Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko miehesi sai reserviläiskirjeen?

Vierailija
05.05.2015 |

Ensimmäiset kirjeet saapuivat perille tänään. Minne miehesi sijoitetaan, kun sota syttyy? Mikä on hänen sodanajantehtävänsä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään luki lehdessä ettei niitä paikkoja saa kertoo kenellekään, ettei kukaan vaan saa selville Suomen sotasuunnitelmaa!

Vierailija
2/14 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli ja sijoituspaikkana itse omaan pihaan kaivamansa bunkkeri. Siellä se nyt kaivaa sitä liian pieneksi jäänyt inttipaita päällä ja ähisee. Vien sille kohta suolakalaa ja ruisleipää välipalaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 15:25"]Tänään tuli ja sijoituspaikkana itse omaan pihaan kaivamansa bunkkeri. Siellä se nyt kaivaa sitä liian pieneksi jäänyt inttipaita päällä ja ähisee. Vien sille kohta suolakalaa ja ruisleipää välipalaksi.
[/quote]
onhan tuntolevyt kaulassa?
olette vissiin meidän naapurista kun ihmettelin miksi koko aamun joku kaivoi poteroa? Vitunmoinen huuto ja kiroaminen kuului välillä,käyn hakemassa kaljaa ja tulen auttamaan.
t.naapurin reiska

Vierailija
4/14 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan saa lainkaan, mun mies ei ole reservissä vaan ihan aktiivipalveluksessa.

Vierailija
5/14 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 15:25"]Tänään tuli ja sijoituspaikkana itse omaan pihaan kaivamansa bunkkeri. Siellä se nyt kaivaa sitä liian pieneksi jäänyt inttipaita päällä ja ähisee. Vien sille kohta suolakalaa ja ruisleipää välipalaksi.
[/quote]
onhan tuntolevyt kaulassa?
olette vissiin meidän naapurista kun ihmettelin miksi koko aamun joku kaivoi poteroa? Vitunmoinen huuto ja kiroaminen kuului välillä,käyn hakemassa kaljaa ja tulen auttamaan.
t.naapurin reiska
[/quote]

Liian myöhästä, bunkkeri valmis. Se nyt vaan meni sillä tavalla että se ukko jäi sinne pohjalle eikä pääse ylös. Mä aion ottaa tästä kaiken hyödyn irti, laitan korvatulpat korviin ja avaan viinipullon!

Vierailija
6/14 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaivan maata lusikka-haarukalla joka jäi mulle armeijasta. Huudan samalla jotain armeijahenkistä, kuten 'SUOJAAN!' tai 'IRTI!!!!'.

Vierailija
7/14 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ulkomaalainen! Eli ei odotella kirjettä.

Vierailija
8/14 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, postitus alkoi maanantain, joten ensimmäiset saavat kirjeen todennäköisemmin vasta huomenna.

http://www.hs.fi/kotimaa/a1305952453290

Vierailija
9/14 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun pojalle kyllä tuli ja mä aloin kirjottamaan kirjettä takas, että mun poika ei kyllä osallistu tällasiin ollenkaan koska hän on aistiyliherkkä ja lisäksi vielä erityislahjakas sekä kristallilapsi eikä se voi syödä muuta kuin eettisesti tuotettua ruokaa (+kengurunlihaa etuyläkolmanneksesta otettua). Mä oon koko sen elämän ajan (32v) taistellu että poika saa oikeutta sen ominaisuuksille ja olen toiminut sekä leijonaemo ry:n ja äitylit poikiensa asialla ry:n että autistit kristallilapset oy:n hallituksien puheenjohtajina ja mä en vähällä luovuta. Poikani ei ole koskaan ollut minusta yhtä yötä kauempaa erossa ja armeijankin kävi niin, että pestauduin sotkuun töihin ja saimme tavata joka ilta, eräretkillä seurasin puskien suojista, ettei pojalleni käy mitenkään. Vaadin että saan äitinä olla mukana jokaisella lapseni askeleella tässä elämässä!

Vierailija
10/14 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 15:55"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 15:25"]Tänään tuli ja sijoituspaikkana itse omaan pihaan kaivamansa bunkkeri. Siellä se nyt kaivaa sitä liian pieneksi jäänyt inttipaita päällä ja ähisee. Vien sille kohta suolakalaa ja ruisleipää välipalaksi. [/quote] onhan tuntolevyt kaulassa? olette vissiin meidän naapurista kun ihmettelin miksi koko aamun joku kaivoi poteroa? Vitunmoinen huuto ja kiroaminen kuului välillä,käyn hakemassa kaljaa ja tulen auttamaan. t.naapurin reiska [/quote] Liian myöhästä, bunkkeri valmis. Se nyt vaan meni sillä tavalla että se ukko jäi sinne pohjalle eikä pääse ylös. Mä aion ottaa tästä kaiken hyödyn irti, laitan korvatulpat korviin ja avaan viinipullon!

[/quote]

:D hehehehe paras oli toi liian pieneksi jäänyt inttipaita... :D

Iskävartalot liikkeelle!

Vierailija
11/14 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö enemmistöllä jää sijoituspaikka tyhjäksi, vaikka kirjeen saakin. Suomi säästää siinäkin...

Vierailija
12/14 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanoi, että hänet on sijoitettu pubiin. Pitää kuulemma lähteä samantien, ja antaa perheen rahavarat mukaan. Olen niin ylpeä! Suomi suomalaisille <3

Vierailija
13/14 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut sijoitetaan itä-rajalle... mut mitä jos hyökkääjä tuleekin lännestä!?

Vierailija
14/14 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 15:21"]Ensimmäiset kirjeet saapuivat perille tänään. Minne miehesi sijoitetaan, kun sota syttyy? Mikä on hänen sodanajantehtävänsä?
[/quote] Vitun putin-trolli yrittää onkia tietoja!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi