Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ero ja hermot menee..

Vierailija
29.04.2015 |

Hei.
Ollaan asuttu erillään jo pian vuoden.Minä lasten kanssa nyt 4kk vuokralla ja miehelle jäi talo.En ole vielä saanut elatusmaksua yhtään.Hetki sitten käytiin lastenvalvojalla sopimassa tapaamis ja huoltajuushommat,koska se paperi tarvitaan eron toisenvaiheen hakuun.Yritin kysyä elatuksesta...lastenvalvoja laskee määrän kun mies viitsii viedä tulo/menoselvitykset sinne(tuskin sillä kiire niitä viedä).Ja kelasta en voi hakee,koska vaativat ne laskelmat.Sossusta en voi hakee toimeentulotukea,koska menee tulot yli kun muka saan elareita mitä en edes saa??!!Ja mulla muka omaisuutta kun talo ja auto jne...vielä puoliksi mun nimissä.Mies ei haluu vaan mua just nyt maksaa ulos kun sillä lyhyt työttömyysjakso.Itse en ehkä ikinä ole työkunnossa enää,kun sairastuin muutama vuosi sitten..:(No mä oon hoitanu vuosia kotia,lapsia jne...mies hankki koulutukset,työn...ja muutettiin sen kotipaikkakunnalle.No nyt oon täällä tyhjän päällä...ilman tukiverkkoo,mitään.
Etin vuokrakämpänkin läheltä sitä yhteistä taloa,että lasten helppo nähdä isiä ja käydä "kotona"...nyt mies pitää taloa ns. melkeen tyhjillään siellä,tulee sinne vaan kun sillä lapsiviikonloppu..
En siis saa elatusmaksuu kun vasta joskus kun lastenvalvoja ehkä saa sen laskettuu...(unohti ees että sen piti meidät näjdä ja asia veny jo aikasemmin 5viikkoa...ja taas mun pitää vaan odottaa...)Ja vaan kelasta voi kuulemma hakee takautuvasti...?Mies ei haluu maksaa mitään nyt kun ei pakko...En saa
sossusta mitään,kun muka siihen lasketaan elarit vaik niitä ei sais..
En oikeen tiedä mitä tehdä....tympii et mies voi elää vapaasti ja tuhlata mihin lystää ja mul ei varaa ostaa lapsille ees kevätlenkkareita..

Tuli tosi sekava sepustus...anteeksi.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi