Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hups, löysin sisältäni kuukupin...

Vierailija
05.05.2015 |

Kuukuppi on käytössä niin huomaamaton että se on sekä hyvä että huono puoli.

Menkat loppuivat viime viikolla ja viikonloppuna taisin vielä asettaa kupin paikoilleen varmuuden vuoksi, kun kävin reissussa. Ja äsken saunassa ollessani huomasin, että se on sisälläni vieläkin. En muistanut yhtään. Yök ja pahus soikoon... Mulla on kuparikierukkakin tuolla, toivottavasti en nyt sit saa jotain tulehdusta ja koko lisääntymiskoneisto lahoa irti.

Onko muille käynyt vastaavasti? Tuliko seuraamuksia?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntä jpka ilta, niin kuukupit ja tamponit vaihtuu automaattisesti siinä samalla.

Vierailija
22/26 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kuppia suositelleella gynellä oli ollit sama kuppi käytössä 10 vuotta, joten miks ei?Jos vaan muistaa tyhjentää ja pestä välillä 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä unohtui lohikäärmedildo hanuriin viikoksi kunnes se tippui kaupan hevi-osastolla lattialle

Vierailija
24/26 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:42"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 09:40"]

Mikset vaikka kuukautisten ajaksi laita sitä kupin pussukkaa vessassa näkyvälle paikalle, niin muistat?

No näin mä teenkin. En silti huomannut ja muistanut, silmä tottuu kai siihen kirkkaankeltaiseen pussukkaan. Olen kuitenkin käyttänyt kuukuppia jo 10 vuotta ja tämä oli eka kerta kun tällä tavalla unohtuu kuppi uumeniin että aika hyvin kuitenkin. Olen aika hajamielinen. -ap-

Oot kai varma siitä, ettei ole se sama kuppi ollut kymmenen vuotta? Jos et muista, niin hankkiutuisin muistitestiin ja vähän vinhaan.

Minulle kuppia suositelleella gynellä oli ollut sama kuppi käytössä 10 vuotta, joten miks ei?Jos vaan muistaa tyhjentää ja pestä välillä

Vierailija
25/26 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omgg

Vierailija
26/26 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan