Mies,pystytkö olemaan tai katsomaan
Alastonta naista ilman että viisari heilahtaa?
kuinka aatami etsii eevaa miehillä ei seiso?!?
Kommentit (7)
Ne on impotentteja. Kun ohjelmaan haettiin osallistujia oli hakusivuilla teksti "Haetaan potenssiongelmista kärsiviä miehiä ja pieni häpyhuulisia naisia".
Helposti, pystyn käymään naisten kanssa saunassakin ilman että viisari värähtää. Se tilanne ratkaisee, en koe esim saunassa käyntiä seksuaaliseksi kokemukseksi.
Viime kesänä kävimme sekasaunassa, ei värhätänyt viisari koska tilanne ei ollut eroottinen vaan arkinen. Kyllä miehenkin pitää virtittäytyä tiettyyn tunnelmaan, ei pelkkä alastomuus toimi.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 14:51"]
Helposti, pystyn käymään naisten kanssa saunassakin ilman että viisari värähtää. Se tilanne ratkaisee, en koe esim saunassa käyntiä seksuaaliseksi kokemukseksi.
Viime kesänä kävimme sekasaunassa, ei värhätänyt viisari koska tilanne ei ollut eroottinen vaan arkinen. Kyllä miehenkin pitää virtittäytyä tiettyyn tunnelmaan, ei pelkkä alastomuus toimi.
[/quote]
Minulla pelkkä alastomuus toimii virittäjänä, eikä voi mitään, mutta noissa ohjelmissa näkyvät naiset ovat niin rumia, ettei minulla seisoisi.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 14:54"]
[/quote]
Minulla pelkkä alastomuus toimii virittäjänä, eikä voi mitään, mutta noissa ohjelmissa näkyvät naiset ovat niin rumia, ettei minulla seisoisi.
[/quote]Totta, eipä nuo mitään kovin kummoisia kaunottaria ole olleet, tuollaisten naisten pitää ottaa poskeen, että rupeaa seisomaan.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 14:54"]
[/quote]
[/quote]
Niinpä. Ja posliineja. Minussa ei sitä pedoa ole, minkä lapsipillu herättäisi.
No noi eevat on musta vähän tylsiä tusina blondeja, joita nyt on nähty netissä ihan tarpeeksi. Ei jaksa katsoa tai kiinnostaa. Livenä kotona tilanne olisi tosin aivan toinen.
Vähän out of the conversation, mut mul oli kerran sellanen pano et miehellä seiso kun mulla oli vaatteet päällä mutta heti lerpahti kun otettiin vaatteet pois... :-D En tajua mistä se johtui. On kai sit vaan niin ruma kroppa, mut koskaan ei oo ennen tolleen käyny. :-D Mut oisko tossa ohjelmassa sit jotenkin leikattu ne kohdat pois, joissa miehillä seisoo. Ettei ois liian nöyryyttävää kun kaikki tutut näkee. En tiiä. :-)