Hups, löysin sisältäni kuukupin...
Kuukuppi on käytössä niin huomaamaton että se on sekä hyvä että huono puoli.
Menkat loppuivat viime viikolla ja viikonloppuna taisin vielä asettaa kupin paikoilleen varmuuden vuoksi, kun kävin reissussa. Ja äsken saunassa ollessani huomasin, että se on sisälläni vieläkin. En muistanut yhtään. Yök ja pahus soikoon... Mulla on kuparikierukkakin tuolla, toivottavasti en nyt sit saa jotain tulehdusta ja koko lisääntymiskoneisto lahoa irti.
Onko muille käynyt vastaavasti? Tuliko seuraamuksia?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:42"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 09:40"]
Mikset vaikka kuukautisten ajaksi laita sitä kupin pussukkaa vessassa näkyvälle paikalle, niin muistat?
[/quote]
No näin mä teenkin. En silti huomannut ja muistanut, silmä tottuu kai siihen kirkkaankeltaiseen pussukkaan. Olen kuitenkin käyttänyt kuukuppia jo 10 vuotta ja tämä oli eka kerta kun tällä tavalla unohtuu kuppi uumeniin että aika hyvin kuitenkin. Olen aika hajamielinen. -ap-
[/quote]
Otapa tavaksi masturboida päivittäin, niin muistuu :)
No oo onnellinen, ettei sieltä löytynyt vaikkapa divaanisohvaa. Olis ollut aika noloa sellainen.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:42"]
Mikset vaikka kuukautisten ajaksi laita sitä kupin pussukkaa vessassa näkyvälle paikalle, niin muistat?
[/quote]
No näin mä teenkin. En silti huomannut ja muistanut, silmä tottuu kai siihen kirkkaankeltaiseen pussukkaan. Olen kuitenkin käyttänyt kuukuppia jo 10 vuotta ja tämä oli eka kerta kun tällä tavalla unohtuu kuppi uumeniin että aika hyvin kuitenkin. Olen aika hajamielinen. -ap-
[/quote]
Oot kai varma siitä, ettei ole se sama kuppi ollut kymmenen vuotta? Jos et muista, niin hankkiutuisin muistitestiin ja vähän vinhaan.
Biisi "Sisältäni portin löysin / Melkein huomaamattoman" muuntuu siis av:lla muotoon kuukupin...
Mulla oli 2 vuorokautta, kun muistin ottaa ihan kuumalta tuntuvan kupin pois. vähän oli muikea haju ja pelkäsin tulehdusta, mutta mitään ei onneksi käynyt.
Ei kyllä haissut juurikaan eikä tuntunut ollenkaan. Mutta se että se on tuolla muhinut päiviä keräten sisältöä, venyttänyt paikkoja aukinaisena... Alipaineet oli kyllä menneet jo. Hitto jos en olisi vieläkään tajunnut sen olevan sisällä, ties kuinka pitkään olisi ollut, ääk. -ap-
Ei oo koskaan unohtunut. Mikset vaikka kuukautisten ajaksi laita sitä kupin pussukkaa vessassa näkyvälle paikalle, niin muistat?
En tajua miten se voi olla niin, ettei se yhtään tunnu? Mulla ainakin emätin huutaa jo hoosiannaa kuukautisten loppupuolella.
Mulla on unohtunut tampooni koska siinä ei ollut narua ollenkaan. Seuraavalla vessareissulla vaan ihmettelin että enkös laittanut viimeksi tamponia, mutta ajattelin että unohdin laittaa (tätä tapahtuu minulle, etenkin kun menkat ovat loppumassa). En muista kauan se tampooni siellä oli mutta gynellä piti kaivella ulos ja joku virtsatietulehdus siitä tais tulla. En kehdannut lähettää valitusta viallisesta tuotteesta kun oli niin nolo juttu mutta olen kyllä tarkistanut sen jälkeen että naru löytyy (oli asettimella laitettava tampooni niin jäi huomaamatta jotenkin).
Sulla ei vissiin seksiä liiemmin ole?
Että tämmöinen kuukuppimainos. Kyllähän sen kupin tuntee paperinkin läpi kun pissalla käydessä pyyhkii.
Se kuppi on huono kasvualusta bakteereille verrattuna tampooneihin, todennäköisesti ei tule seurauksia.
Noh, mulla unohtu kans useammaks vuorokaudeks menkkojen jälkeen ja mies vähän petihommissa kommentoi, että oudolta tuntuu. Ite en ollu huomannu mitään. Vasta syvemmältä pestessä vasta huomasin. Tuolla joku aikaisemmin kommentoi, että tuntuu paperilla pyyhkiessäkin, mutta ei mulla. Ilmeisesti syvemmälle hujahtaa ja on siellä todella huomaamaton. Onneks ei mitään tulehduksia tullu, mutta täytyy jatkossa skarpata...
Vierailija kirjoitti:
Noh, mulla unohtu kans useammaks vuorokaudeks menkkojen jälkeen ja mies vähän petihommissa kommentoi, että oudolta tuntuu. Ite en ollu huomannu mitään. Vasta syvemmältä pestessä vasta huomasin. Tuolla joku aikaisemmin kommentoi, että tuntuu paperilla pyyhkiessäkin, mutta ei mulla. Ilmeisesti syvemmälle hujahtaa ja on siellä todella huomaamaton. Onneks ei mitään tulehduksia tullu, mutta täytyy jatkossa skarpata...
Sitä römpsää ei todellakaan ole tarkoitus pestä sisäpuolelta. Sano nyt vielä että huuhtelet saippualiuoksella.
Kuukuppi on kyllä niin kuonnoton keksintö ettei tosikaan, inha ajatus että siellä hyytymät lilluu tuntitolkulla.
[/quote]