Mitkä victorias secret tuoksut ovat parhaimmat?
Ajattelin tilaa netistä muutaman body mistin, mutta hankala arvioida että mitkä ois parhaimmantuoksusia.. Myöskin body lotionit?
Kommentit (12)
Samaa itsekin suunnitellut, joten toivottavasti tulee mielipiteitä.
Minä tykkään raikkaan kukkaisista tuoksuista.
Inhoan ja saan päänsäryn sellaisesta "vesituoksusta" tai sen läheisistä tuoksuista. Eli jos joku body misteistä on vesimäinen tuoksu, niin please vinkatkaa..
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 09:50"]Samaa itsekin suunnitellut, joten toivottavasti tulee mielipiteitä.
Minä tykkään raikkaan kukkaisista tuoksuista.
Inhoan ja saan päänsäryn sellaisesta "vesituoksusta" tai sen läheisistä tuoksuista. Eli jos joku body misteistä on vesimäinen tuoksu, niin please vinkatkaa..
[/quote]
Joo mulla sama :)!
Aqua Kiss on hyvä, se on kukkainen ja keväinen eikä niin vesinen miltä kuulostaa. Kaikkien tuttavamiesten suosikki :)
Sheer Love on puuterinen ja kukkainen. Oma suosikkini.
Pear Glace on raikas kukkais-päärynäinen. Ystäväni suosikki.
Kannattaa välttää mango, strawberries, coconut yms tuoksuja ellet halua kesällä kaikkia ampiaisia, mehiläisiä, paarmoja ja herhiläisiä kimppuusi.
Love Spell on kirsikkainen ja kirsikankukkainen, aikuisempi tuoksu, parhaimmillaan body lotionina.
Pure Seduction on luumuinen ja kukkainen, aikuisempi tuoksu, ja hyvä iltakäytössä.
Forever Pink on makeakukkainen ja makeapäärynäinen, hieman liian imelä minun makuuni ja tosiaan ampiaisvaroitus tämänkin suhteen ettei kaikki ötökät käy kimppuun kesällä.
Moni kavereistani käyttää pure daydreamia ja itsekkin siitä tuoksusta pidän:).
itselläni on Mango tempation, johon olen myös tosi tyytyväinen.
Itse tykkään Noir Tease -tuoksusta. Olen myös saanut siitä paljon kehuja.
Noissa on muuten aika paljon eroja, vaikka kaikki pullot on yhtä söpöjä niin omaan nenääni Strawberries and champagne ja Foreever Pink tuoksui(haisi kyllä todella oudoilta..) kun taas esimerkiksi Pure seduction on ihana. :)
Hei osaatteko sanoa miltä tuoksuu enchanted apple ja pear glace?:D kannattaako tilata?
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 10:11"]Hei osaatteko sanoa miltä tuoksuu enchanted apple ja pear glace?:D kannattaako tilata?
[/quote]
Tai kysymyksen piti vielä jatkua, onko noi sellasia että haisee pelkkä omena ja päärynä
Love spell ja pure seduction on mun ikisuosikkeja. Kaupasta ostaessa voi vähän vertaillakin, mutta tilatessa oon ajatellut, että ne on hyviä joka tapauksessa ja koska ovat halpoja, niin voi antaa vaikka kaverille jos ei niin omaa nenää miellytä. Voi kun me saatais Suomeen ihan oikea kauppa!!
Kysy 11 vuotiailta tytöiltä. He ovat noiden Victorias secret body mistien asiantuntijoita. Ainakin meidän kaupungissa.
Up..!