Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pidän isorintaisista naisista

Vierailija
06.05.2015 |

sellaiseksi luoja minut loi

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 09:46"]

Voi sentään. Nyt joku tissitön pahoitti mielensä. :( Mutta kyllä niitäkin löytyy, jotka pienistä pitävät. Tämän ketjun aloittaja nyt vain sattui pitämään isoista. :)

[/quote]

Niin pidänkin .. aah

Vierailija
2/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alko tekkee maitua mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista jos joku pitäisi minusta sen vuoksi että minulla on isot rinnat, ne eivät kerro minusta yhtään mitään muuta kuin sellaiseksi luoja minut loi, mutta hän loi minut myös ihmiseksi ei esineeksi.

Vierailija
4/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luomu E kuppi. Miehet näyttää tykkäävän ja käytän surutta tissietua hyväksi tietyissä tilanteissa. Joihinkin palavereihin laitan töissä (miesvaltainen ala) tissivakoa korostavan avokaula-aukkoisen paidan ja saan työasiat ja tahtoni helpommin läpi. Miehet kun tuijottaa tissejäni niin ne ei oikeasti kuule mitään vaan hokee ajattelematta "joo, joo, sopii,sopii". Siis ihan oikeasti, terkut vaan täältä metalliteollisuudesta.

Viimeksi sain tissivaolla alennusta auton huollosta ja koko huoltajan jonon ohi

Vierailija
5/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 14:54"]Mulla on luomu E kuppi. Miehet näyttää tykkäävän ja käytän surutta tissietua hyväksi tietyissä tilanteissa. Joihinkin palavereihin laitan töissä (miesvaltainen ala) tissivakoa korostavan avokaula-aukkoisen paidan ja saan työasiat ja tahtoni helpommin läpi. Miehet kun tuijottaa tissejäni niin ne ei oikeasti kuule mitään vaan hokee ajattelematta "joo, joo, sopii,sopii". Siis ihan oikeasti, terkut vaan täältä metalliteollisuudesta.

Viimeksi sain tissivaolla alennusta auton huollosta ja koko huoltajan jonon ohi
[/quote]

Ootkos varma että on tisseistä kiinni? Mulla sama efekti vaikka on 75b ja käytän peittäviä paitoja. Vau mitä kohtelua voisinkaan saada jos hommaisin vielä silarit :)

Vierailija
6/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain suutarilta 10 € alennusta B-kupin daisareilla, eli onnistuu onneksi pienemmilläkin hinkeillä.

Vierailija
7/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain erektion pelkästään lukemalla tätä ketjua. Tulipas ikävä isotissistä tyttöystävääni.

Vierailija
8/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittava ketju! :D

Vierailija
9/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 15:13"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 14:54"]Mulla on luomu E kuppi. Miehet näyttää tykkäävän ja käytän surutta tissietua hyväksi tietyissä tilanteissa. Joihinkin palavereihin laitan töissä (miesvaltainen ala) tissivakoa korostavan avokaula-aukkoisen paidan ja saan työasiat ja tahtoni helpommin läpi. Miehet kun tuijottaa tissejäni niin ne ei oikeasti kuule mitään vaan hokee ajattelematta "joo, joo, sopii,sopii". Siis ihan oikeasti, terkut vaan täältä metalliteollisuudesta. Viimeksi sain tissivaolla alennusta auton huollosta ja koko huoltajan jonon ohi [/quote] Ootkos varma että on tisseistä kiinni? Mulla sama efekti vaikka on 75b ja käytän peittäviä paitoja. Vau mitä kohtelua voisinkaan saada jos hommaisin vielä silarit :)

[/quote]

Ehkä isot luomu E tisulini ovat osa kokonaispakettia, jolla saan tahtoni hyvin usein töissä ja autokirjaamoilla ja muissa vastaavissa paikoissa läpi :)

Oletan, että tissini ovat "the thing" koska miehet tosiaankin tuijottavat suoraan tissejäni ja tissivakoani ja puhuvat tisseilleni, eivät siis katso minua silmiin juurikaan. Olen kyllä kasvoiltanu hyvin kiltin tytön näköinen ja hoikka blondi, joten ehkä koko paketti ratkaisee. Silloin kun miehet katsovat töissä silmiin niin osaan kyllä tuijottaa heitä sopivasti "anoen" silmiin ja puhua kauniisti ja hempeästi, jotta saan tahtoni läpi.

Miehet ovat pääsääntöisesti näin helppoja. Mutta onhan niitä poikkeauksiakin olemassa, kovin harvassa kuitenkin.

Tänäänkin minulla on minihame töissä ja kauluspaidan ylimmät napit auki. Ja usko tai älä, olen DI ja ulkoisilla avuillani pystyn pyörittämään firman dirikoita mennen tullen monissa (joskaan en kaikissa!) asioissa :)

Mutta eipä tästä kenellekään haittaa ole, win-win tilanne. Minä saan tahtoni useimmissa paikoissa ja asioissa läpi ilman suurempia väittelyitä ja ponnisteluja ja miehet saavat silmäniloa.

Vierailija
10/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 07:13"]

Mieheni rakastaa isoja rintojani. Pyytää välillä töihinkin kuvia minusta makaamassa selällään. Joka päivä muistaa tulla takaa päin ja puristaa. Ymmärrän kyllä kaikkia jotka tykkäävät isoista rinnoista, onhan näitä itsekin mukava puristella. Pehmeät ovat. :)

[/quote]

Kuka ottaa kuvan, kun sinä makaat hänen selällään?

Vierailija
11/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain suutarilta 10 € alennusta B-kupin daisareilla, eli onnistuu onneksi pienemmilläkin hinkeillä.

[/quote]

B- Kuppi ei ole hinkit. 

Hinkit = kannut = isot

Vierailija
12/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 15:28"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 14:54"]Mulla on luomu E kuppi. Miehet näyttää tykkäävän ja käytän surutta tissietua hyväksi tietyissä tilanteissa. Joihinkin palavereihin laitan töissä (miesvaltainen ala) tissivakoa korostavan avokaula-aukkoisen paidan ja saan työasiat ja tahtoni helpommin läpi. Miehet kun tuijottaa tissejäni niin ne ei oikeasti kuule mitään vaan hokee ajattelematta "joo, joo, sopii,sopii". Siis ihan oikeasti, terkut vaan täältä metalliteollisuudesta. Viimeksi sain tissivaolla alennusta auton huollosta ja koko huoltajan jonon ohi [/quote] Ootkos varma että on tisseistä kiinni? Mulla sama efekti vaikka on 75b ja käytän peittäviä paitoja. Vau mitä kohtelua voisinkaan saada jos hommaisin vielä silarit :)

[/quote]

Ehkä isot luomu E tisulini ovat osa kokonaispakettia, jolla saan tahtoni hyvin usein töissä ja autokirjaamoilla ja muissa vastaavissa paikoissa läpi :)

Oletan, että tissini ovat "the thing" koska miehet tosiaankin tuijottavat suoraan tissejäni ja tissivakoani ja puhuvat tisseilleni, eivät siis katso minua silmiin juurikaan. Olen kyllä kasvoiltanu hyvin kiltin tytön näköinen ja hoikka blondi, joten ehkä koko paketti ratkaisee. Silloin kun miehet katsovat töissä silmiin niin osaan kyllä tuijottaa heitä sopivasti "anoen" silmiin ja puhua kauniisti ja hempeästi, jotta saan tahtoni läpi.

Miehet ovat pääsääntöisesti näin helppoja. Mutta onhan niitä poikkeauksiakin olemassa, kovin harvassa kuitenkin.

Tänäänkin minulla on minihame töissä ja kauluspaidan ylimmät napit auki. Ja usko tai älä, olen DI ja ulkoisilla avuillani pystyn pyörittämään firman dirikoita mennen tullen monissa (joskaan en kaikissa!) asioissa :)

Mutta eipä tästä kenellekään haittaa ole, win-win tilanne. Minä saan tahtoni useimmissa paikoissa ja asioissa läpi ilman suurempia väittelyitä ja ponnisteluja ja miehet saavat silmäniloa.

[/quote]

Mitä sanoitkaan?

Vierailija
13/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 02:43"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 02:40"]

Tissit kun tissit kunhan on .... Isot on ihanat pienet niin söpöt! Molempi parempi!

[/quote]

Samaa mieltä tästä, kaksi naista olisi kiva

[/quote]

Tai sit yhellä naisella isojättitissi toinen ja toinen ihan pieni vaan.

Vierailija
14/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 14:33"]

Surullista jos joku pitäisi minusta sen vuoksi että minulla on isot rinnat, ne eivät kerro minusta yhtään mitään muuta kuin sellaiseksi luoja minut loi, mutta hän loi minut myös ihmiseksi ei esineeksi.

[/quote]

Väärä käsitys .. jos pidät jostain miehen puolista, niin itkeekö mies olevansa esine, koska hänet on sellaiseksi luotu.

Vierailija
15/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 02:53"]

Tisseillä on rauhoittava vaikutus, kun näkee tissit niin mieli rauhoittuu ja tulee hyvälle tuulelle :)

[/quote]

Ainut vaan, että ne on valitettavasti usein kiinni naisessa.

Vierailija
16/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 15:47"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 02:43"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 02:40"]

Tissit kun tissit kunhan on .... Isot on ihanat pienet niin söpöt! Molempi parempi!

[/quote]

Samaa mieltä tästä, kaksi naista olisi kiva

[/quote]

Tai sit yhellä naisella isojättitissi toinen ja toinen ihan pieni vaan.

[/quote]

Tosi kiihottavaa .. toi eri kokoisuus .. ;) nam..

Vierailija
17/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 15:50"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 02:53"]

Tisseillä on rauhoittava vaikutus, kun näkee tissit niin mieli rauhoittuu ja tulee hyvälle tuulelle :)

[/quote]

Ainut vaan, että ne on valitettavasti usein kiinni naisessa.

[/quote]

:D

Vierailija
18/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 14:54"]

Mulla on luomu E kuppi. Miehet näyttää tykkäävän ja käytän surutta tissietua hyväksi tietyissä tilanteissa. Joihinkin palavereihin laitan töissä (miesvaltainen ala) tissivakoa korostavan avokaula-aukkoisen paidan ja saan työasiat ja tahtoni helpommin läpi. Miehet kun tuijottaa tissejäni niin ne ei oikeasti kuule mitään vaan hokee ajattelematta "joo, joo, sopii,sopii". Siis ihan oikeasti, terkut vaan täältä metalliteollisuudesta. Viimeksi sain tissivaolla alennusta auton huollosta ja koko huoltajan jonon ohi

[/quote]

Epäilen vahvasti. Meillä on kauniita naisia neuvotteluissa eikä ole koskaan vaikuttanut tippaakaan neuvottelujen tuloksiin. Oletko koskaan miettinyt, että ehkä olet päättänyt olla miellyttävämpi ja sen takia miehet kokevat sinut miellyttävämmäksi ja että sinun kanssa on helpompi päästä hyvään lopputulokseen. 

Vierailija
19/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 15:28"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 15:13"]

[/quote]

[/quote]

Ei vittu luulet vaan :D

Vierailija
20/39 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään, mutta ei ole ikinä ollut ratkaisevin tekijä naisessa, näin isojen rintojen ystävänä tottakai plussaa jos naiselta ne löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän