Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä käynyt oerhetyöntekijä. Mitä se tekee?

Vierailija
05.05.2015 |

Eikös sen saa nykyisin ilman lastensuojelupäätöstä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PERHEtyöntekijä... tarkoitin.

Vierailija
2/5 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo käynyt, mut oisin joskus kyllä tarvinut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä Oreo-työntekijää näkynyt.. Luulisin että jakaa suklaata tms?

Vierailija
4/5 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kopaan tähän vanhan vaustaukseni toisesta ketjusta. Mutta juu, käy. Kävi tänäänkin.

Minulla käy perhetyöntekijä. Asun Espoossa kahdestaan tyttäreni 1,5v.

Minulla on myös käynyt perheohjaaja, joka kävi täällä juttelemassa minun kanssani n kerran kuussa. Siitä ei suuremmin ollut apua koska minulla ei ollut eikä ole mitään ongelmia tai kysyttävää. Kunhan kävi.

Neuvolassa sitä suositeltiin jo raskausaikana sillä olemme kahdestaan eikä minulla ole mitään perhettä enkä uskaltanut kieltäytyäkään..

Perhetyöntekijän kanssa saa ja voi ihan sopia avun tarpeesta ja siitä mitä häneltä toivoo. Itse sanoin ensimmäisellä tapaamiskerralla, että toivon ihan konkreettista apua ja työtä, en kaipaa kahvitteluseuraa, vaan apua niin, että ptt on lapsen kanssa että saan tehdä ruokaa ja siivota. Toki me jutellaan aika paljon myös.

Hän kävi täällä tänään ja lähti ulos puistoon lapsen kanssa, tein viikon ruoat meille sillä aikaa ja pesin pyykit.

Olen tosi tyytyväinen ja kiitollinen tästä avusta mitä saan, siitä on tosi paljon hyötyä ja parasta on että lapsi pitää hänestä.

Perhetyöntekijä on lapsen kanssa että sinä voit hengähtää, hänen kanssaan voi jutella asioista.

Vierailija
5/5 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy, tulee yhtenä aamuna viikossa viemään lapsen kouluun, jota minä voin mennä ajoissa töihin ja päästä ajoissa kotiinkin. Lapsi ei uskalla vielä olla yksin kotona ja koulun aloitusaika 10.15 on hiukan hankala...Mukavia ihmisiä ja tästä järjestelystä on minulle kovasti apua arjen jaksamiseen.