellista.Ei kannata pelätä, pyydä lähetettä lääkäriltä.

Vierailija
26/32 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:27"]

Anteeks epäjohdonmukaisuus mut miten ne avaimet tähän liittyy?? Monetko avaimet tarviit jos kerran yksin asut?

[/quote]

Veikkaus: avaimet on jäänyt kotiin kun on lähdetty ambulanssilla sairaalaan?

Vierailija
27/32 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 16:39"]

Sinussa on pääministeriainesta. Sipilällähän on ollut samaa ongelmaa.

[/quote]

Johtuu Sipilän lehmänmaitoproteiiniallergiasta.

Vierailija
28/32 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko masentunut? Minulla oli joskus vähän vastaava tilanne. Vakava sairaus josta en "kehdannut" kertoa kenellekään koska ajattelin ettei ketään kiinnostaisi ja minua pidettäisiin huomionhakuisena. 

Vierailija
29/32 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:24"]

Oletko masentunut? Minulla oli joskus vähän vastaava tilanne. Vakava sairaus josta en "kehdannut" kertoa kenellekään koska ajattelin ettei ketään kiinnostaisi ja minua pidettäisiin huomionhakuisena. 

[/quote]

Huomionhakuisena? Mitä helvettiä?

Vierailija
30/32 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 22:12"]Tuon ikäisellä veritulppa johtuu enimmäkseen geeneistä. Ei elämäntavoista (eihän e-pillereitä voisi muuten määrät kenellekään...). Aivan turhaan siis häpeät. Mutta hienoa että olet toipumassa vakavasta sairaudesta.
[/quote]

Omituinen keskustelu kaiken kaikkiaan: suurin osa vastaajista tuntuu olevan sitä mieltä että tässä ON jotain hävettävää, ja ketjun ainoata järkevää vastausta alapeukutetaan...

Vierailija
31/32 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoitatko nyt vakavaan sairauteen yleisesti liittyvän masennuksen häpeään?

Vierailija
32/32 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä häpeä Ap. Paljon olen nähnyt nuoriakin Verenohennuslääkityksellä töissäni. Koskaan ei ole käynyt mielessä että se olisi hävettävää tai omaa syytä. Mahtavaa että jäit eloon ja pääsit nyt kotiin. Paljon tsemppiä tulevaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi