Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies vahtaa liivien käyttöä

Vierailija
05.05.2015 |

Mieheni luulee, että jos kotona kulkeen ilman liivejä niin rinnat alkavat roikkumaan. Kotona en urheile vaan katselen televisiota yms ilman liivejä. Hänen mukaansa myös tämä voi aiheuttaa "riipparit" oli kuulema lukenut tutkimuksen asiasta.  Olen yrittänyt selittää ettei asia ihan niin mene ei usko. Mielestäni tämä vahtaaminen on todella ärsyttävää. Onko vastaavia kokemuksia?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:04"]

Mieheni luulee, että jos kotona kulkeen ilman liivejä niin rinnat alkavat roikkumaan. Kotona en urheile vaan katselen televisiota yms ilman liivejä. Hänen mukaansa myös tämä voi aiheuttaa "riipparit" oli kuulema lukenut tutkimuksen asiasta.  Olen yrittänyt selittää ettei asia ihan niin mene ei usko. Mielestäni tämä vahtaaminen on todella ärsyttävää. Onko vastaavia kokemuksia?

[/quote]

Ärsyttävää kun nainen ei ymmärrä omaa parastaan. 

Vierailija
22/34 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tyhmä ihminen ! Haluatko todellakin riipparit ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä vaikka ne viiskymppisenä roikkuisivat.

Vierailija
24/34 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:54"]

No kyllä noilla alkuperäiskansoilla aikalailla pitsanpoihjan mallista rintaa usein näkee kuvissa. Ei luultavasti johdu mistään ranskalaisista liiveistä. No hommaa miehellesi sellainen tuppi, jolla penis saadaan osoittamaan ylöspäin, että ei pääse sekään roikkumaan.

[/quote]

Alkuperäiskansojen naiset saavat aika paljon lapsia ja imettävät heitä pitkään.

Vierailija
25/34 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös oli japanilaistutkimus (?), lyhyemmällä ajanjaksolla, jossa kuvattiin naisten rintaprofiili liivien 3kk käytön ja 3kk liivittömyyden jälkeen, ja liivittömyys oli kohottanut joitakin millejä profiilia.

Itse uskon, että liivittömyys ei ole mitenkään haitaksi, jos rinnat on roikkuakseen niin ne alkavat roikkua joka tapauksessa. Liivittömyydestä ainakin teoriassa on hyötyä siksi, että rintoja tukevat siteet ja kudokset (kuten muutkin elimistön nivelsiteet jne.) ei vahvistu tukemisesta ja levosta, vaan liikkeestä ja käytöstä. Rinnan muoto ei johdu ihosta, joka tietenkin voi venyä jne., vaan siitä rinnan sisäisestä tukikudoksen määrästä ja sen napakkuudesta. Toisilla sitä tukikudosta on enemmän kuin toisilla ihan luonnostaan, silloin rinnat on kiinteän tuntuiset (mulla on pehmeät löllöt, lähinnä siis rasvaa, eli riippuvat...). Rintaliiveillä saadaan keinotekoisesti haluttu muoto rinnoille, mutta ei ne pysy sen muotoisena kun liivit otetaan pois, eikä näin väitä liivivalmistajatkaan enää.

Toisekseen uskon, että rinnat tarvitsevat sitä liikettä ja "vapautta", jotta niiden verenkierto ja imunestekierto toimii. Niiden rajoittaminen etenkin vääränkokoisilla tai liian tiukoilla, ihoa painavilla liiveillä voi aiheuttaa rintasyöpäriskiä. Yöksi ainakin liivit pois.

Vierailija
26/34 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:14"]

[/quote]

Lisäksi heillä nuo roikkuvat tissit ovat kova juttu. Nuoret naiset yrittävät venyttää rintojaan, jotta ne roikkuisivat paremmin. Heillä on vähän erilaiset kauneuskäsitykset. 

Itselläni on liivikoko 95E ja olin jossain vaiheessa noin viisi vuotta kokonaan ilman liivejä, koska se nyt vaan on paljon mukavampaa niin. Nykyisin olen palannut liivien käyttäjäksi, mutta eihän noita kotona tosiaan viitsi käyttää. Olen aikuisen miehen kanssa naimisissa, joten liivien käyttö tai käyttämättömyys ei ole koskaan ollut hänelle mikään ongelma.

Vierailija
27/34 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se oo just  toisinpäin, että ilman rintsikoita oleminen tekee just rinnoille hyvää. Ite luin tämmösen tutkimuksen aikoinaa. Googlaa sille joku tommonen tutkimus :D

Vierailija
28/34 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:14"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:54"]

No kyllä noilla alkuperäiskansoilla aikalailla pitsanpoihjan mallista rintaa usein näkee kuvissa. Ei luultavasti johdu mistään ranskalaisista liiveistä. No hommaa miehellesi sellainen tuppi, jolla penis saadaan osoittamaan ylöspäin, että ei pääse sekään roikkumaan.

[/quote]

[/quote]

Hyvin monet alkuperäiskansat ihannoivat mahdollisimman roikkuvia rintoja ja käyttävät valtavia kaulakoruröykkiöitä nimenomaan tarkoituksenaan saada aikaan tämä tavoiteltu muoto eli riippurinnat. Kuulostaa hassulta meille, joille kulttuuri on opettanut erilaiset kauneusihanteet.

Vierailija
29/34 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toisinpäin - mies ehdottaa, että heittäisin liivit pois, kun tykkää katsella.. vaikka riippuvatkin.

Vierailija
30/34 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä akalla aina liivit vaikka haluisin että ne olisivat vapaat ja voisin niitä joskus kokeilla.
Vaihtoon joutaa koko akka muutenkin.

Vierailija
31/34 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis huolen vaan niistä omista killuttimistaan.

Vierailija
32/34 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex yritti juottaa mulle kermaa että tissit kasvaa. Koska tiesi että tissit on rasvaa. Varmaan auttaa paljon, kun äidilläkin on a-kuppi. Huh.

Vierailija
33/34 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 20:13"]Mun ex yritti juottaa mulle kermaa että tissit kasvaa. Koska tiesi että tissit on rasvaa. Varmaan auttaa paljon, kun äidilläkin on a-kuppi. Huh.
[/quote]
Pöllö ex....

Vierailija
34/34 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooho