Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vahtaa liivien käyttöä

Vierailija
05.05.2015 |

Mieheni luulee, että jos kotona kulkeen ilman liivejä niin rinnat alkavat roikkumaan. Kotona en urheile vaan katselen televisiota yms ilman liivejä. Hänen mukaansa myös tämä voi aiheuttaa "riipparit" oli kuulema lukenut tutkimuksen asiasta.  Olen yrittänyt selittää ettei asia ihan niin mene ei usko. Mielestäni tämä vahtaaminen on todella ärsyttävää. Onko vastaavia kokemuksia?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä mistä kaivatte näitä miehiänne?

Vierailija
2/34 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Problem solved

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Miten miehesi kuvittelee tietävänsä enemmän naisen anatomiasta kuin sinä? Aika idiootilta kuulostaa. Itse en koskaan käytä liivejä, eikä ole valittanut.

Vierailija
4/34 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:06"]Saanko kysyä mistä kaivatte näitä miehiänne?
[/quote]

Samaa mietin. Onko näitä ihan oikeasti olemassa?

Vierailija
5/34 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etu miehellesi se yks toinen tutkimus, jonka mukaan liiveissä rintakudos veltostuu. 

Ja kerro sit, että niin käy iän myötä eniveis, eli kannattaa samalla kun muuttaa näkemystään myös aikuistua. 

Jos ei auta, niin ala huomautella sen kivesten roikkumisesta. Niin käy miehille iän myötä. 

Jos tämäkään ei tepsi, tiedät mikä vaihtoehto jää jäljelle! 

Vierailija
6/34 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

#6 korjaa: Eti, ei etu. 

Vierailija
7/34 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:06"]Saanko kysyä mistä kaivatte näitä miehiänne?
[/quote]

Samaa mietin. Onko näitä ihan oikeasti olemassa?
[/quote]

Vaikea uskoa :D Itse miehenäkään en ymmärrä miten joku voisi olla noin tampio.

Vierailija
8/34 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on idiootti.

Vierailija
9/34 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mies käyttää kohottavia kalsonkeja?

Vierailija
10/34 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:13"]Kai mies käyttää kohottavia kalsonkeja?
[/quote]
Riippamuna on aika turnoff, joten kaarituet tiskiin.

Vierailija
12/34 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:15"]

http://www.iltalehti.fi/terveys/2013041116891280_tr.shtml

[/quote]

Minulle on aivan sama, miten rintaliivit vaikuttavat ja paljonko rinnat roikkuu, mutta tulee tuosta tutkimuksesta mieleen, että niillä, jotka eivät käytä rintaliivejä, on a-b-kuppi? Joka ei niin helposti näytä roikkuvalta kuin isommat. Miten joku c-kuppinen ja isompi edes arkisin voisi olla ilman liivejä.

Vierailija
13/34 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon miespuolisia kavereita ja todella moni on ilmaissut huolensa samasta aiheesta, jos on tullut  puheeksi että olen mahdollisimman paljon ilman rintsikoita. Eli juu, kyllä noita on. Olen vaan tyynesti todennut, että rintoja pitää paikoillaan lihakset ja että mulle on herttaisen yhdentekevää, vaikka rintani vähän roikkuisivatkin. Tosin säännöllisen, punnerruksia sisältävän jumpan aloitettuani rintani ovat lakanneet roikkumasta.

Vierailija
14/34 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:38"]

Mulla on paljon miespuolisia kavereita ja todella moni on ilmaissut huolensa samasta aiheesta, jos on tullut  puheeksi että olen mahdollisimman paljon ilman rintsikoita. Eli juu, kyllä noita on. Olen vaan tyynesti todennut, että rintoja pitää paikoillaan lihakset ja että mulle on herttaisen yhdentekevää, vaikka rintani vähän roikkuisivatkin. Tosin säännöllisen, punnerruksia sisältävän jumpan aloitettuani rintani ovat lakanneet roikkumasta.

[/quote]

Ja lisään vielä, että rintsikoiden käyttöön liittyviä neuvoja tai käskyjä en suostuisi kumppanilta kuuntelemaan.

Vierailija
15/34 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:20"]

[/quote]

Minulle on aivan sama, miten rintaliivit vaikuttavat ja paljonko rinnat roikkuu, mutta tulee tuosta tutkimuksesta mieleen, että niillä, jotka eivät käytä rintaliivejä, on a-b-kuppi? Joka ei niin helposti näytä roikkuvalta kuin isommat. Miten joku c-kuppinen ja isompi edes arkisin voisi olla ilman liivejä.

[/quote]

Mulla on 75D ja voin vallan hyvin vaikka juosta ilman rintaliivejä.

Vierailija
16/34 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tottahan tuo on!

Vierailija
17/34 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mies ei tykännyt kun yritin neuvoa parranajossa. (Mut mulla ois ollut hyviä vinkkejä. Nimim. Karvasääri)

Vierailija
18/34 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä noilla alkuperäiskansoilla aikalailla pitsanpoihjan mallista rintaa usein näkee kuvissa. Ei luultavasti johdu mistään ranskalaisista liiveistä. No hommaa miehellesi sellainen tuppi, jolla penis saadaan osoittamaan ylöspäin, että ei pääse sekään roikkumaan.

Vierailija
19/34 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:06"]

Saanko kysyä mistä kaivatte näitä miehiänne?

[/quote]

Persujen puoluekokouksesta löysin omani. Itse en niin politiikasta välitä, mutta olin siinä uskossa, että noista porukoista olisin löytänyt suoraselkäisen suomalisen ukon. Kaikkea muuta perverssi joka tykkää kun rassaan kurkulla hänen tuhkaluukkuaan lotta-uniformussa. Pihikin mies on, käytetyt kurkut käytetään salateissa ja kurkkuvoileivissä. Toki pesen kurkut huolellisesti, mutta kun tietää missä ne on ollut etoo se hieman. Tilanne on sinäänsä hieman riistäytynyt käsistä että jo pelkkä kurkkuvoileivän syöminen tuntuu nykyään sytyttävän ukkoni.

tasapuolisuuden nimissä on sanottava että on siinä monia hyviäkin puolia. Kätevä käsistään eikä ole yhtään musta sukkainen vaikka vehtaan muiden miesten kanssa, joskus on pyytänyt jopa päästä katsomaan, mutta itseäni nolottaa liikaa, koska huudan nautinnosta, tätä ei tietenkään tapahdu noissa kurkkusessioissa.

Vierailija
20/34 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ranskalaisprofessorilta olisi mennyt sormi suuhun, jos hän olisi B-kuppisten ranskattarien sijasta ottanut tutkimusryhmäänsä minut ja 85H:ni tuloksia vääristelemään. Olen pitkä ja roteva, joten kuppikokoni on minulle oikein sopiva, mutta liivittä vapaana en suostu viitätoista vuotta temmeltämään, vaikka rintani kuinka sen tuloksena kohoaisivat. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi