Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile häntä erityista, joka pääsi karkuun

Vierailija
05.05.2015 |

en tarkoita pelkkää ulkonäköä, vaan olemuksen ja persoonan/sielun/ihmisen kuvailua

Halutessasi kerro myös, miksi juuri hän iski sinuun ja miksi olisit halunnut hänet matkallesi eämän taipaleelle?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih <3 Aina tulen kirkkaasti muistamaan kun HÄN erosi ja jutellessamme sainkin hänet hymyilemään. Hymy jonka pystyn vieläkin muistamaan kuin eilisen päivän. Hän ja hänen vahva vartalonsa työkoneeseen nojaillen, hymyili, niin kauniisti ja aidosti kuin pikkupoika. Olin sulaa vahaa. Hänen raamikkaat kasvot ja tummat piirteet niin täydelliset vieläkin pyörivät unissani. Jätin heti silloisen poikaystäväni ja seurustelimme HÄNEN kanssaan noin puoli vuotta, tuli juhannus, exä juotti minut känniin ja petin HÄNTÄ :( Nykyään seurustelen kaikinpuolin unelmamiehen kanssa, nyksällä ja hänellä on paljon yhtäläisyyksiä mutta vieläkin vaan kaipaan HÄNTÄ. Maalta kotoisin oleva miesten mies, kuitenkin älykäs, adoniksen jumalallinen vartalo, joka ei julkisesti edes pussaillut mutta kotona oli niin hellä ja intohimoinen. Olin aivan varma että meidät oltiin luotu toisillemme, vieläkin olen. Tuosta exän kanssa pettämisestä maksoin karvaan hinnan. Ikinä en enää pettämään rupea, ja ikuisesti toivon että voisin tuon pettämisen perua 3. Nuorena sydämmeni särjin.

Vierailija
42/43 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 22:24"]Nuuskamuikkunen. Kuvittele nyt, että Nuuskamuikkunen filosifisilla ruskeilla silmillään katsoisi sinua suoraan silmiisi ja näkisi sieluusi ja olisi sinulle hyvä.

Mutta olisi liian ujo tai kesken tai omissa asioissaan keskeneräinen, ettei pystyisi suhteeseen.

Niinpä niin...  huoh  :)
[/quote]
Erehdyin. Muumipappa se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset