Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun hylkäsin narsisti-ystävän

Vierailija
06.05.2015 |

Tuo nainen myrkytti mieltäni jo nuoruudestani lähtien. Hän arvosteli minua ja pakotti kuuntelemaan omia murheitaan tuntitolkulla, muttei koskaan halunnut kuulla, mitä minulle kuuluu. Jos joskus kerroin olevani masentunut tai surullinen jostain asiasta, hän väitti minun olevan turhan valittaja. Jos joskus olin erityisen iloinen jostain esim. silloin, kun olin vastarakastunut, ja kerroin tästä ystävälleni, hän ei voinut olla iloinen puolestani, vaan aloitti motkottamisen siitä, kuinka häntä loukkaa syvästi, että puhun onnestani silloin, kun hänellä ei mene hyvin miesrintamalla. Jos hänen tunnelmansa oli piloilla, oli se usein minun syyni. Hänen elämänsä pyöri vain oman navan ympärillä 99 % ajasta.

Tuon ihmisen tapaaminenkin oli hermoja raastavaa. Sain juosta hänen perässään ympäri kaupunkia, kun hänen piti saada ostaa itselleen sitä ja tätä ja makutuomaria tarvittiin aina. Olin pitkään myös hänen luottoystävänsä, joka tuli hätiin aina, jos hänellä oli yksinäistä/tylsää. Olin kuin lemmikkieläin, jota roikotettiin narun päässä. 

Vihdoin kuitenkin tajusin, että olin vuosia ollut vain tuon naisen sätkynukke. Minua oli loukattu miljoona kertaa, mutta itse en koskaan uskaltanut sanoa vastaan. Nyt minulla on paljon parempi olla ja elämä hymyilee. Tästä on nyt jo vuosia ja tuolla naisella on jo oma perhekin. Toivottavasti perhe ei joudu kokemaan samaa kuin minä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samoja kokemuksia täällä. kerran hänen haukkuessaan minua lähdin paikalta enkä enää koskaan vastannut puhelimeen. Ai että kun tuli ihana vapauden tunne ja elämästä tuli mahtavaa:)

Vierailija
2/3 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on tuollainen ystävä. Muutti itse kauemmaksi, mutta nyt pommittelee viesteillä. Raskasta, mutta en osaa olla vastaamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 09:19"]

Mullakin on tuollainen ystävä. Muutti itse kauemmaksi, mutta nyt pommittelee viesteillä. Raskasta, mutta en osaa olla vastaamatta.

[/quote]

Voisitko kirjoittaa hänelle, että sinulla on nykyään elämässäsi muita ihmisiä ja toivottavasti hänelläkin? Että mitäs jos kumpikin keskittyisitte niihin ihmisiin, joiden kanssa tapaattekin usein. Toki hyvää joulua voi toivottaa ja sitä rataa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän