Valkoiset farkut kesäksi?
ostaiskohan? Tekisi mieli sellaisia vajaamittaisia valkoisia farkkuja.
Kommentit (26)
En tykkää valkoisista itsellä, mutta monella ne on kivan näköiset. Olen pitäytynyt vain mustissa, sinisissä ja punaisissa.
Osta pois! :) Valkoset farkut on todella raikas näky kesällä.
Ja tuumakokoni on 27, joten en nyt ihan langanlaiha ole. Ap
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 20:14"]Ja tuumakokoni on 27, joten en nyt ihan langanlaiha ole. Ap [/quote] Kehujako kalastat?
[/quote]
Mitä tarkoitat? En ymmärrä kommenttia. Mielestäni valkoinen väri leventää ja kuten sanoin en ole mallinlaiha. ap
Ne ihon väriset /beiget housut hauskat on. Katson aina kauhistuneena että tuolla ei ole housuja jalassa! :DD
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 22:36"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 20:14"]Ja tuumakokoni on 27, joten en nyt ihan langanlaiha ole. Ap [/quote] Mun tuumakoko on 29 tai 30 ja just tänään valkoisissa farkuissa jotkut takana kävelevät miehet kommentoi kuinka hyvä mun perse on. :D
[/quote]
Jos olisit kävellyt pimeellä niin samat miehet olis vähän puristellet ja ehkäpä antaneet sulle oikein kunnolla huomiota lähipuskassa. Olisitko sittenkin tullut ylpeenä kertomaan palstalle?
Osta! Mun mielestä kauniin näköiset varsinkin jos osaa asustaa oikein
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 22:36"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 20:14"]Ja tuumakokoni on 27, joten en nyt ihan langanlaiha ole. Ap [/quote] Mun tuumakoko on 29 tai 30 ja just tänään valkoisissa farkuissa jotkut takana kävelevät miehet kommentoi kuinka hyvä mun perse on. :D
[/quote]
Jos olisit kävellyt pimeellä niin samat miehet olis vähän puristellet ja ehkäpä antaneet sulle oikein kunnolla huomiota lähipuskassa. Olisitko sittenkin tullut ylpeenä kertomaan palstalle?
[/quote]
Mulle ei anna kukaan missään lähipuskassa. Miksi sua harmittaa mun saama huomio? Eikö toi nyt ole ihan perus naisten saamaa huomiota? En tullut mitenkään ylpeenä kertomaan, vaan ihan rohkaisuna ap:lle että ei todellakaan ole liian iso käyttämään valkosia farkkuja.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:36"]
Osta! Mun mielestä kauniin näköiset varsinkin jos osaa asustaa oikein
[/quote]
Onko sulla vinkkejä asustamiseen? Kengät, pusero, takki?
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:39"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 22:36"] [quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 20:14"]Ja tuumakokoni on 27, joten en nyt ihan langanlaiha ole. Ap [/quote] Mun tuumakoko on 29 tai 30 ja just tänään valkoisissa farkuissa jotkut takana kävelevät miehet kommentoi kuinka hyvä mun perse on. :D [/quote] Jos olisit kävellyt pimeellä niin samat miehet olis vähän puristellet ja ehkäpä antaneet sulle oikein kunnolla huomiota lähipuskassa. Olisitko sittenkin tullut ylpeenä kertomaan palstalle? [/quote] Mulle ei anna kukaan missään lähipuskassa. Miksi sua harmittaa mun saama huomio? Eikö toi nyt ole ihan perus naisten saamaa huomiota? En tullut mitenkään ylpeenä kertomaan, vaan ihan rohkaisuna ap:lle että ei todellakaan ole liian iso käyttämään valkosia farkkuja.
[/quote]
Henk.koht. itseäni oksettaa peräänhuutelijat, jotka eivät anna naisen kävellä rauhassa kadulla.
Toiseksi oksettaa sun kaltaiset muijat, joilla on niin huono itsetunto, että satunnainen toope kadulla kommentoimassa persettäsi on sulle kehu ja itsetunnon nostatus, yhhh..hanki itsetunto niin ei tarvitse kerjätä huomiota tuntemattomilta luusereilta.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:39"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 22:36"] [quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 20:14"]Ja tuumakokoni on 27, joten en nyt ihan langanlaiha ole. Ap [/quote] Mun tuumakoko on 29 tai 30 ja just tänään valkoisissa farkuissa jotkut takana kävelevät miehet kommentoi kuinka hyvä mun perse on. :D [/quote] Jos olisit kävellyt pimeellä niin samat miehet olis vähän puristellet ja ehkäpä antaneet sulle oikein kunnolla huomiota lähipuskassa. Olisitko sittenkin tullut ylpeenä kertomaan palstalle? [/quote] Mulle ei anna kukaan missään lähipuskassa. Miksi sua harmittaa mun saama huomio? Eikö toi nyt ole ihan perus naisten saamaa huomiota? En tullut mitenkään ylpeenä kertomaan, vaan ihan rohkaisuna ap:lle että ei todellakaan ole liian iso käyttämään valkosia farkkuja.
[/quote]
Henk.koht. itseäni oksettaa peräänhuutelijat, jotka eivät anna naisen kävellä rauhassa kadulla.
Toiseksi oksettaa sun kaltaiset muijat, joilla on niin huono itsetunto, että satunnainen toope kadulla kommentoimassa persettäsi on sulle kehu ja itsetunnon nostatus, yhhh..hanki itsetunto niin ei tarvitse kerjätä huomiota tuntemattomilta luusereilta.
[/quote]
Mikä sun persettä kutittaa noin paljon siinä että tuntematon nainen saa huomiota? Ei taida sunkaan itsetunto ihan kunnossa olla. Mä en ole kerjännyt huomiota keneltäkään, eikä paskaakaan kiinnosta huutelu. En todellakaan jaksa olla into pinkeenä kenenkään miehen huomiosta, kun sitä tulee koko ajan. Kunhan vaan ap:ta kannustin kun hän vaikuttaa olevan epävarma itsestään! Koita tää mahduttaa kalloos.
Muakin kiinnostaa että miten asustaa valkoiset farkut?
Ei kai joku saa niin vähän huomiota miehiltä kadulla, että joku yksittäinen huutelu pitää täällä erikseen mainita... :D
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:20"]Muakin kiinnostaa että miten asustaa valkoiset farkut?
[/quote]
Napapaita.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:13"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 20:14"]Ja tuumakokoni on 27, joten en nyt ihan langanlaiha ole. Ap [/quote] Kehujako kalastat?
[/quote]
Mitä tarkoitat? En ymmärrä kommenttia. Mielestäni valkoinen väri leventää ja kuten sanoin en ole mallinlaiha. ap
[/quote]
Jännä juttu. Mulla on tuumakoko 28 ja nimenomaan olen hoikka ja malleihin verrattu. Mutta ehkä se 27 tuumaa on paljon jos on tasapaksu pötkö ja vyötärö on samankokoinen kuin lantio?
Mun perse on kokoa 42 ja aion ihan surutta tunkea ne valkoisiin farkkuihin. Mitäs siitä, jos luullaan että Silja Line on rantautunut :)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:53"]
[/quote]
[/quote]
Jännä juttu. Mulla on tuumakoko 28 ja nimenomaan olen hoikka ja malleihin verrattu. Mutta ehkä se 27 tuumaa on paljon jos on tasapaksu pötkö ja vyötärö on samankokoinen kuin lantio?
[/quote]
Mulla on tiimalasivartalo ja 28 käytän, mielestäni en ole hoikka.
laittakaa vaan ne joilla täydellinen perse ja vartalo ne valkoiset farkut jalkaan..me muut voidaan kulkea nakuina ja ilman housuja.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:59"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:53"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mulla on tiimalasivartalo ja 28 käytän, mielestäni en ole hoikka.
[/quote]
Niin, on todella surullista kuinka monella nykyään on vääristynyt kehonkuva =(
Ei! älä osta!!!