Taas pakit, en jaksa
"Löydät varmasti itelles sopivan älykkö naisen". Joo kiitti tästä. Tuntuu tyhmältä häpeillä ja peitellä yliopistotaustaa, mutta kai se täytyy, kun ei sen kanssa kelpaa
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 13:11"]
Heh, eti yliopistolta siis...Siellä myös niillä naisilla on akateeminen taustaa..
[/quote]
Kokeiltu on useamman kerran. Niille sitten taas ei kelpaa mun portsarimainen ulkonäkö
ap
Kokeile vaikka OKCupidia, siellä näyttäisi olevan lähes kaikilla mimmeillä yliopistotausta. Tosin voivat olla ehkä hieman outoja tapauksia. Mutta tälläistä AMK-inssiä tuntuvat halveksivan, vaikea päästä treffeille. Onneksi on Tinder.....
Miehet nyt saa pakkeja ja täts it.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 13:14"]
Heh, eti yliopistolta siis...Siellä myös niillä naisilla on akateeminen taustaa..
[/quote]
Kokeiltu on useamman kerran. Niille sitten taas ei kelpaa mun portsarimainen ulkonäkö
ap
[/quote]älykkö ja lihaksikas? No varmaan kelpaa aikas monelle..Myös mulle.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 13:11"]
[/quote]
ap
[/quote]
Portsarit on kyllä aika ei-niin-hyvän-näköisiä. Jos epäilet ulkonäön olevan syy etkä asialle pysty mitöön tekemään, niin koita ees välttää mustia kauluspaitoja joissa keltainen merkki rinnassa :P
t. N28
Häh, onko joillekkin naisille älykäs mies haittaava tekijä? Tätä en tiennykkään, en toki ole paljon seurustellunkaan. Aina oppii uutta.
-18v mies
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 13:11"]
[/quote]
ap
[/quote]
kyllä mulle kelpais
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 13:15"]Kokeile vaikka OKCupidia, siellä näyttäisi olevan lähes kaikilla mimmeillä yliopistotausta. Tosin voivat olla ehkä hieman outoja tapauksia. Mutta tälläistä AMK-inssiä tuntuvat halveksivan, vaikea päästä treffeille. Onneksi on Tinder.....
Miehet nyt saa pakkeja ja täts it.
[/quote]
Tosin toi portsarimainen ulkonäkö voi olla turn-off esim. niille OKCupidin hipsteri, yms. mimmeille. Ymmärrän ongelman....
En kyllä usko, että pelkkä koulutus olisi syynä pakkeihin. Oleppa ap rehellinen ;) :)
Ap kelpaa kyllä mulle, etenkin toi portsarimainen ulkonäkö+äly viehättää.
Lähdetkö treffeille?
N26
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 13:18"]Naistenko takia täällä itketään? Jos on paskat geenit ja epämielyttävät piirteet ettei kelpaa suuremmalle osalle naisista niin se on voi voi. Vain thaimaa tai raha voi pelastaa.
[/quote]
Lähe sinä nyt sinne Gambiaan "lomalle" täältä vittuilemasta. Tuskin kukaan järkevä suomimies suakaan ottaisi.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 13:15"]
[/quote]
ap
[/quote]
Kiva kuulla, että on toivoa. Oon huomannut, että tämmönen leveäharteinen ja ehkä vähän karun näköinen kaljupää ei ole kuuminta miessorttia yliopistolla. Enemmän noilla kiltin näkösillä ja hoikilla pitkätukkaisilla miehillä on kysyntää
ap
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 13:15"]
[/quote]
ap
[/quote]
Kiva kuulla, että on toivoa. Oon huomannut, että tämmönen leveäharteinen ja ehkä vähän karun näköinen kaljupää ei ole kuuminta miessorttia yliopistolla. Enemmän noilla kiltin näkösillä ja hoikilla pitkätukkaisilla miehillä on kysyntää
ap
[/quote]
AP, kuulostat hyvältä. :-)
-13-
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 13:15"]
[/quote]
ap
[/quote]
ap
[/quote]
Haha. Tämä teksti on kuin Pakkiksen loputtomasta sinkkuketjusta. Ymmärrän kyllä tuskan.
Näytätkö yhtään Aleksi Valavuorelta? :D
Toisesta ketjusta mieleen.....
Mä taas oon aina luullu et juuri se kalju ja portsarimainen look on se joka toimii. Luulin väärin?
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 13:50"]Mä taas oon aina luullu et juuri se kalju ja portsarimainen look on se joka toimii. Luulin väärin?
[/quote]
Ei se välttis yliopiston hipsterimisuille toimi... AP:n kannata suunnata ehkä katseet muualle kuin yliopiston tyttösiin. Vientiä riittäisi....
Onpa outoa, jos koulutuksen takia antoivat pakit? Ehkä kohtelit heitä kuin älykääpiöitä tuosta kommentista päätellen?
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 13:53"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 13:50"]Mä taas oon aina luullu et juuri se kalju ja portsarimainen look on se joka toimii. Luulin väärin? [/quote] Ei se välttis yliopiston hipsterimisuille toimi... AP:n kannata suunnata ehkä katseet muualle kuin yliopiston tyttösiin. Vientiä riittäisi....
[/quote]
Olet aika hassu, jos kuvittelet etteikö ap:n kaltaisille miehille olisi myös yliopistolla kysyntää. Tosiasiassa aika laaja skaala erilaisia ihmisiä opiskelee yliopistossa ja sieltä löytää kyllä kaikkiin tyyleihin jonkun - eri asia toki onko kyseinen ihminen jo varattu.