Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mies täyttää loppuvuodesta 60

Onnellinen aviovaimo
11.01.2022 |

Itse täytän tänä vuonna 43. Joo onhan tuota ikäeroa, mutta minkäs sille mahtaa, että rakastuin 17 vuotta vanhempaan mieheen. Lapseni isä oli vain viisi vuotta mua vanhempi enkä ajatellut, että eron jälkeen löydän rakkauden vanhemmasta miehestä. Eikä heti löytynytkään vaan meni melkein kahdeksan vuotta ennen kuin tämä nykyinen mies osui kohdalle. Olemme olleet yhdessä onnellisesti yhdeksän vuotta. Yhteisestä lapsesta puhuttiin ja ehkäisy ei ole käytössä, mutta eipä ole raskaus alkanut joten alkaa varmaan olla aika haudata se haave.

Mies onneksi ikäisekseen hyväkuntoinen ja harrastaa liikuntaa. Parempi kunto hänellä on kun mulla. :D Mutta eihän sitä ikinä tiedä ja voi nuorempikin sairastua tai kuolla äkillisesti. Nyt kuitenkin nautitaan tästä yhdessäolosta ja siitä ajasta mikä meille annetaan.

En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että pitäisi pelkän ikäeron takia jättää rakkaus ja parisuhde väliin. Aina varoitellaan, että nuorempi joutuu omaishoitajaksi ja vaipanvaihtaksi. No siihen hommaan voi joutua myös nuoremman puolison kanssa koska elämästä ei tiedä. En ymmärrä miksi olisi pitänyt tämä rakkaus ja mies unohtaa ihan vain pelkän ikäeron takia. Kun meillä arki ja elämä sujuu, niin miksi ei vain voisi nauttia siitä mitä meille annetaan. On meilläkin riitamme ja vaikeutemme olleet, mutta niistä ollaan selvitty. Eikä ne ikäerosta ole johtuneet.

Eipähän tarvitse sitten keinutuolissa vanhana miettiä, että mitä jos olisin... Me eletään vain kerran ja rakkaus kannattaa ottaa vastaan. Kaksi sinkkuihmistä kohtasi joten miksi unohtaa toinen. Miehen kautta olen saanut elämääni myös ihanan lapsenlapsen. <3

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

60v. ei oo vielä muuten vanha mutta sun kanssa olemaan on.

Vois olla isäs!

Ja sun miehes veljesi.

Vierailija
22/31 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha papparainen. Viiden vuoden päästä se ikäero tuntuu ja kun ukkos on 70 v, olet hänen omaishoitajansa. Onnea vaan.

Aika harva 70v. tarvitsee omaishoitajaa. Isoisäni eli 98-vuotiaaksi ja pari viimeistä vuotta oli hoivakodissa, sitä ennen kotona ilman omaishoitajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneekö mies farmariasussa kolmevitosesta?

Ei. Onneksi oma mies uskaltaa olla oman ikäisensä eikä epätoivoisesti yritä esittää nuorempaa kuin on. Kukaan 60v. mies tai nainen ei näytä niin paljon nuoremmalta, että näyttäisi 35-vuotiaalta.

Vierailija
24/31 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olit hiekkalaatikolla, tuleva miehesi joi kaljaa ja pani ikäisiään nuoria naisia.

Niin? Luuletko sä, että mulla ei ollut miehiä ennen nykyistä miestäni? 

Vierailija
25/31 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiivin hyväuskoisen päivän satuja osa. 67.

Ketään ei kiinnosta sun vanhojen ukkojen fetissit.

Vierailija
26/31 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti mies on tehnyt vasektomian, ei vaan kertonut sinulle.

Vierailija
27/31 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä varmaan menet viisikymppisestä, niin kuin yleensä noissa suhteissa se menee, että seura tekee kaltaisekseen.

Tytti Yliviikarikin on vasta 46 mutta näyttää 56.

Sitten on nuorekkaat tyttömäiset nelikymppiset, jotka kiertää kaukaa papparaiset.

Vierailija
28/31 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiivin hyväuskoisen päivän satuja osa. 67.

Ketään ei kiinnosta sun vanhojen ukkojen fetissit.

En ole mikään vanha ukko vaan 42v. nainen.

Vierailija
29/31 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kaikki yli 26 on ikäloppuja, itse olen 9 päivän kuluttua 18-vuotias.

Vierailija
30/31 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjaa menoa pappojen huopatossutehtaassa!

Vierailija
31/31 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota vaan rauhassa neljänkympin villitystä ja erohan siitä tulee.

Viimeistään viidenkympin villitys on tulossa. Ja se on ihan normaalia, että ennen myrskyn nousemista on oudon hiljaista…