Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaako eskarilainen jo luistella?

Vierailija
11.01.2022 |

Huomenna eskarissa luistelua, ei meidän poika ole vielä kuin kerran kokeillut luistimia pari vuotta sitten ja oli heti nurin...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha ja vaarallinen laji. Uimataito on oikeasti tärkeä.

Vierailija
22/26 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä osaa ja myös nuorempi sisarus. Itse vihasin luistelua koulussa, mutta ajattelin antaa lasten itse päättää haluavatko luistella vai eivät. Tuntuvat pitävän ja käydään aina tilaisuuden tullen kokeilemassa. Minä en luistimia jalkaan laita, sen verran hyvin onnistui koulun liikunnanopetus iskostamaan minulle, että olen lajissa surkea, että vielä näin aikuisenakin jää luistelu väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kilpaili jo tintti-sarjassa, akseli sujui ja istumapiruetti pyöri kahdeksan kierrosta.

Vierailija
24/26 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset aloitti luistelun jo vähän alle kaksivuotiaita (samoin hiihtämisen). Kiitos perhepäivähoitajan, joka oli entinen urheilija😊. Itse ei ehkä noin aikaisin olisi aloitettu.

Vierailija
25/26 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa viskareilla oli tulossa luistelua, sitä ennen käytiin pari kertaa jäällä ja oppi nopeasti luistelemaan. Aiemmin ei oltu kokeiltu ollenkaan.

Vierailija
26/26 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha ja vaarallinen laji. Uimataito on oikeasti tärkeä.

Luistelu vaarallinen laji? Vaarallinen kun luistelee ympäri jotain kenttää? Aika naurettava olet. Eikö se turhaakaan ole, koska kehittää esim. tasapainoa ja on hyvä kunnon yllä pitämiseen. Et taida vaan osata luistella.

Uiminen on sata kertaa vaarallisempaa kuin luistelu. Veden varassa ihmisiä kuolee, mutta ei yleensä luistelussa. Vesi on todella vaarallinen elementti. Jos jonkun sairauskohtauksen vedessä saa vs luistelukentällä, niin kyllä se elvytys on helpompi maalla kuin vedessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän