Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Morsian kännissä omissa häissään?

Vierailija
05.05.2015 |

Onko kokemuksia? Mulla on tosi huono viinapää ja jännittää omat tulevat häät. Pitkä päivä aloitetaan kampaajalla shamppanjalasilla, miten ihmeessä koko päivästä tulee selviämään? Pientä välipalaa pitäisi järjestää mutta kaasot rauhoittelee että pitävät kyllä huolta. En halua olla humalassa kun muutenkin jo koko päivä jännittää.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikku hiprakka tekee vaan hyvää, kait sä itse rajasi tunnet. sun juhlathan ne on.

Vierailija
2/22 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sitä päivää sitten pakko alottaa sillä shamppanjalla? Ota vaikka pommacia. Itse en ainakaan haluaisi olla liian humalassa omissa häissä, tuskin valokuvatkaan olisivat kauhean onnistuneita pieni kännipuna naamalla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppää pari kokonaista päivää ennen häitä niin juhlapäivänä ei enää käy niin päähän!

Vierailija
4/22 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko sitä viinaa on sitten lipittää. Myötähäpeä on suuri jos sammallat jo alttarilla.

Vierailija
5/22 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo joka shamppislasillisen jälkeen lasi vettä..?

Vierailija
6/22 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt aamulla tosi tosi tooossssii hyvän ja paksun aamupalan, ei kihahda päähän niin helposti. Juo vettä välillä.

Vierailija
7/22 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

shampanjalasillinen = viinan vetäminen

aamen.

Vierailija
8/22 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos toi on sun uhkakuva, niin mieti Tuksuu... Hyvin sä pärjäät. Tai ota Tuksu-asenne :) :)

Vierailija
9/22 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, että olet raskaana niin et saa lasin lasia.

Vierailija
10/22 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö, samppanjan tarjoileminen kampaamoissa on laitonta, joten tuskin se on ongelma.

Vierailija
11/22 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ketään muuta ole jännittänyt vastaava tilanne? Parempi olisi varmaan olla ottamatta yhtään alkoa ettei sitten jännitykseensä juo vahingossa liikaa. Toisaalta omaa juhlapäivää olisi hienoa juhlistaa shampanjalla. Ap

Vierailija
12/22 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diapam 1x10mg ja haluat halata kaikki häävieraat kahteen kertaan!

Vierailija
13/22 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on melko huono viinapää, laskuhumala on ihan kamalaa krapulasta puhumattakaan. Olen suunnitellut vetäväni häät niin, että illasta muutama lasi shampanjaa, muuten ihan alkottomasti, sillä muuten väsähdän jo alkuiltaan mennessä, enkä sitä halua.

Vierailija
14/22 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 15:11"]Diapam 1x10mg ja haluat halata kaikki häävieraat kahteen kertaan!
[/quote]
Tämä oli varmaan vitsi mutta jotain rauhoittavaakin olen harkinnut. En tiedä miten tulen selviämään hääpäivästä. Paniikki iskee :( Ap

Vierailija
15/22 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tosiaan jos tietää, että on huono viinapää ja pelkää että vahingossa tulee otettua liikaa niin ehkä sitten on parempi olla ottamatta ollenkaan. Viina ei sovi kaikille.

Vierailija
16/22 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 15:08"]

Eikös ketään muuta ole jännittänyt vastaava tilanne? Parempi olisi varmaan olla ottamatta yhtään alkoa ettei sitten jännitykseensä juo vahingossa liikaa. Toisaalta omaa juhlapäivää olisi hienoa juhlistaa shampanjalla. Ap

[/quote]

Juhlista vasta sitten. kun olet naimisiin päässyt, ja silloinkin vain yhdellä, korkeintaan kahdella lasillisella. Tulee häävieraille paljon parempi tunnelma eikä lähde sinulle nolot kuvat leviämään feispuukissa.

Kai muistat, miten paljon olet nauranut "satuhäiden" örveltäjille? Yhtä paljon ja räkäisesti sinunkin örvellyksillesi naurettaisiin.

Vierailija
17/22 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 15:13"]

Tämä oli varmaan vitsi mutta jotain rauhoittavaakin olen harkinnut. En tiedä miten tulen selviämään hääpäivästä. Paniikki iskee :( Ap

[/quote]

Hä? Millaiset häät sinulle oikein on tulossa, kun noin kauheasti täytyy jännittää? Häävieraina William ja Catherine, Bill ja Hillary Clinton sekä Saudi-Arabian öljysheikkejä, Beyoncesta puhumattakaan? Pikainen visiitti maistraatin puolelle olisi paikallaan, kun häistä kerran tulee tuollainen stressi ja painolasti...

Vierailija
18/22 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nykyisin todella surkea viinapää (harjoituksen puutetta, kun paria lasia enempää tulee juotua parin vuoden välein) ja meillä on ensi vuonna häät. Ajattelin pitää oman juomiseni maksimissaan kolmessa lasissa kuoharia/viiniä. Muuten yritän pitää huolen siitä, että olen edellisenä päivänä juonut vettä paljon ja syönyt tarpeeksi. Pyrin myös syömään hääpäivänä tarpeeksi, jotta juomat eivät nousisi liikaa päähän. 

Meillä on onneksi suunnitelmissa aloittaa tilaisuus vasta klo 17, joten siinä kyllä ehtii syödä kunnon lounaan ja välipalat ennen alkoholin nauttimista.

Kannattaa muuten kiinnittää huomiota siihen, minkä verran alkoholia nauttimassasi kuoharissa /shampanjassa on.  Silläkin saa jo helpotettua oloa, kun juo niitä vähän miedompia juomia. Silloin se yksi lasi ei niin helposti nouse päähän.

Mulla ei sinällään ole käytöksessä mitään hirveää hävettävää, eli morkkista en niinkään koe. Lähinnä mulla on sitten sen jälkeen kolme päivää hirveä olo, joista eka on pelkkää oksentelua. Ja olis kyllä ihan kiva ekana päivänä vaimona sitten olla kykeneväinen esimerkiksi seksiin tai ylipäätään mukavaan yhdessäoloon. :D

Ymmärrän kyllä stressisi ja jännityksesi ihan täysin! Tsemppiä siis ja ihanaa hääpäivää, kun sen aika tulee! Välipalapatuokoita vaan kaasojen laukkuihin! :)

Vierailija
19/22 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole pakko juoda. Häät on kuitenkin aika kalliit juhlat, itse en osaa alkoholia aina varmuudella käyttää ja en aio omissa juhlissani juoda lasillistakaan... Ja ihan syystä :)

Vierailija
20/22 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ottaisi heti aamusta edes sitä lasillista.

Muista, että hääpäivä on pitkä ja siinä tulee monta hetkeä missä "pitää" niitä maljoja nostella.

Itse katsoin tarkkaan, että vichyä oli lähes joka lasissa minulla. En halunnut ottaa mitään riskiä, että olisin hiprakassa. Häämatkalla voi sitten ottaa sitten rennommin, jos tarve vaatii :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän