Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään joka EI ajele kainalokarvojaan?

Vierailija
06.05.2015 |

Siis nainen. Millainen on muuten ihmisenä, ulkonäöltään? Onko masentunut tai ehkä vähän kehari?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 jatkaa.. Enkä ole kehari ja hyvinkin kaunis parikymppinen nainen olen ;)

Vierailija
22/41 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Atooppinen ihoni ärtyy heti ajelemisesta. Ei auta, kaikki konstit olen käyttänyt. Onneksi karvoja todella vähän. Kesällä ajan pakosta muutaman kerran. Iho rikki sen jälkeen kainaloista. En oo kehari. Outo ajatusmaailma sinulla! Olisitkohan itse se kehari?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:58"]en aja, olen normaali, ja pukeudun niin että karvat voivat näkyä. Ketä kiinnostaa?
[/quote]

Esimerkiksi minua, hyvännäköistä miestä. Kainalokarvat ehdoton turn off ja lesbovibat taattu. Kuvottaa.

Vierailija
24/41 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen. Itseni. Olen jo 54 vuotias ja koskaan en ole ajellut ensimmäistäkään kainalokarvaa. Ja ihan siitä syystä,että minulla ei kasva kainalokarvoja. Ei ole koskaan kasvanut, ei ensimmäistäkään. En ole kehari,enkä masentunut. En haise hieltä,enkä edes hikoile kainaloista. Tuskin olen ainoa ihminen jolla ei kasva kainalokarvoja. Itseasiassa olen vasta jokuaika sitten tajunnut,että joillakin naisilla kasvaa kainalokarvoja.

Vierailija
25/41 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 20:03"]

No ei ihmekään jos joku ei aja, välillä kun huomaa että jotkut naiset haisee ohimennessään niin pistävälle ja sipuliselle hielle. Hyi. Sitä pahemmalta se hiki haisee mitä enemmän karvaa on

[/quote]

Mihin perustat väitteesi? Itse ajelin aikaisemmin kainalokarvat ja silloin tosiaan haisinkin hielle, nykyään kun en enää ajele, ei samalla lailla haisekaan.

Vierailija
26/41 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ihmekään jos joku ei aja, välillä kun huomaa että jotkut naiset haisee ohimennessään niin pistävälle ja sipuliselle hielle. Hyi. Sitä pahemmalta se hiki haisee mitä enemmän karvaa on

[/quote]

Luuletko, että hikeä erittyy karvoista? :D

Ja että miehen hiki ei haise?

Hiki haisee pahalta nimenomaan silloin, kun kainalossa ei ole karvoja säännöstelemässä feromoneja ja johtamassa nestettä pois iholta vaan se jää sinne bakteerisiin ihopoimuihin muhimaan.

Vierailija
27/41 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 20:09"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:58"]en aja, olen normaali, ja pukeudun niin että karvat voivat näkyä. Ketä kiinnostaa? [/quote] Esimerkiksi minua, hyvännäköistä miestä. Kainalokarvat ehdoton turn off ja lesbovibat taattu. Kuvottaa.

[/quote]

Pysyypähän idiootit kaukana.

Vierailija
28/41 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Olen megaläski perheenäiti, ikä 52v. En ole koskaan ajellut. KÄyn kyllä töissä enkä mielestäni ole masentunut. En käytä hihattomia vaatteita.

Vierailija
29/41 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää tarpeen, luonto on hoitanut hommansa niin, että enimmät karvat ovat nykyään yläpäässä. Itseään on paha kehua, mutta sellainen tavallinen mukava ikätyttö olen.

Vierailija
30/41 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti onko nää kaikki ällöt karvapirkot jotain provoja vai mitä?!?! Mä en tiedä ainuttakaan naista, joka ei ajais/vahais/epiloin vähintään sääriä ja kainaloita, sekä nyppis kulmia. Muutaman hippityylisen tiedän joka antaa majavan rehottaa, mutta muuten kaikki myös vähintään siistii bikinirajat. Täällä sitten muka kaikki antaa rehottaa?!?? Yök, kuvottavaa!! Ja tosiaan se hiki haisee oikeasti voimakkaammin niissä karvakainaloissa, on todistettu moneen otteeseen. Monella miehelläkin joka on ennen haissut, niin ajelun jälkeen ei ole enää haissut.

Vierailija
31/41 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aja talvella koko ajan. Kerran kuussa. Karvankasvu on erittäin hidas. Kesällä viikottain. Mulla saa alhaalla puska rehottas. Suojaa pöpöiltä.

Vierailija
32/41 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 20:24"]

Ihan oikeasti onko nää kaikki ällöt karvapirkot jotain provoja vai mitä?!?! Mä en tiedä ainuttakaan naista, joka ei ajais/vahais/epiloin vähintään sääriä ja kainaloita, sekä nyppis kulmia. Muutaman hippityylisen tiedän joka antaa majavan rehottaa, mutta muuten kaikki myös vähintään siistii bikinirajat. Täällä sitten muka kaikki antaa rehottaa?!?? Yök, kuvottavaa!! Ja tosiaan se hiki haisee oikeasti voimakkaammin niissä karvakainaloissa, on todistettu moneen otteeseen. Monella miehelläkin joka on ennen haissut, niin ajelun jälkeen ei ole enää haissut.

[/quote]

En minäkään monia tunne, koska sinun kaltaistesi ihmisten yököttely saa heidät epävarmoiksi. Tunnen siis parikin jotka haluaisivat olla ajamatta, mutta eivät uskalla.

Miksi luonnollinen asia on sinusta noin hirvittävää? Miksi hiukset eivät ällötä samalla tapaa?

Vierailija
33/41 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Onko tapanasi tutkia jokaisen tuntemasi naisen sääret, kainalot ja alapää? Miksi?

Vierailija
34/41 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 20:11"]

[/quote]

Hiki haisee pahalta nimenomaan silloin, kun kainalossa ei ole karvoja säännöstelemässä feromoneja ja johtamassa nestettä pois iholta vaan se jää sinne bakteerisiin ihopoimuihin muhimaan.

[/quote]

Joo siis tottakai mä luulen! Kun hiki tarttuu karvoihin niin se haisee voimakkaammin, tajusitko? Vai pitääkö viel kerran monivammaselle selittää?

Vierailija
35/41 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 20:11"]

[/quote]

[/quote]

Joo siis tottakai mä luulen! Kun hiki tarttuu karvoihin niin se haisee voimakkaammin, tajusitko? Vai pitääkö viel kerran monivammaselle selittää?
[/quote]

Taidat olla itse tuollainen miksi haukut muita

Vierailija
36/41 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Miksi ajaisit kainalokarvoja jos niitä ei ole? Kainalot sileät kuin vauvan pylly. Pitäisikö minun ajaa olemattomat kainalokarvat vain ,että voisin sanoa ajavani kainalokarvoja vaikka niitä ei ole olemassakaan. Säärissä on pari vaaleata haiventa,enkä aja niitäkään. Ei kaikki ole sananlaisia puoliapinoita kuin sinä ilmeisesti olet. Ei kaikilla kasva kainalokarvat. Ihmeen karvaisia naisia täällä.

Vierailija
37/41 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:14"]

[/quote]

Esittäisitkö jotain lähdettä tai tutkimusta tuolle hatusta vetämälle väitteellesi?

Jos hiki tarttuu karvoihin, ilman karvoja se jää siihen iholle muhimaan ja haisemaan. Miksi hiki haisee nimenomaan karvoissa, muttei iholla? Etkö käy suihkussa? Vai haihtuisiko hiki maagisesti rauhasista suoraan tuuleen, mutta karvakainaloiden karvat imevät sen talouspaperin tavoin luontaiseksi hajusteeksi?

Vierailija
38/41 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:12"]Siis nainen. Millainen on muuten ihmisenä, ulkonäöltään? Onko masentunut tai ehkä vähän kehari?
[/quote]
mä en ajele koska mulle ei kasva kainalokarvoja ollenkaan. Hiukset yms kasvaa normaalisti mut säärikarvoja ja käsikarvOja ei oo juuri lainkaan ja kainalokarvoja ei yhtään. ihan tavallinen nainen olen, hormonitasot kunnossa jne

Vierailija
39/41 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en aja, en koskaan. Ulkonäkö? Ihan tavallinen, mutta koskaan en kyllä pukeudu niin paljastavasti, että kainalot näkyisi.  Karvoja on noin 3 kpl per kainalo ja nekin sellaista untuvaa. Myös sääret ovat aivan sileät luonnostaan :)

Vierailija
40/41 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sellanen ituhippi muutenkin. Ei mielestäni mitenkään eeityisemmin vajaa, niin normaali kun ituhippi voi olla :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi