Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan työn josta ei lähdetä ollenkaan eläkkeelle!

Vierailija
06.05.2015 |

Viime vuosina olen ajatellut sitä, miten tuulisella alalla olen tällä hetkellä. YT-neuvottelut monet kerrat läpikäyneenä en voi muuta kuin odottaa potkuja, olen siihen jo täysin alistunut. Olen aina tiennyt että ammatistani ei lähdetä eläkkeelle, en edes odota sellaista. Työn vaatimukset ovat liian suuret fysiikalle ja ehkä vähän pääkopallekin.

Nyt mietin, millaiseen työhön vaihtaisin muuten kivan työni. Pidän työnteosta ja olenkin alkanut elätellä sellaista toivetta, että en eläköityisi ollenkaan! Miltä tuollainen ajatus kuulostaa? Millainen työ sinusta olisi sellaista jota voisi tehdä vielä 80+ -veenäkin jos siis vain on terve? 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo sellainen, mutta ajattelin kyllä vaihtaa ennenkuin noin pääsee tapahtumaan. Ei mua eläkkeelle lähteminen ahdista vaan se, ettei minulle jää mitään järkevää tekemistä loppuelämäkseni.

Vierailija
22/22 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mieleen kuin itsenäinen taiteellinen työskentely, maalaaminen, piirtäminen, kirjoittaminen. Tai joku puuhasteluluonteinen omaehtoinen työ, ompelu, postikorttien askartelu tai vastaava.

En tiedä ketään, joka elämän ehtoossa haikailisi, että olisinpa tehnyt enemmän töitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla