Mistä täyttöpusseja käsisaippuaan?
Mistä saa sellaisia lötköjä täyttöpusseja käsisaippuaa? Siis ostettua, ei tilattua?
Olen kolunnut Sokkarit yms läpi, mutta mistään ei tunnut löytyvän. Tallinnasta saa, mutta ei viitsisi risteilylle saippuan takia lähteä. Esim Bliwin täyttöpakkaus on naurettava, eihän se eroa uudesta pumppupullosta mitenkään (jos ajattelee roskan määrää).
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 15:40"]
Dermosil
[/quote]
Juu tiedän, kirjoitinkin "ostettua, ei tilattua". Kiitos kuitenkin. AP
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 15:40"]
Lidlistä.
[/quote]
Sitäkö myydään Lidlissä? Villiä huhua olen kuullut, mutta en ole vielä yhtäkään pussia nähnyt hyllyssä. Kiitos. AP
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 15:43"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 15:40"]
Lidlistä.
[/quote]
Sitäkö myydään Lidlissä? Villiä huhua olen kuullut, mutta en ole vielä yhtäkään pussia nähnyt hyllyssä. Kiitos. AP
[/quote]
Kyllä meidän lidlissä ollu. Oisko 750ml täyttöpusseja. Sieltä mäkin useesti ostan.
Joo 750ml cienin pussukka. Halpaaki on.
Osta kolmen litran täyttökanisteri, vaikka Prismasta, sellainen meillä on aina jemmassa. Siitä sitten täytän tarvittaessa wc:n pesun yhteydessä pullot (useampi wc talossa, iso perhe).
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 16:19"]Osta kolmen litran täyttökanisteri, vaikka Prismasta, sellainen meillä on aina jemmassa. Siitä sitten täytän tarvittaessa wc:n pesun yhteydessä pullot (useampi wc talossa, iso perhe).
[/quote]
Siitäkin tulee ihan hullusti muovijätettä. Ei kiitos. Lidlistä minäkin haen pussin.
Lidlistä ehdottomasti! Edullisesti ja on hyvää! En muita enää ostakaan.
Dermosil