miehen mustasukkaisuus pilaa suhteen
Miehelläni on aikaisemmissa suhteissa ollut paljon pettämistä puolin ja toisin. Itselleni tämä on taas ensimmäinen parisuhde, joten mistään pettämisjutuista minulla ei ole kokemusta. Olen ihan tavallinen nainen, joka saa joskus huomiota muilta miehiltä. Oma mieheni kokee nämä huomiot hirveänä uhakana ja en enää saa mennä baariinkaan viettämään ystävieni kanssa iltaa, ettei muut miehet tulisi iskemään. Mies myös syyttää minua, että olisin tyrkyllä ja penkoo laukkujani ja tarkistaa puhelimeni noin kerran viikossa. Lisäksi on kerran kännissä huoritellut, kehottanut minua tappamaan itseni ja töninyt. Arkisiin keskusteluimme kuuluu myös:"oletko pettänyt" ja "varohan ettet mee märäksi",tokaisut. Toisinsanoen mieheni on täysi sika mustasukkaisuutensa kanssa, mutta on muuten ihana. Osaa olla hellä ja huomaavainen, minkä vuoksi en haluaisi erota. Tämä mustasukkaisuus vaan syö minuakin todella paljon, miksen ole luottamuksen arvoinen?
Kommentit (24)
Niin niin, muuten aivan ihana. Niinhän ne aina on. Ei se kuule tuosta parane, pahenee vain. Etsi joku täyspäinen mies, niitäkin on.
Voiko vain olla, ettei miehen entiset haavat ole kerenneet parantua? Onhan niitä parempiakin miehiä tarjolla, muttakun tämänkin kanssa on ihan mukava olla, niin miksi aloittaa koko parisuhde rumbaa uudestaan jonkun toisen kanssa? Ap
Kiitos kaikille vastauksista. Helpottaa tietää, ettei se ole oma pää, joka tässä suhteessa heittää. Välillä mietin, että käyttäydynkö sittenkin tyrkysti muille, vaikka olen omasta mielestäni aika kylmäkin muille miehille. En tiedä, miten tämä mustasukkaisuus on näin salakavalasti vallannut meidän suhteen. Mietin aina alkuaikoja ja uskottelen itselleni, että jos joskus on ollut niin ihanaa, niin miksei tulevaisuudessakin voisi olla. Olen ehkä ajatellut, että tämä on tämmöinen normaali välivaihe.. Ap