Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä olen maasa ja kaipaan lohduttavia sanoja (ev)

Vierailija
19.09.2006 |

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkmo sinulla miestä eli lapsella iisää?

Vierailija
22/44 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maalliset murheet ole yleensä kovinkaan suuria, kunhan saa asiat perspektiiviin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että koen itseäni käytettävän törkeällä tavalla hyväksi. tämä ei ole kohdallani mitenkään ainutkertaista ja siksi osasinkin jo vähän näpäyttää takaisin, omalla tavallani.

nyt kuitenkin huomaan, että minulla on vastassani itseäni vahvempi ja vaikutusvaltaisempi vastustaja. jos en jää saikulle tämä hyväksikäyttö voi jatkua ihan laillisesti. jos jään sairaslomalle pelkään, että tämä vaikutusvaltainen ihminen voi tehdä oloni hyvin tukalaksi työhön palaamiseni jälkeen.

minun täytyy kuitenkin varautua myös töihinpaluuseen heti äitiysloman jälkeen noiden taloudellisten huolien vuoksi.. monimutkaista!

Vierailija
24/44 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae sairaslomaa työpaikalta. Ei sun tarvi jäädä sinne, jos et halua. Pidä työpaikka, jos se on vakkaripaikka. Etsi hoitoloman aikana sitten uusi duuni ja mieti mitä oikeasti haluat elämältä ja työltä?

Vierailija
25/44 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tartun nyt jokaiseen hyvään sanaan. ja kiitos niistä!

Vierailija
26/44 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhu hänelle. Ja äippäloman aikana etsi uusi duuni.

Vierailija
27/44 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä tunutt vasta sitten kun saat pyörät pyörimään. Tsemppiä.

Vierailija
28/44 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelua. Minä ainakaan en ottaisi heidän murheitaan.

Vierailija
29/44 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on ollut monta huonoa kokemusta ja tämä on nyt vähiten huono vaihtoehto. älkää ottako minua väärin, pidän työstäni ja nautin siitä että olen jo saavuttanut aseman jota ei ihan hevin heiluteta. mutta aavistelen että tämä yksi henkilö tekee minulle selkäni takana hallaa ja lisään vain vettä hänen kiukaalleen olemalla saikulla.

taidan siis pelätä asemani menetystä!

työpaikan vaihto toisi sitten taas uuden stressin; haluan olla työssäni hyvä ja siihen kuluu aikaa. onko minulla sitten aikaa kun vauva syntyy?

Vierailija
30/44 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on jotenkin vaikeaa asettua kenenkään ongelmiin, tai edes iloita omista pienistä sellaisista kun vaakalaudalla on oma ja vauvan tulevaisuus!

Vierailija
31/44 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

lisäksi minulla on olemassa eräänlainen deadline ja sen ajatteleminen " halvaannuttaa" .

Vierailija
32/44 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja timanttihan sieltä syntyykin - toivottavasti terve sellainen!

- ap

Vierailija
33/44 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaaleista kaikkien kohdattavista asioista itsellesi taakan. Raskaus ja synnytys on ihana asia kuten sanoitkin ja sinulla on ilmeisesti hyvä työpaikka jossa viihdyt. Työpaikkakiusaua on suuri ongelma nykypäivänä ja siihen on todella hankala puuttua. olisiko mahdollista, että itse kohtaisit tämän kyseisen henkilön silmästä silmään ja vaadit häneltä kunnioitusta itsellesi.

Hupulla tuulee niinhän ne sanoo. Hienoa, että olet sinne päässyt.

Vierailija
34/44 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan siis aloittaa siitä kävelylenkistä. tosin minua kammottaa sekin, että ulkona on pimeää ja asun itä-helsingissä. no, toivottavasti raiskaajille ei kelpaa möhömahainen mamma. tämä siis hirtehishuumoria!

Vierailija
35/44 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun oli pakko, äkkiä sitä rauhoittui. Ja huomasi, että hommat hoituu ja työkaveritkin ovat siedettäviä. Aina joku rutkuttaa, mutta antaa vaan..... en aio muiden natinoiden kiusata itseäni. Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.

Vierailija
36/44 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä nyt ihan huipulla ole, mutta jos joutuisimme irtisanomaan ihmisiä, en olisi ensimmäisten joukossa listalla.

työpaikkakiusauksesta ei taida olla kyse, vaan eräänlaisesta sairaasta valtapelistä. henkilö haluaa osoittaa minulle paikkani hänen alaisenaan, mutta väärin keinoin. olen asettunut jo periaatteestakin vastahankaan mutta hän on vahvempi. onneksi jään pian pakostakin pois töistä!

ja edelleen sanon sen verran, että kyse ei olekaan yksittäisistä murheista vaan kaikista yhteensä ja yhtä aikaa! en voi yhtäältä olla tekemättä mitään, toisaalta taas pitäisi valita tarkoin mitä tekee ja kantaa seuraukset. ne seuraukset pitäisi minun nähdä ennalta ja vlita se vähiten huono vaihtoehto.. ymmärtääkö kukaan mitä tarkoitan?

Vierailija
37/44 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdin samalla vielä kauppaan vaikka lyllerränkin nykyään aika hidasta vauhtia..

kiitos kaikille jotka antoivat lohtua. ihmettelen vieläkin etten saanut kuraa niskaani..

Vierailija
38/44 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että ainakun yksi ovi sulkeutuu, aukeaa toinen.

Aivan varmasti tilanne ratkeaa jollakin tavalla. Ainoa asia johon sinuna nyt keskittyisin on se että voit hyvin, huolehdit terveydestäsi ja nautit raskaudesta!

Yksi työpaikka on pieni asia tässä maailmassa kuitenkin, vatsassasi asuu sen sijaan koko tulevaisuus!

Rauhoitu ja ota vauva rauhallisin mielin vastaan. Ne työasiat selviää sitten myöhemminkin. Ties vaikka se henkilö ei enää olisi samassa työpaikassa kun palaat! Tai sitten löydät vielä mukavamman työpaikan! Lapsen saaminen saattaa mullistaa oman maailman jopa niin että haluaa kokonaan vaihtaa alaa. Joten relaa ja hengitä syvään ja valmistaudu elämäsi matkaan!

Vierailija
39/44 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain nimittäin itkukohtauksia tuon tuosta. hyvä että ehtisin käydä kaupassa ennen ekoja tiristyksiä!

nuo työkuviot ovat vain osa ongelmaa. kysyisin muuten yhtä käytännön asiaa: jos jäisin todellakin nyt saikulle äitiyslomaani asti, enkö putoaisikin aika pienelle korvaukselle? suoraan sanoen en ole varma mihin asti olisin oikeutettu palkkaan ja mistä alkaisi sairaspäiväraha. sitten olisin viimeistään taloudellisesti pulassa.

olen täysin tietoinen siitä että mahassani kasvaa tulevaisuus ja haluan pitää siitä hyvää huolta. minähän olen _vauvan_ tulevaisuudesta vastuussa!

Vierailija
40/44 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivoisin eniten maailmassa vauvaa, mutta mulle se raskaus ei ole niin itsestäänselvyys kuin pitäisi olla. :/

Pidä pää pystyssä! Tsemppiä!!!

bd ja vielä peukutus päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme