Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joita hävettää miehen entiset ja

Vierailija
05.05.2015 |

Menneisyys? Eli pannut joka kännikalan kanssa iästä riippumatta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joillakin on kauhea pakkomielle vetää exät mukaan suhteidensa kulkuun? Parisuhteesta tulee henkiset orgiat kun sängyssä on kahden ihmisen lisäksi myös entisten kumppanien aaveet

Vierailija
2/16 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole halunnut tuollaista miestä eli ei sitä ongelmaa ainakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä hävettääkö, vituttaa joo. Kaikennäköisiä oksettavia wt-akkoja jotka antaa kaikille, on tuntunut käyneen polkemassa. Ja yks niistä ollut silloin 19-vuotias ja mies 27-vuotias, ja tää muija siis sellainen joka antaa keski-ikäisille juopoillekin pillua. Miehen edellinen avokki oli myös jakorasia, petti miestä jatkuvasti toisten kanssa, mutta silti he jatkoi yhdessä. Mies on kertonut, että tämä nainen antoi toteuttaa kaikki villeimmätkin seksi-ideat.

Joskus suhteemme alussa halusin kuulla kaiken miehen entisestä elämästä, nyt toivon etten tietäisi mitään.

Vierailija
4/16 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:52"]

Menneisyys? Eli pannut joka kännikalan kanssa iästä riippumatta.

[/quote]

Ei mua ainakaan. Olen yhdessä sikseensä kiltin miehen kanssa jonka aiemmat suhteet on ajalta ennen avioliittoaan exänsä kanssa.

Oman exäni nykyinen suhde kyllä välillä vähän laittaa tekemään facepalmeja. Sillä on nyt sellainen suttura muijana ettei kaupungilta toista yhtä vilkasta jakajaa löydy. 

Vierailija
5/16 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä pakko panna jos sattuu joltain joskus harvoin saamaan.

Vierailija
6/16 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 20:16"]Miehenä pakko panna jos sattuu joltain joskus harvoin saamaan.
[/quote]
Helppo naisena alapeukuttaa, kun on varaa valita eikä pakko tyytyä siihen mitä sattuu saamaan. Se joka valkkaa runkkaa.

Vierailija
7/16 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. En mäkään heti tienny. Meni vuosia ennen kun alkoi tulla nimiä ja muuta. Äijä oikein kehua retostieli samalla kun mä oksensin verta ja itkua. Olen kireltänyt häntä enään puhumasta koska alkoi tulla juttua niin mun lähipiiriin nuorena kuuluneista et en halua tietää enempää.

Vierailija
8/16 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt-piirien ongelma. Mieheni ex-kihlattu on miellyttävä ihminen, olivat yhdessä 7 vuotta.

Vierailija
9/16 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Mun kulta on nyt mun, ja se että sillä on ollut paljon vientiä kertoo vaan siitä että se on tosi ihana ja kaikki haluaa sitä. :)

Vierailija
10/16 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niistä existä näkee miehen ja sitä kautta sinunkin tasosi ;)

Vierailija
11/16 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 22:02"]No niistä existä näkee miehen ja sitä kautta sinunkin tasosi ;)
[/quote]

Minustakin tässä on joku paradoksi... Ap, oletko varma ettei sinusta puhuta kylillä yhtä rumasti kuin sinäkin puhut muista?

Vierailija
12/16 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli hyvin ujo nuorena. Ei osannut lähestyä naisia. Kolmikymppisenä sai ekan tyttöystävän. Jeesus mikä harakka. Muija jakanut parkkiksilla poskareita tuiki tuntemattomille ja nykyisin on hullujen huoneella. Mies vei sen vihille, kokematon kun oli. Ei kestänyt kauaa.

Vierailija
13/16 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 22:02"]No niistä existä näkee miehen ja sitä kautta sinunkin tasosi ;)
[/quote]

Mun eksällä oli ongelma eksä. En silti usko, että se minusta kertoo yhtään mitään. Ja voihan mies haluta muutosta parempaan.

Vierailija
14/16 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nainen kyllä ärsyttää, jos joudun töiden puolesta olemaan sen kanssa tekemisissä. Inhosin kyseistä naista jo ennen kuin sain tietää, että mieheni on joskus aikoinaan sen kanssa säätänyt. Tämä tosin on tapahtunut jo joskus 90-luvulla ja ilmeisesti kyseessä ei ole olllut mitään vakavempaa. Mies ei itse kyllä sitä ole minulle sanonut, mutta sain tietää asiasta ihan toista kautta, kun erään tuttavan luona aivan toisen asian tiimoilta selailimme vanhoja valokuvia. Sattuipas sitten iloisesti silmiin valokuva kumman tutun näköisistä ihmisistä pusuttelemassa. Mies tietää, että inhoan tätä naista. Muutaman kerran olin jo sanaisen arkkuni avannut kyseisen naikkosen toimintaa koskien (siis jo ennen kuin tiesin että kuuluu miehen nuoruuden painamisiin). Tosin selvisi sitten sekin, miksi eräänkin kerran mies oli vähän vaivaantunut kun ääneen ihmettelin, miksi eräs toinen kaveri viitsii joskus sen naisen kanssa sählätä, vaikka se nainen on ihan kaamea. Ajattelin että kaverin puolesta ukkoa nolottaa, nolottikin omasta puolestaan. Täytyy kyllä sanoa että inho tuota naista kohtaan on vain kasvanut ja ällöttää ajatuskin, että omakin mies on siinä pimpassa kalua joskus uittanut.

Vierailija
15/16 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa välittää miehen menneisyydestä. Nyt on kuitenkin kanssani. Eikä ole tapana puhua entisistä.

Vierailija
16/16 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 22:09"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 22:02"]No niistä existä näkee miehen ja sitä kautta sinunkin tasosi ;) [/quote] Minustakin tässä on joku paradoksi... Ap, oletko varma ettei sinusta puhuta kylillä yhtä rumasti kuin sinäkin puhut muista?

[/quote]No sehän näitä niissä exissä nolottaakin. Näkee tavallaan ulkopuolisen silmin sen oman tasonsa ja jos se ei miellytä, niin exät on siis niinku silleen hirveen noloja. 

Kyllä se miehen menneisyys kertoo paljon: miten arvostaa muita ihmisiä, onko pinnallinen vai omia polkujaan kulkeva. Ei kyllä bakteeripesät ja kiertopalkinnot kiinnosta - jos saisi kuulla miehen painaneen jotain teiniritsaa tai jotain bimboa, niin kyllähän siinä vähän tunteet viilenisi. DDD