Emmerdale tänään : RIP Cameron
Harmi kun sekosi, on komea :)
Aika sexy vaikka ihan hullun näköinen.
Joo, oon vähän pöpi.
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:07"]Hhihhi mua naurattaa kun eilisessä jaksossa evakuoivat kyläläisiä kodeistaan ja nyt ne kaikki parveilee Villapakan edessä, missä panttivankidraama menossa :D
Hyvin evakuoitu!
[/quote]
Eikös ne evakuoitu tulvivan joen eikä panttivankitilanteen takia?
Jatkuu!
Eli RIP Cameron tänään :)
Liian pitkäksi venytetty tuo panttivankikohtaus. Ja Chas senkun ärsyttää tahallaan - kai oikea psykopaatti olisi jo posauttanut hengiltä mutta Cameron se vaan puhuu ja heiluttelee pyssyä.
Ja kyläläiset seisoo edelleen Villapakan edessä.
Poliisit ei tehneet mitään ja tilanne muutenkin ihan koominen
Hhihhi mua naurattaa kun eilisessä jaksossa evakuoivat kyläläisiä kodeistaan ja nyt ne kaikki parveilee Villapakan edessä, missä panttivankidraama menossa :D
Hyvin evakuoitu!
no ei se nyt kuole. Kuolee jossakin joulujaksossa kirkossa.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:15"]no ei se nyt kuole. Kuolee jossakin joulujaksossa kirkossa.
[/quote]
Wait and see.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:04"]Harmi kun sekosi, on komea :)
Aika sexy vaikka ihan hullun näköinen.
Joo, oon vähän pöpi.
[/quote]
Hih! Sama! :D on se vaan komea. ;)
hui kamala kun on jännät jaksot menossa. Ihan itkettää:(
Tykkäsin siitä kun se oli sillon debsin kans, ne oli kiva pari :( harmi tosiaan kun sekosi, yhyyh :D
tämä on ylivoimaisesti paras sarja tv:sä ikinä.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:07"]Hhihhi mua naurattaa kun eilisessä jaksossa evakuoivat kyläläisiä kodeistaan ja nyt ne kaikki parveilee Villapakan edessä, missä panttivankidraama menossa :D
Hyvin evakuoitu!
[/quote]
Mä nauroin ihan samaa. :D
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:27"]hui kamala kun on jännät jaksot menossa. Ihan itkettää:(
[/quote]
Mua itkettää kanssa :/ karmivaa!
"Debbie" näyttelee kyllä hyvin!
En tajua kenen mielestä tuo on komea :S hyrh. Maut on monet.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:29"]
[/quote]
Samoin. En ole koskaan ymmärtänyt naisten lakoamista sen edessä. Cameron on minusta yhtä seksikäs ja komea kuin kärppä. A slimy weasel, if you ask me...
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:29"]
[/quote]
Samoin. En ole koskaan ymmärtänyt naisten lakoamista sen edessä. Cameron on minusta yhtä seksikäs ja komea kuin kärppä. A slimy weasel, if you ask me...
[/quote]
No onhan se nyt herranjumala kumma. Aattele kun tykättäs vaan samannäköisistä miehistä kaikki?! Huoh.
Pitää katto ne jaksot vihdoinkin hirviö kuolee :)