Mitä merkkiä rannekellosi on?
Käytätkö kelloa ylipäätään? Mitä merkkejä pidät hyvinä?
Itse en juuri koruja käytä, mutta mulla on paha fiksaatio rannekelloihin. Näitä löytyy lähemmäs 10 kpl. Nyt muodissa olevat isot, melko maskuliiniset naistenkellot ovat musta parhaita!
Kommentit (76)
Cartier-merkkinen, tykkään. Olen kellojen ystävä.
Guess mulla, ukollani Rolex. Aika monta kertaa on saanut kuulla että kun sulla tollanen rantarolex yöntimolta on.... :D
Tissot ja Citizen. Töissä on kello aina ranteessa ja vapaa-ajallakin usein.
Louis Vuitton, Jacobs, Korssiakin löytyy pari kappaletta. Myös Gantin kelloja pari. Lv:t eniten käytössä.
Klassinen Rolex, teräs/valkokulta.
Guccin kaunis kello, jonka olen saanut mieheltäni joululahjaksi vuosia sitten.
Kenneth Cole. Mies osti lahjaksi. Ei hajuakaan hintaluokasta. Aina kädessä
Leijona ranteessa ja junkers kellon sain 30v lahjaksi,pidän sitä vain erikoistilanteissa.
Polar Loop
En kyllä käytä rannekelloja lainkaan, en lainkaan sen jälkeen kun kännykät tulivat. Osaan muutenkin arvioida ajan tosi hyvin enkä ole ikinä myöhässä mistään.
Hygge
- designpalkintojakin voittaneita kelloja
- nyt itsellä merkin miesten kello, ihastuin siihen, vaikka olen nainen
Oris, sveitsiläinen klassikko automaattinen. Ihana, oli suht kallis mutta joka kerta kun katson sitä tulen hyvälle tuulelle. Myös se hyvä, että muut eivät tiedä että se on kallis. En halua herättää huomiota.
Longines nyt käytössä. Rakastan kelloja. Olen aina katsomassa niitä netistä ja kaupoissa.
"Quartz"- keltainen taulu,perinteinen viisarinäyttö .perlon-rannekkeella. Hyvä ,tyylikäs luotettava ja halvahko.
Daniel Wellington. Kevyt, en voi sietää mitään raskasta möttiä kädessä.
Guess ja GC sveitsiläinen kello